eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Publicznego nr 8 Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Tarnów: Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Publicznego nr 8 Tarnowie
Numer ogłoszenia: 306794 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283714 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, faks 014 6222833.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Publicznego nr 8 Tarnowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Publicznego nr 8 Tarnowie. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania pn. Budowa nowego budynku Przedszkola Publicznego nr 8 przy ul. Olszynowej w Tarnowie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 2.1. Część nr 1 obejmuje: Dostawę mebli kuchennych i różnego wyposażenia - ze stali: (Stół roboczy - 1 szt., stół roboczy z półką I - 1 szt., stół roboczy z półką II - 1 szt., regał ociekowy 4 półkowy - 1 szt., stanowisko robocze - 2 szt., stół roboczy z półką dolną i szufladami - 2 szt., stół roboczy z półką dolną - 2 szt., szafa przelotowa z drzwiami przesuwanymi - 2 szt., wózek kelnerski 3 półkowy - 8 szt., stół z otworem na odpadki, - 1 szt., stół ze zlewem jednokomorowym - 1 szt., basen jezdny (obieralnia) - 1 szt., pojemnik na odpadki z pokrywką - 1 szt., regał magazynowy I - 2 szt., paleta magazynowa - 2 szt., regał, magazynowy II - 1 szt., regał magazynowy III - 1 szt.). 2.2. Część nr 2 obejmuje: Dostawę różnych urządzeń chłodniczych, dozowników ściennych na mydło, uchwytów na papier toaletowy i ręczniki oraz luster: (Szafa chłodnicza I - 1 szt., szafa chłodnicza II - 1 szt., szafa mroźnicza - 1 szt., chłodziarka na jaja- 1 szt., lodówka podblatowa z zamrażalnikiem - 2 szt., dozownik ścienny na mydło w piance - 30 szt., dozownik ścienny na mydło w płynie - 5 szt., Uchwyt na papier toaletowy ścienny I - 27 szt., Uchwyt na papier toaletowy ścienny II - 7 szt., Uchwyt na ręcznik papierowy w rolce - 22 szt., Lustro łazienkowe bez ramki - 37 szt.). 2.3. Część nr 3 obejmuje: Wykonanie i dostawę szaf i szafek oraz dostawę różnych mebli biurowych: (Szafa wnękowa na pomoce dydaktyczne - 8 szt., stół - 2 szt., Szafa ubraniowa - 1 szt., biurko dwuosobowe - 1 szt., krzesło konferencyjne stacjonarne, tapicerowane z oparciem - 20 szt., Szafka - 2 szt., Fotel obrotowy dyrektorski - 1 szt., biurko w kształcie litery L - 1 szt. + dwa kontenerki, szafa aktowa - 1 szt., szafka aktowa - 1 szt., fotel obrotowy dyrektorski - 1 szt., stolik - ława - 1 szt., fotele - 2 szt.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące zamawianego wyposażenia określono w załączniku nr 4 do SIWZ (Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia). 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ elementy wyposażenia, na okresy nie krótsze niż wskazano w tym załączniku. 5. Zamawiane w ramach przetargu wyposażenie oraz materiały i elementy konstrukcyjne użyte do wykonania wyposażenia muszą być fabrycznie nowe. 6. Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne nr 8, ul. Olszynowa, 33-100 Tarnów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.29.93.00 - Lustra szklane 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: obejmuje: Dostawę mebli kuchennych i różnego wyposażenia - ze stali.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownię Robin Danuta Robaczewska, ul. Łączna 39, 41-303 Dabrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23638,98

  • Oferta z najniższą ceną: 23638,98 / Oferta z najwyższą ceną: 63000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: obejmuje: Dostawę różnych urządzeń chłodniczych, dozowników ściennych na mydło, uchwytów na papier toaletowy i ręczniki oraz luster

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IGLOO, ul. Kazimierza Wielkiego 13, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28521,24

  • Oferta z najniższą ceną: 28044,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: obejmuje: Wykonanie i dostawę szaf i szafek oraz dostawę różnych mebli biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALNAG Barbara Wróbel, ul. Syrokomli 10/15, 30-102 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.