eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › usługa polegająca na wynajmie i bieżącej obsłudze polowych węzłów sanitarnych wyposażonych w kabiny natryskowe, umywalki oraz przenośne toalety na terenie obozowisk poligonowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-07

Ogłoszenie nr 306037 - 2016 z dnia 2016-09-07 r.

Wędrzyn: usługa polegająca na wynajmie i bieżącej obsłudze polowych węzłów sanitarnych wyposażonych w kabiny natryskowe, umywalki oraz przenośne toalety na terenie obozowisk poligonowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301410 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301557 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 8052101800000, ul.   , 69211   Wędrzyn, państwo , woj. lubuskie, tel. 957 556 236, faks 957 556 222, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.45wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa pdległa MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

usługa polegająca na wynajmie i bieżącej obsłudze polowych węzłów sanitarnych wyposażonych w kabiny natryskowe, umywalki oraz przenośne toalety na terenie obozowisk poligonowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

58/2016/INFRA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: I. 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi podstawowej polegającej na wynajmie i bieżącej obsłudze funkcjonowania polowego węzła sanitarnego na okres 26 dni (od 29.08.2016r. do 23.09.2016r.) składającego się z : 1.1.Kontenerów sanitarnych wyposażonych w co najmniej 40 natrysków i 40 umywalek, (40 stanowisk x 26 dni = 1040 stan./dni) 1.2.Przenośnych kabin WC Standard w ilości 30 szt. (30 kabin x 26dni = 780 obsług). 1.3. Przez pojęcie polowy węzeł sanitarny rozumie się kontenery sanitarne i przenośne kabiny WC. 2. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszej umowy: 1. Usługa sanitarna polegająca na wynajmie i obsłudze bieżącej funkcjonowania polowego węzła sanitarnego na okres 26 dni (od 29.08.2016r. do 23.09.2016r.) składającego się z : 1.1. Kontenerów sanitarnych wyposażonych w co najmniej 40 natrysków i 40 umywalek, (40 stanowisk x 26 dni = 1040 stan./dni) 1.2. Przenośnych kabin WC Standard w ilości 30 szt. (30 kabin x 26 dni = 780 obsług) 1.3. Lokalizacja : Poligon Wędrzyn - Obozowisko nr 1 2. Wyposażenie polowych węzłów sanitarnych : 2.1. Kontenery sanitarne muszą być wyposażone w: 2.1.1. Prysznice. 2.1.2. Umywalki. 2.1.3. Dozowniki do mydła. 2.1.4. Przeciwpoślizgową podłogę. 2.1.5. Lustro nad każdą umywalką. 2.1.6. Wieszaki na ubranie. 2.1.7. Instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo- prądowe. 2.1.8. Hermetyczne oświetlenie wewnętrzne. 2.1.9. Instrukcję obsługi i użytkowania kontenera sanitarnego. 2.1.10. Za 1 stanowisko w kontenerze sanitarnym uważa się kpl. 1 stanowiska natryskowego i 1 umywalki z lustrem. 3. Przenośne kabiny WC : 3.1. WC- Standard - urządzenie sanitarne z wyposażeniem standardowym: pisuar, sedes, podajnik na papier, wieszak na ubranie, antypoślizgową podłogę, zamek wewnętrzny, wskaźnik wolne/zajęte, wentylację podwójną (zbiornika na fekalia i kabiny WC; papier toaletowy. 4. Zakres usługi : 4.1.Kontenery sanitarne- usługa obejmuje: 4.1.1.Wynajem kontenera. 4.1.2.Transport w terminie i miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4.1.3.Ustawienie na miejscu przeznaczenia, montaż wraz ze zbiornikami na wodę czystą i brudną. Zamawiający nie zapewnia przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. 4.1.4. Sukcesywne dostawy wody oraz odbiór nieczystości. 4.1.5. Uzupełnianie mydła w dozownikach. 4.1.5. Zabezpieczenie zasilania kontenera w energię do oświetlenia i ogrzewania wody. Zamawiający nie zapewnia miejsca podłączenia do sieci elektrycznej. 4.1.6. Zapewnienie niezależnego źródła energii wraz z paliwem i innymi materiałami eksploatacyjnymi, zapewniającymi dostawę cieplej wody o temperaturze wody przeznaczonej do kąpieli, tj. ok.50°C, do wszystkich punktów czerpalnych w kontenerze, przez minimum 12 godzin na dobę zgodnie z grafikiem ustalonym z użytkownikiem. 4.1.7. Zapewnienie 24 h. dostępu do kontenerów w celu korzystania dla celów higieniczno - sanitarnych z wody zimnej. 4.1.8. Zabezpieczenie ciągłej obsługi kontenerów przez wykwalifikowany personel Wykonawcy. 4.1.9. Codzienne sprzątanie kontenerów wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1, 5 m od płaszczyzn zewnętrznych. Utrzymanie ładu i estetyki. 4.1.10. 1 raz na dobę zmycie i dezynfekcję kontenerów wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; 4.1.11.Usunięcie i utylizacja wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonych czynności obsługowych. 4.1.12. Ustawienie kontenerów w sposób stabilny tak, aby nie zagrażały zdrowiu osób korzystających z kąpieli; 4.1.13. Bieżąca naprawa usterek w kontenerach lub ich wyposażeniu. 4.2. Kabiny WC - usługa obejmuje : 4.2.1. Wynajem przenośnych kabin WC typu Standard 4.2.2. Transport w terminie i w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4.2.3. Ustawienie na miejscach przeznaczenia. 4.2.4. Codzienny ( 1 x na dobę) serwis kabiny obejmujący : uzupełnienie mydła w dozownikach do poziomu "max", uzupełnienie ręczników papierowych w podajnikach do poziomu "max", uzupełnianie papieru toaletowego, odbiór fekali, dezynfekcja oraz utrzymanie kabin w czystości. 5. Ogólne wymagania dotyczące materiałów. 5.1.Wykonawca w cenie usługi zabezpiecza papier toaletowy i ręczniki jednorazowe w dostatecznej ilości oraz środki myjące i dezynfekujące posiadając atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski. 6. Kontrola, jakości serwisu kabin WC i kontenerów sanitarnych. 6.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie usługi, 6.2. Wykonawca sporządza i prowadzi rejestr potwierdzeń wykonania serwisów i wywozu nieczystości płynnych. 6.3. Czynności serwisowe muszą być potwierdzone w formie rejestru podpisanego przez osobę sporządzającą i zatwierdzone przez Kierownika SOI Wędrzyn. 6.4. Wykonawca bezzwłocznie, przed rozpoczęciem realizacji umowy dostarczy do Infrastruktury 45 WOG jeden egzemplarz "Instrukcji warunków użytkowania urządzeń sanitarnych" będących przedmiotem usługi. 6.5. Wykonawca sporządzi ,w uzgodnieniu ze wskazanym przez Zamawiającego użytkownikiem polowego węzła sanitarnego, grafik godzin podawania ciepłej wody w kontenerach sanitarnych. 7. Inne postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 7.1. Zamawiający wskaże punkt poboru wody na zabezpieczenie zamówienia. Woda zostanie przekazana nieodpłatnie, co Wykonawca winien uwzględnić przy kalkulacji cenowej zamówienia. 7.2. W miejscach ustawienia kontenerów sanitarnych nie ma możliwości podłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej. 7.3. Zamawiający nie zapewnia dźwigów i pojazdów do przewozu i ustawienia urządzeń sanitarnych. 7.4. Samochody przeznaczone do realizacji usługi powinien być pojazdami o podwyższonych możliwościach pokonywania terenu oraz wyposażony w sprzęt umożliwiający prawidłowe wykonanie serwisu. 7.5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność) dotyczące następujących badań kontenerów sanitarnych: 7.5.1. pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych, 7.5.2. rezystancji izolacji, 7.5.3. zabezpieczeń różnicowo-prądowych, 7.6. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny oraz dysponować przeszkolonym personelem pozwalającym na: 7.6.1. transport i ustawienie poszczególnych urządzeń sanitarnych w określonym czasie i miejscach. 7.6.2. wykonywanie bieżącego serwisowania urządzeń sanitarnych z częstotliwością i w zakresie określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia; 7.6.3. bieżące uzupełnianie zbiorników poszczególnych urządzeń czysta wodą; 7.6.4. bieżący wywóz nieczystości płynnych ( ścieków) gwarantujący prawidłowe użytkowanie urządzeń oraz nie dopuszczający do przepełnienia się zbiorników nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości do właściwych terytorialnie oczyszczalni ścieków zgodnie z posiadanymi zezwoleniami oraz przepisami prawa obowiązującego w tym zakresie; 8. Wykonana usługa, w tym każdorazowa realizacja poszczególnych jej elementów składowych musi być potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. Protokół odbioru wraz z wykazem wykonanych czynności jako załącznik do prawidłowo wystawionej faktury VAT stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości usługi. Brak protokołu podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi. 9. Oferowane ceny muszą zawierać wszystkie składniki kosztów związane z wykonaniem usługi, a w szczególności z wynajęciem przenośnych urządzeń sanitarnych, dostarczeniem i ustawieniem ich przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego, wraz z serwisem początkowym, wykonaniem usług serwisowych, zapewnienie źródeł zasilania (agregaty prądotwórcze) wraz z paliwem i innymi materiałami eksploatacyjnymi a także obsługi przez wykwalifikowany personel Wykonawcy oraz odbiór urządzeń wraz z uprzątnięciem terenu. 10. Wykonawca zapewnia dyspozycyjność osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy i jego pracowników w miejscu świadczenia usługi zgodnie z opcją wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 11. Wykonawca zapewnia prawidłowe funkcjonowanie polowych węzłów sanitarnych również przy ujemnych temperaturach zewnętrznych. II. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art.34 ust.5 ustawy Pzp, w ramach, którego zakłada, że: 1) szacowana wielkość prawa opcji nie przekroczy 50% zamówienia podstawowego i wyniesie maksymalnie...zł brutto, 2) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w czasie trwania umowy, 3) cena jednostkowa prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do umowy), 4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem, z wyprzedzeniem 5- dniowym, 5) zgodnie z prawem opcji Zamawiający może zamawiać usługi sanitarne zapisane w Formularzu cenowym w dowolnej konfiguracji, w zależności od bieżącego zapotrzebowania, 6) realizacja zamówienia z prawem opcji uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, 7) Zamawiający przewiduje możliwość opcji przedłużenia funkcjonowania polowych węzłów sanitarnych dla: 1. stanowisk natryskowych w kontenerach sanitarnych o 520 stan./dni. 2. przenośnych kabin sanitarnych WC Standard o 390 obsług. 8) Zamawiający dopuszcza, w ramach przedłużenia funkcjonowania polowych węzłów sanitarnych, możliwość realizacji usługi w m. Wędrzyn, Międzyrzecz i Skwierzyna. 9) W przypadku zamiaru korzystania z opcji przedłużenia funkcjonowania polowych węzłów sanitarnych Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym fakcie z wyprzedzeniem minimum 5 dni od planowanego terminu, podając rodzaj i ilość elementów mających wejść w skład węzła oraz termin i miejsce wykonywania usługi

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT318630.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WC Serwis Sp.z o.o., Spółka Komandytow,  ,  ul. Szybowa 2,  41-808,  Zabrze,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 257419,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 257419,50Oferta z najwyższą ceną/kosztem 334011,60
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.