Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Koronowo: Dostawa artykułów spożywczych różnych.
Numer ogłoszenia: 306041 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie , ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych różnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: 1.Marchew mrożona krojona w kostkę - 2 400 kg, (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78600:1992 2.Mieszanka warzywna 5-składnikowa (zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, brokuły, kalafior, por, seler) - 1 800 kg, (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997 Grupa 2: 1.Sałatka obiadowa - 2 400 kg, (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-77750:1997 2.Sałatka szwedzka - 3 200 kg, (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-77750:1997 3.Groszek konserwowy -2 600 kg, (opakowania 400 g), nomenklatura CPV: 15331462-3, PN-76/A-77803 4.Marchew kostka - 2 800 kg, (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-75054:1997 5.Koncentrat pomidorowy 30 % - 3 000 kg, (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331425-2, PN-75/A-77601 Grupa 3: 1. Kapusta kiszona z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu - 16 000 kg, (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV:15331142-4, PN-72/A-77700:2006 2. Ogórki kiszone o swoistym zapachu i smaku - 8 000 kg, (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-/A-77701:1997 Grupa 4: 1. Dżem wieloowocowy - 1 600 kg, (pakowany w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332296-5, PN-A-75100:1994/Az1:2000 2. Dżem truskawkowy - 1 600 kg (pakowany w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332296-5, PN-A-75100:1994/Az1:2000 3. Marmolada wieloowocowa o konsystencji twardej - 3 000 kg, (pakowana w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332230-5, PN-A-75103:1993 Grupa 5: 1.Olej roślinny - 2 800 l, (opak. zbiorcze 1 - 3 l), nomenklatura CPV: 15411100-3, PN-A-86908:2000 2.Margaryna do smarowania pieczywa - 26 000 kg, (opak. zbiorcze 500 g), nomenklatura CPV: 15431100-9, PN-92/A-86907 Grupa 6 : 1. Słonina - 2 600 kg, (opak. zbiorcze 10 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15412100-0, PN-85/A-85800 Grupa 7: 1.Soja granulat - 700 kg, (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506 2.Kostka sojowa - 700 kg, (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506 3.Kotlet sojowy ( gramatura 1 szt. od 15-20 g ) - 600 kg, (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506 Grupa 8: 1. Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l- 5 000 litrów, nomenklatura CPV: 15981000-8, PN-Z-11001:1999, Grupa 9: 1. kasza manna - 1 400 kg, (opakowanie papierowe 5-25 kg ), nomenklatura CPV: 15613000-8, PN-A -88/A-74036 2. kasza jęczmienna - 6 000 kg, (opakowanie sizalowe 5-25 kg ), nomenklatura CPV:15613000-8, PN-87/A--74203 3.mąka pszenna typ 500 - 10 000 kg, (opakowanie papierowe 5-25 kg), nomenklatura CPV:15612100-2, PN-A-74022:2003 4. mąka ziemniaczana - 600 kg, (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV:15620000-0, PN-93/A-74710 5. ryż długoziarnisty - 4 000 kg, (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV: 15614100-6, PN-A-74220 6. płatki owsiane typu górskie - 1 400 kg, (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV:15613380-5, PN-82/A-74037.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.33.11.70-9, 15.33.10.00-1, 15.33.10.00-1, 15.33.14.62-3, 15.33.10.00-1, 15.33.14.25-2, 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7, 15.33.22.96-5, 15.33.22.96-5, 15.33.22.30-5, 15.41.11.00-3, 15.43.11.00-9, 15.41.21.00-0, 15.89.00.00-3, 15.89.00.00-3, 15.89.00.00-3, 15.98.10.00-8, 15.61.30.00-8, 15.61.30.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3) Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 4) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, b)wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnił uczciwej konkurencji; (nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp), c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, e) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium (jeżeli jest wymagane), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. podpisane oświadczenia wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wyjaśnienia: 1)Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum) do oferty dołączają: a)pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, b)dokument wyszczególniony w pkt. 1, ppkt. 1 i 2 złożone przez wszystkich wykonawców, 2)Wszystkie dokumenty wymienione w pkt.1 ppkt 1 mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go na każdej stronie za zgodność, przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3. Jeżeli dokument wymieniony w pkt 1, ppkt 1 został wystawiony wcześniej niż w wyznaczonym terminie (6 m-cy), Zamawiający uznaje jego ważność tylko w przypadku, kiedy dokument posiada adnotację organu, który go wydał, z której wynika, że informacje w nim zawarte są aktualne i nie uległy zmianie. Adnotacja organu powinna być opatrzona datą. 4)Jeżeli wykonawcą jest rolnik indywidualny (definicja rolnika indywidualnego znajduje się w ustawie z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego, art. 6 (Dz. U. z 2003r. Nr 64, poz. 592)), który nie prowadzi pozarolniczej działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o działalności gospodarczej lub innych przepisów szczególnych (czyli zarejestrowanej np. w ewidencji działalności gospodarczej), to w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 1 ppkt 1 przedkłada: aktualne zaświadczenie, z którego wynika, że jest rolnikiem indywidualnym, poświadczone przez: wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, albo przez osobę przez nich upoważnioną. W/w oświadczenie ma być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz mają się w nim znajdować minimum dane dotyczące osoby prowadzącej gospodarstwo rolne, tj.: a) imię i nazwisko, b) dokładny adres zamieszkania, c)powierzchnia gospodarstwa. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1, ppkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Koronowo
ul. Bydgoska 27
86-010 Koronowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: warzywa mrożone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Marchew mrożona krojona w kostkę - 2 400 kg, (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78600:1992 2.Mieszanka warzywna 5-składnikowa (zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, brokuły, kalafior, por, seler) - 1 800 kg, (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa i owoce przetworzone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sałatka obiadowa - 2 400 kg, (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-77750:1997 2.Sałatka szwedzka - 3 200 kg, (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-77750:1997 3.Groszek konserwowy -2 600 kg, (opakowania 400 g), nomenklatura CPV: 15331462-3, PN-76/A-77803 4.Marchew kostka - 2 800 kg, (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331000-1, PN-A-75054:1997 5.Koncentrat pomidorowy 30 % - 3 000 kg, (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331425-2, PN-75/A-77601.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-1, 15.33.10.00-1, 15.33.14.62-3, 15.33.10.00-1, 15.33.14.25-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kiszonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapusta kiszona z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu - 16 000 kg, (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV:15331142-4, PN-72/A-77700:2006 2. Ogórki kiszone o swoistym zapachu i smaku - 8 000 kg, (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-/A-77701:1997.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: warzywa i owoce przetworzone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dżem wieloowocowy - 1 600 kg, (pakowany w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332296-5, PN-A-75100:1994/Az1:2000 2. Dżem truskawkowy - 1 600 kg (pakowany w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332296-5, PN-A-75100:1994/Az1:2000 3. Marmolada wieloowocowa o konsystencji twardej - 3 000 kg, (pakowana w opak. powyżej 5 kg), nomenklatura CPV: 15332230-5, PN-A-75103:1993.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.96-5, 15.33.22.96-5, 15.33.22.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tłuszcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Olej roślinny - 2 800 l, (opak. zbiorcze 1 - 3 l), nomenklatura CPV: 15411100-3, PN-A-86908:2000 2.Margaryna do smarowania pieczywa - 26 000 kg, (opak. zbiorcze 500 g), nomenklatura CPV: 15431100-9, PN-92/A-86907.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.11.00-3, 15.43.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Słonina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Słonina - 2 600 kg, (opak. zbiorcze 10 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15412100-0, PN-85/A-85800.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: produkty sojowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Soja granulat - 700 kg, (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506 2.Kostka sojowa - 700 kg, (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506 3.Kotlet sojowy ( gramatura 1 szt. od 15-20 g ) - 600 kg, (opak. zbiorcze 4-20 kg), nomenklatura CPV: 15890000-3, PN-ISO -5506.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.89.00.00-3, 15.89.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: woda niegazowana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l- 5 000 litrów, nomenklatura CPV: 15981000-8, PN-Z-11001:1999,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: produkty sypkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kasza manna - 1 400 kg, (opakowanie papierowe 5-25 kg ), nomenklatura CPV: 15613000-8, PN-A -88/A-74036 2. kasza jęczmienna - 6 000 kg, (opakowanie sizalowe 5-25 kg ), nomenklatura CPV: 15613000-8, PN-87/A--74203 3.mąka pszenna typ 500 - 10 000 kg, (opakowanie papierowe 5-25 kg), nomenklatura CPV:15612100-2, PN-A-74022:2003 4. mąka ziemniaczana - 600 kg, (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV:15620000-0, PN-93/A-74710 5. ryż długoziarnisty - 4 000 kg, (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV: 15614100-6, PN-A-74220 6. płatki owsiane typu górskie- 1 400 kg, (opakowanie papierowe 5-25 kg) nomenklatura CPV:15613380-5, PN-82/A-74037.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.30.00-8, 15.61.21.00-2, 15.62.00.00-0, 15.61.41.00-6, 15.61.33.80-5, 15.61.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZK W PRZEMYŚLU I OZ W MEDYCE
- "Dostawa w roku szkolnym 2024/2025 artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i przedszkolnej w Zespole Szkół Samorządowych w Targanicach.
- Dostawy mięsa, wędlin oraz podrobów do COSSW w Kulach OZ Sulejów
więcej: Warzywa przetworzone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.