eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › Świadczenie usług koparko-ładowarką oraz samochodem ciężarowym samowyładowczym w 16 sołectwach na terenie gminy Grybów - 5 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Grybów: Świadczenie usług koparko-ładowarką oraz samochodem ciężarowym samowyładowczym w 16 sołectwach na terenie gminy Grybów - 5 zadań
Numer ogłoszenia: 30626 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Grybów , ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450204, faks 018 4450204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług koparko-ładowarką oraz samochodem ciężarowym samowyładowczym w 16 sołectwach na terenie gminy Grybów - 5 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część/zadanie nr 1. Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Krużlowa Wyżna - Ptaszkowa -Stara Wieś - 750 godzin Część/zadanie nr 2. Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Krużlowa Niżna - Cieniawa -Siołkowa - 600 godzin Część/zadanie nr 3. Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Chodorowa - Stróże - Wyskitna - 600 godzin Część/zadanie nr 4. Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Biała Niżna - Polna - Gródek - 600 godzin Część/zadanie nr 5. Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Kąclowa - Binczarowa - Wawrzka - Florynka - 600 godzin.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: - Część 1 - 1 300,00 zł. - Część 2 - 1 000,00 zł. - Część 3 - 1 000,00 zł. - Część 4 - 1 000,00 zł. - Część 5 - 1 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje następującym sprzętem na każdą z pięciu części zamówienia oddzielnie: - 2x koparko-ładowarka ciągnikowa o napędzie 4x4 i mocy co najmniej 60 kW wraz z załączeniem kserokopii dokumentu ważnego ubezpieczenia OC każdej koparko-ładowarki, - 1x samochód ciężarowy samowyładowczy dwu lub trzy osiowy, rozładunek trójstronny o ładowności nie mniejszej niż 6 ton wraz z załączeniem kserokopii ważnego dowodu rejestracyjnego samochodu ciężarowego z aktualnymi badaniami technicznymi. Zamawiający nie dopuszcza oferowania tego samego sprzętu na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienia i muszą posiadać następujące uprawnienia na każdą z pięciu części zamówienia oddzielnie: - uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki ciągnikowej oraz uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy kat. C) lub wyżej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji operatora i kierowcy, tj. operator może być również kierowcą. Zamawiający nie dopuszcza wykazywania tych samych osób uprawnionych do świadczenia usługi na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    - Wykaz sprzętu na każdą z pięciu części zamówienia oddzielnie, - Wykaz osób, - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz Oferty (oddzielnie na każdą część/zadanie), - kserokopia dowodu wniesienia wadium (oddzielnie na każdą część/zadanie),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrybow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Krużlowa Wyżna - Ptaszkowa -Stara Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Krużlowa Wyżna - Ptaszkowa -Stara Wieś - 750 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gotowość podjęcia pracy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Krużlowa Niżna - Cieniawa -Siołkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Krużlowa Niżna - Cieniawa -Siołkowa - 600 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gotowość podjęcia pracy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Chodorowa - Stróże - Wyskitna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Chodorowa - Stróże - Wyskitna - 600 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gotowość podjęcia pracy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Biała Niżna - Polna - Gródek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Biała Niżna - Polna - Gródek - 600 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gotowość podjęcia pracy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Kąclowa - Binczarowa - Wawrzka - Florynka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie gminy Grybów w miejscowościach: Kąclowa - Binczarowa - Wawrzka - Florynka - 600 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gotowość podjęcia pracy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.