eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługa szkolenia zawodowego Monter instalacji fotowoltaicznej dla 20 osób

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Mielec: Usługa szkolenia zawodowego Monter instalacji fotowoltaicznej dla 20 osób
Numer ogłoszenia: 277780 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu , ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego Monter instalacji fotowoltaicznej dla 20 osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) tj. usługa edukacyjna i szkoleniowa, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. 2.Przedmiot zamówienia stanowi usługa przeprowadzenia szkolenia podstawowego Monter instalacji fotowoltaicznych dla 20 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników szkolenia; zmniejszenie maksymalnie o 4 osoby. 3.Wymagana liczba godzin szkolenia - 60 godzin zegarowych dla każdego uczestnika. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 4.Termin realizacji szkolenia: zakończenie w dniu 30. listopada 2015r. Szkolenie powinno być zrealizowane w czasie maksymalnie 10 dni szkoleniowych. 5.Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się codziennie dla każdego uczestnika (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). Zajęcia mogą być realizowane w godzinach 8:00-18:00. 6.Organizator szkolenia musi posiadać aktualną akredytację Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie systemów fotowoltaicznych zgodnie z art. 146 ust. 1 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478) oraz §5 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2014 r. w sprawie warunków i trybu wydawania certyfikatów oraz akredytowania organizatorów szkoleń w zakresie odnawialnych źródeł energii (Dz. U. z 2014 r. poz. 505) i przeprowadzić szkolenie w miejscu wskazanym w załączniku do zaświadczenia o udzieleniu akredytacji. Zaświadczenie o udzieleniu akredytacji i załącznik do zaświadczenia należy dołączyć do oferty. 7.Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2014 r. w sprawie warunków i trybu wydawania certyfikatów oraz akredytowania organizatorów szkoleń w zakresie odnawialnych źródeł energii (Dz. U. z 2014 r. poz. 505). Program szkolenia, warunki lokalowe, wyposażenie, osoby prowadzące szkolenie, procedury rejestrowania uczestników oraz dokumentowania przebiegu szkoleń muszą być realizowane zgodnie z rozporządzeniem. 8.Dodatkowo program szkolenia powinien zawierać moduł przygotowujący do przystąpienia do egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną, powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w obrębie grupy 1 na stanowisku eksploatacji lub dozoru zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. nr 89, poz. 828 z późn. zm.) 9.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne z wykształceniem minimum zawodowym, nie posiadające dokumentów, doświadczenia, świadectw i zaświadczenia, o których mowa w art. 136 ust.3 pkt 1 lit. b-e ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478). 10.Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich pokryje Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 11.Uczestnicy szkolenia powinni nabyć wiedzę teoretyczną oraz praktyczne umiejętności w zakresie instalacji systemów fotowoltaicznych, a także powinni zostać przygotowani i spełniać warunki do przystąpienia do egzaminu na uzyskanie certyfikatu instalatora odnawialnych źródeł energii w zakresie systemów fotowoltaicznych wydanego przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego oraz zostać przygotowani do egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną, powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w obrębie grupy 1 na stanowisku eksploatacji lub dozoru. 12.Wykonawca zapewni uczestnikom przystąpienie do egzaminu na uzyskanie certyfikatu instalatora odnawialnych źródeł energii w zakresie systemów fotowoltaicznych po zrealizowaniu programu szkolenia. Wykonawca pokryje koszty pierwszego przystąpienia do egzaminu i wydania certyfikatu oraz jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o terminie przeprowadzenia egzaminu, w ciągu 3 dni od ustalenia jego terminu. 13.Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia na dzień egzaminu na uzyskanie certyfikatu instalatora odnawialnych źródeł energii w zakresie systemów fotowoltaicznych od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z egzaminem oraz w drodze do miejsca egzaminu i z powrotem. Koszt ubezpieczenia NNW za dzień egzaminu należy wliczyć w koszt szkolenia. 14.W przypadku przeprowadzenia egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną, powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w obrębie grupy 1 na stanowisku eksploatacji lub dozoru w dniach następnych po zakończeniu szkolenia, wykonawca na dzień egzaminu ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z egzaminem oraz w drodze do miejsca egzaminu i z powrotem. Koszt ubezpieczenia NNW za dzień egzaminu należy wliczyć w koszt szkolenia. 15.Egzaminów nie należy wliczać w wymiar godzin szkolenia. Egzaminy mogą zostać przeprowadzone po dniu 30. listopada 2015r., jednak nie później niż 31.03.2016r. 16.Miejsce realizacji szkolenia: w odległości nie większej niż 70km od Mielca (odległość ustalona wg internetowej mapy google - ustalanie trasy samochodem). W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia codzienny dowóz z Mielca (parking ul. Ks. Arczewskiego) na szkolenie i egzamin/y i z miejsca szkolenia i egzaminu/ów do Mielca, odrębnym środkiem transportu przeznaczonym tylko dla uczestników szkolenia. Przewoźnik wykonujący przewóz musi spełniać wymogi określone w przepisach ustawy o transporcie drogowym. 17.Nie dopuszcza się szkolenia w formie wyjazdowej z zakwaterowaniem. 18.Zamawiający nie dopuszcza realizacji bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy, przedsiębiorczości, itp. 19.Uczestnicy, szkolenia otrzymają: Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia podstawowego zakresie dotyczącym instalowania systemów fotowoltaicznych zgodnie z art. 136 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478), Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia u producenta instalacji fotowoltaicznych zgodnie z art. 136 ust.3 pkt 1 lit. e ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478), Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru lub eksploatacji zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. nr 89, poz. 828 z późn. zm.), Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667) zawierające: numer z rejestru; imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia; okres trwania szkolenia; miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji; tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 20.Zamawiający nie dopuszcza dołączenia osób trzecich do szkolenia, ani dołączenia grupy skierowanej przez Zamawiającego do innej grupy szkoleniowej. 21.Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość. 22.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze (zeszyt, długopis, teczka), zaplecze dydaktyczne odpowiednie do prowadzonego kształcenia zgodnie ze szczegółowymi przepisami w tym zakresie, kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, zgodnie ze szczegółowymi przepisami w tym zakresie, odpowiednie pomieszczenia (w tym salę o powierzchni minimum 60 m2 z dostępem do światła dziennego do zajęć teoretycznych), materiały i wyposażenie dydaktyczne, urządzenia techniczne, w tym wyposażenie laboratoryjne lub inne urządzenia do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, m.in. makiety w formie dachów z minimum 4 modułami fotowoltaicznymi spełniające wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 23.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 24.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym dokumentów finansowych. 25.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia. 26.W przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej. 27.Wykonawca zobowiązany jest do: gromadzenia, przechowywania i archiwizacji dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizacją szkolenia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz zapewnienia prawa wglądu do tych dokumentów przez cały czas ich przechowywania podmiotom do tego uprawnionym, opracowania programu szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego (część VII formularza ofertowego). W przypadku wybrania oferty wykonawcy program szkolenia wymaga akceptacji zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny na 2015 rok wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymagany warunek jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), wykonał na podstawie zawartych odrębnych umów co najmniej 2 szkolenia z zakresu instalacji systemów fotowoltaicznych, a usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
  • 3 - baza sprzętowa - 10
  • 4 - doświadczenie instytucji szkoleniowej - 15
  • 5 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy dotyczących: a.zmiany terminu realizacji szkolenia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b.zmiany terminu realizacji szkolenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmiana terminu realizacji nie może dotyczyć przypadku niedostępności osób wskazanych do wykonania zamówienia. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek Wykonawcy, c.zmiany kadry prowadzącej szkolenie w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. choroba wykładowcy (potwierdzona ZUS ZLA). Osoba zastępująca musi posiadać taki sam lub wyższy poziom kwalifikacji i doświadczenia jak osoba zastępowana. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu informacje o zastępującym wg części III formularza ofertowego: Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy, 2. Zmiany wymienione w punkcie 1 b-c wymagają zgody zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pup.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ul. F. Chopina 16A 39-300 Mielec, pokój 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ul. F. Chopina 16A 39-300 Mielec, pokój 13-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.