eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa programowalnego zasilacza prądu stałego - 62150H/ Z-46/XI/2015/PNT

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-13

Katowice: Dostawa programowalnego zasilacza prądu stałego - 62150H/ Z-46/XI/2015/PNT
Numer ogłoszenia: 306762 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ligocka103.pl/kategoria-przetargu/gekon; http://pnt.euro-centrum.com.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa programowalnego zasilacza prądu stałego - 62150H/ Z-46/XI/2015/PNT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa programowalnego zasilacza prądu stałego - 62150H na potrzeby projektu realizacji Projektu pod nazwą Rewitalizacja prosumenckich mikroinstalacji energoelektrycznych (REWIPROMIEN) realizowanym w ramach Programu GEKON - Generator Koncepcji Ekologicznych, który jest wspólną inicjatywą Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR), w związku z umową GEKON1/02/213877/31/2015 zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 1 siwz; 3.2 Zamawiający informuje, że programowalny zasilacz prądu stałego powinien posiadać następujące cechy (wg załącznika nr 1 do SIWZ): 3.2.1 moc ciągła na wyjściu urządzenia min. 15kW 3.2.2 napięcie wyjściowe w pełni regulowane min. zakres 0-1000V 3.2.3 prąd wyjściowy w pełni regulowany min. zakres 0-15A 3.2.4 dokładność regulacji napięcia nie gorsza niż 0.05% wartości znamionowych 3.2.5 dokładność regulacji prądu nie gorsza niż 0.01% wartości znamionowych 3.2.6 czas narastania prądu przy zmianie z 50% na 100% obciążenia urządzenia max.25ms dla typu rezystancyjnego 3.2.7 czas opadania prądu przy zmianie z 50% na 100% obciążenia urządzenia max.25ms dla typu rezystancyjnego 3.2.8 możliwość wprowadzenia do pamięci urządzenia min. 100 różnych charakterystyk I-V 3.2.9 programowanie krzywej I-V 3.2.10 możliwość programowania parametrów takich jak: Voc, Isc, Vmp Imp 3.2.11 wbudowany model EN50530/Sandia SAS I-V 3.2.12 programowanie charakterystyk I-V z uwzględnieniem parametrów środowiska zewnętrznego takich jak: temperatura, zachmurzenie, dzień - noc, 3.2.13 interfejs programistyczny RS232 oraz GPIB/Ethernet 3.2.14 czytelny wyświetlacz z pomiarem napięcia oraz prądu wraz z panelem sterującym 3.2.15 czas nastawianego cyklu pracy, przedział min. 1s - 15000sekund 3.2.16 możliwość pracy równoległej z urządzeniami tego samego typu aż do 1MW. 3.2.17 zestawie oprogramowanie umożliwiające sterowanie urządzeniem z poziomu komputera klasy PC oraz odczyt sygnałów prądu oraz napięcia. Oprogramowanie umożliwia projektowanie profili sterowania napięciem oraz prądem urządzenia oraz logowanie danych pomiarowych. 3.3 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia na swój koszt i ryzyko fabrycznie nowego, kompletnego urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. w Katowice, ul. Ligocka 103 (budynek nr 8). 3.4 Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do: 3.4.1 wykonania rozładunku dostarczonego urządzenia do pomieszczeń Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8); 3.4.2 dostarczenia instrukcji obsługi, użytkowania i konserwacji urządzenia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej w 1 egzemplarzu; 3.4.3 udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń; 3.4.4 dostarczenia dokumentu gwarancyjnego w języku polskim dla zamawianego urządzenia. 3.5 W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego lub patentu, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów/urządzeń równoważnych w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty: 3.5.1 zestawienie zastosowanych przez siebie materiałów/ urządzeń ze wskazaniem, które materiały/urządzenia opisane w ww. dokumentach zastępują; 3.5.2 dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane przez niego materiały/urządzenia warunku równoważności; 3.5.3 oświadczenie o kompatybilności zaproponowanych przez niego materiałów/urządzeń równoważnych z niezmienionymi przez niego materiałami/urządzeniami. Zamawiający informuje również, iż oferowane przez wykonawców jako równoważne materiały/urządzenia zamiast materiałów/urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej będą przez Zamawiającego weryfikowane. W razie stwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę materiały/urządzenia nie są równoważne w stosunku do żądanych przez Zamawiającego , Zamawiający wezwie do dokonania w ofercie Wykonawcy zmian pozwalających na spełnienie warunku równoważności. W przypadku nie uwzględnienia żądania Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako nie odpowiadająca treści siwz. 3.6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenie. 3.6.1 W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca będzie przeprowadzał co najmniej raz w roku przegląd i serwis techniczny urządzenia. Koszty corocznych przeglądów technicznych wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. 3.6.2 W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego wad, usterek lub awarii sprzętu, Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia. 3.6.3 Jeżeli Wykonawca nie usunie konkretnej wady, usterki, awarii w terminie określonym przez Zamawiającego, nie dłuższym jednak niż 30 dni, lub nie podejmie czynności serwisowych w ciągu 5 dni roboczych po zgłoszeniu, wówczas Zamawiający ma prawo polecić usunięcie takiej wady lub usterki osobie trzeciej, po uprzednim poinformowaniu o tym Wykonawcy, na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy - bez utraty praw wynikających z gwarancji - bądź żądać obniżenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 3.6.4 Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania gwarancji do nieodpłatnego dojazdu do Zamawiającego lub miejsca montażu urządzenia oraz nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego wad, usterek, awarii. 3.6.5 W przypadku gdy naprawa urządzenia będzie wymagała dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego lub miejscem montażu urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego transportu urządzenia do miejsca naprawy i z miejsca naprawy do siedziby Zamawiającego. 3.6.6 Szczegółowe warunki gwarancji określa dokument gwarancyjny, który Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć. Zapisy §9 wzoru umowy zastępują dokument gwarancyjny, jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego, odrębnego dokumentu gwarancyjnego jako załącznika do protokołu. 3.6.7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył serwis gwarancyjny lub wykazał w ofercie punkt serwisowy, który będzie realizował zobowiązania gwarancyjne Wykonawcy, a następnie będzie pełnił funkcje serwisu pogwarancyjnego. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie dokładnej nazwy i adresu tego punktu serwisowego. 3.7 W ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, a także ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji zamówienia bez akceptacji Zamawiającego i/lub z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. 3.8 Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom przepisów i zasad BHP. 3.9 Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, w ilościach i asortymencie wymaganym przez Zamawiającego. 3.10 Warunkiem odbioru przez zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego. 3.11 W ramach projektu Rewitalizacja prosumenckich mikroinstalacji energoelektrycznych (REWIPROMIEN) przewiduje się opracowanie rozwiązania technicznego interfejs do prosumenckich mikroinstalacji energoelektrycznych (PME) pozwalającego na bardziej racjonalne gospodarowanie energią i paliwami w PME. Opracowany interfejs, w jednej swobodnie konfigurowalnej strukturze, będzie łączył techniki sterowania rozpływem energii w instalacjach budynkowych (cieplnych i elektrycznych), techniki optymalizacji pracy źródeł odnawialnych i techniki sterowania magazynami energii cieplnej i elektrycznej (w tym mobilnych magazynów energii pojazdów elektrycznych). Rozwiązanie zawierać będzie zarówno część wykonawczą - przekształtnik energoelektroniczny o modułowej konstrukcji jak i część teleinformatyczną odpowiedzialną za działania zarządczo-sterownicze, pomiarowe, ewidencyjne i komunikacyjne. Interfejs będzie miał możliwość funkcjonowania w nowym trybie pracy typu semi off grid, pozwalającym na swobodne kształtowanie bilansu energetycznego na granicy sieci zawodowej i PME. Jednym z zadań badawczych jest zadanie badawcze nr 4 Analiza wielokryterialna systemów wewnętrznego zarządzania i sterowania energią w mikroinstalacjach prosumenckich konieczne są testy przy wykorzystaniu zasilacza opisanego w załączniku nr 1 siwz..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7.3 Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia obejmują dostawę w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy programowalnego zasilacza prądu stałego o wartości co najmniej 60.000 zł.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7.4 Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pnt.euro-centrum.com.pl/przetargi; http://ligocka103.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 12:00, miejsce: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.