eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej -CP PN 09 10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Warszawa: Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej -CP PN 09 10
Numer ogłoszenia: 306201 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313058 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk, ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6584724, faks 022 6584636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej -CP PN 09 10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa poniższej aparatury składająca się z 3 części: Część 1: Witryna chłodnicza 3 sztuki: 1.Wymiary zewnętrzne nie więcej niż: szerokość 1440 mm Wysokość 2000 mm Głębokość 890 mm 2.Wymiary wewnętrzne nie mniej niż : szerokość 1340 mm Wysokość 1460 mm Głębokość 770 mm 3.Załadowanie nie mniej niż 120 [kg] I 4.Zakres temperatur nie mniej niż +0...+10 [oC] 5.Ilość drzwi: 2 6.wnętrze wykonane ze stali nie rdzewnej 7.izolacja grubości nie mniej niż 50 mm 8.wymuszony obieg powietrza, 9.2 otwory w ściankach bocznych (po prawej i lewej stronie) 10.2 gniazdka wewnętrzne, 11.oświetlenie wewnętrzne 12.gwarancja 24 miesiące 13.Płatność: po dostawie / 14 dni / faktura w PLN 14.Termin dostawy: 10 tygodni od daty otrzymania zamówienia Część 2: Zestaw HPLC: Tabela 1. Zestawienie parametrów granicznych Uwaga! Wszystkie zadeklarowane parametry techniczne (poza okresem gwarancji i świadczeniami pogwarancyjnymi) muszą być poparte załączonymi materiałami firmowymi . W tabeli obok parametru należy podać, w którym z załączonych źródeł można znaleźć dany parametr. Niedopełnienie tego warunku oznacza przyznanie zera punktów w danym punkcie. Wyszczególnienie Parametry graniczne (minimalne) Oferowany Parametr System chromatografii cieczowej z wyposażeniem: 1.Pompy: ilość rozpuszczalników: minimum 2 do pracy w opcji gradientowej. 2.Pompy: zapewnienie odgazowania próżniowego na wszystkich liniach doprowadzających 3.Pompy: przepływ fazy ruchomej w zakresie co najmniej 0,01-10,00 ml/min. 4.Pompy: dokładność przepływu nie mniejsza niż ?1%. 5.Możliwość wyboru nastrzyku próbek manualnego lub za pośrednictwem automatycznego podajnika próbek (autosamplera) z wymiennymi kasetami na 48 i 96 próbek. Wymagany zakres objętości nastrzyku z autosamplera do 200 mikro litrów. 6.Możliwość automatycznego przemywania igły autosamplera. 7.Termostatowanie kolumn systemem Peltiera, minimalnie 5 st. C powyżej temperatury otoczenia. 8.Detektor: zakres spektralny co najmniej 200-600 nm. 9.Detektor: lampa deuterowa. 10.Detektor: możliwość jednoczesnej rejestracji 2 chromatogramów przy różnych długościach fali. 11.Detektor: dokładność ustalenia długości fali nie mniejsza niż 1 nm. 12.Detektor: Dopuszczalny szum przy pomiarze dla dwóch długościach fali nie większy niż 2x10-5 AU. 13.Detektor: droga optyczna przynajmniej 10 mm, objętość celi optycznej do 10 mikro litrów. Komputer i oprogramowanie 1.Stacja PC, zawierająca jednostkę centralną i monitor przynajmniej 17 cali. 2.System operacyjny Windows XP, Vista lub Windows 7 oraz pełne oprogramowanie sterujące, kompatybilne z systemem operacyjnym. 3.Oprogramowanie ma umożliwiać: a.Kontrolę i diagnostykę systemu chromatografii cieczowej z poziomu komputera. b. Pełne programowanie, kontrolę i diagnostykę pobierania próbek przez autosampler z poziomu komputera. Gwarancja: Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy. W okresie przynajmniej 24 miesięcy od daty instalacji, dostawca świadczył będzie usługi serwisowe odnośnie zakupionego systemu w miejscu w którym system ten został zainstalowany. W okresie gwarancji dostawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, jeśli nie ma innego sposobu zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu. Serwis pogwarancyjny: Po okresie gwarancyjnym w przypadku zaistnienia konieczności oraz na oddzielne zamówienie użytkownika, dostawca dostarczy lub zabezpieczy dostawę części dla zakupionych systemów oraz świadczył będzie serwis pogwarancyjny w miejscu zainstalowania systemu. Firma gwarantuje dostępność części i obsługi serwisowej przez minimum siedem lat od daty wygaśnięcia gwarancji Termin dostawy: Dostawa nie później niż 5 tygodni po otrzymaniu zamówienia Część 3: Titrator Tabela 1. Zestawienie parametrów granicznych Uwaga! Wszystkie zadeklarowane parametry techniczne (poza okresem gwarancji i świadczeniami pogwarancyjnymi) muszą być poparte załączonymi materiałami firmowymi . W tabeli obok parametru należy podać, w którym z załączonych źródeł można znaleźć dany parametr. Niedopełnienie tego warunku oznacza przyznanie zera punktów w danym punkcie. Wyszczególnienie Parametry graniczne (minimalne) Oferowany Parametr Zestaw do automatycznego miareczkowania: 1.Dokładność pomiarów pH do 0,002 jedn., różnicy potencjałów do 0,1 mV 2.Mieszanie próbki za pomocą mieszadła magnetycznego, regulowanego pod względem szybkości, siły i kierunku 3.Dozowanie odczynnika miareczkującego w porcjach nie większych niż 1 mikro litr. 4.Naczynko pomiarowe umożliwiające miareczkowanie próbek o objętości nie większej niż 2 ml 5.Zabezpieczenie próbki miareczkowanej przed dostępem powietrza 6. Biureta wyposażona w cztery porty, z których każdy może być wykorzystywany do dozowania cieczy z cylindra biurety lub zasysania cieczy do cylindra biurety. Konstrukcja biurety zapobiegająca przedostawaniu się bąbelków gazu do układu 7.Funkcja pH-statu (miareczkowanie statyczne) Komputer i oprogramowanie 1.Stacja PC, zawierająca jednostkę centralną i monitor przynajmniej 17 cali. 2.System operacyjny Windows XP, Vista lub Windows 7 oraz pełne oprogramowanie sterujące, kompatybilne z systemem operacyjnym. 3.Oprogramowanie ma kontrolować jednocześnie dozowanie odczynnika, pomiar pH/mV i mieszanie próbki, umożliwiające eksport danych w formacie ASCII Gwarancja: Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy. W okresie przynajmniej 12 miesięcy od daty instalacji, dostawca świadczył będzie usługi serwisowe odnośnie zakupionego system w miejscu w którym system ten został zainstalowany. W okresie gwarancji dostawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, jeśli nie ma innego sposobu zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu. Serwis pogwarancyjny: Po okresie gwarancyjnym w przypadku zaistnienia konieczności oraz na oddzielne zamówienie użytkownika, dostawca dostarczy lub zabezpieczy dostawę części dla zakupionych systemów oraz świadczył będzie serwis pogwarancyjny w miejscu zainstalowania systemu. Firma gwarantuje dostępność części i obsługi serwisowej przez minimum 7 lat od daty wygaśnięcia gwarancji Termin dostawy: Dostawa nie później niż 6 tygodni po podpisaniu umowy kupna -sprzedaży Tabela 2. Zestawienie parametrów wykorzystanych do obliczenia wartości kryterium technicznego Bn Uwaga! Wszystkie zadeklarowane parametry techniczne muszą być poparte załączonymi materiałami firmowymi . W tabeli obok parametru należy podać, w którym z załączonych źródeł można znaleźć dany parametr. Niedopełnienie tego warunku oznacza przyznanie zera punktów w danym punkcie. Lp Element systemu Parametr oceniany Odpowiedź oferenta i powołanie na dostarczone materiały firmowe. b1Zestaw Dokładność pomiaru pH do 0,001 jedn. (20 pkt.) b2Zestaw Dozowanie odczynnika miareczkującego: porcja minimalna 0,5 mikro litra - 10 pkt., 0,2 mikro litra - 15 pkt, 0,1 mikro litra - 20 pkt. b3Zestaw Minimalna objętość próbki miareczkowanej: 1,5 ml - 10 pkt, 1 ml - 20 pkt. b4Zestaw Możliwość termostatowania zewnętrznego próbki miareczkowanej (20 pkt.) b5Zestaw Wyposażenie zestawu w naczyńka pomiarowe nietermostatowane na objętość 1 - 2 ml - 1 pkt. za szt. (max. 10 pkt.) b6Zestaw Wyposażenie zestawu w naczyńka pomiarowe termostatowane na objętość 1 - 2 ml - 5 pkt. za szt. (max. 10 pkt.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Odniesienie do projektów i/lub programów: Projekt Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii (CePT) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych, realizowana na podstawie umowy dofinansowania Nr POIG. 02.02.00-14-024/08-00, z dnia 8.10.2009r...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa witryn chłodniczych - 3 sztuki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pol-Eko - Aparatura A. Polok-Kowalska, S.Kowalski, Ul. Kokoszycka 172C, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa zestawu HPLC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Donserv, ul. Globusowa 38, 02-436 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 125500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143521,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa titratora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Metrohm Polska Sp.z o. o., ul. Centralna 27, 05-816 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 62700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.