eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Modernizacja obiektów sportowych na terenie miasta Łęczyca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-23

Ogłoszenie nr 30567 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Łęczyca: Modernizacja obiektów sportowych na terenie miasta Łęczyca
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362789-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 370949-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca, krajowy numer identyfikacyjny 61101547700000, ul. ul. Marii Konopnickiej  14, 99100   Łęczyca, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01, e-mail wydzialrozwoju@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektów sportowych na terenie miasta Łęczyca

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I: Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 6c w Łęczycy. Zakres robót obejmuje: Szkoła Podstawowa nr 4 - sala gimnastyczna 1. WYMIANA OŚWIETLENIA NA SALI SPORTOWEJ. Istniejące oprawy oświetleniowe należy zdemontować. Zaprojektowano oprawy typu HIGH BAY LED 150 W, 17500 Lm, zabezpieczone siatką ochronną, posiadająca zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, zabezpieczenie przed zwarciem, zabezpieczenie przed przegrzaniem, brak efektu oślepiającego światła, system automatycznego odpowietrzania, źródło LED: CREE, napięcie: AC 85-265V, kąt świecenia oprawy: 60°, Ra (CRI) > 82, żywotność: ok 50.000 godzin, temperatura otoczenia pracy: -20°C / +50°C. Dodatkowo należy zamontować oprawy oświetleniowe ewakuacyjne LED 3h z piktogramem i siatką ochronną. Zasilanie elektryczne z projektowanej rozdzielni elektrycznej z wyposażeniem wyszczególnionym w kosztorysie nakładczym. 2. WYMIANA PODŁOGI SPORTOWEJ NA SALI GIMNASTYCZNEJ. Należy wykonać demontaż wykładziny PCV wraz z listwami przypodłogowymi; rozebranie podkładu z desek i ślepych podłóg z usunięciem izolacji p. wilgociowej. Po oczyszczeniu podłoża wykonać izolację p.wilgociową z folii PE gr. 0,2 mm. Następnie przystąpić do wykonania rusztu podłogi z desek min. gr. 20 mm i szerokości 9-10 cm (legary górne i dolne prostopadłe do siebie ułożone w rozstawie co 500 mm) ułożone na elastycznych podkładkach o wymiarach min 18 x 50 x 50 mm. Następnie wykonać ślepą podłogę z desek min. gr. 20 mm i szerokości 9-10 cm w odległości co 35 mm oraz przystąpić do ułożenia dwóch warstw: jedna warstwa płyta OSB min. gr.10 mm, druga warstwa płyta OSB V313 min. gr.10 mm, rozkładających obciążenia, płyty ułożone w warstwach z przesunięciem złączy mocowane wkrętami do drewna. Wykonać przyklejenie na całej powierzchni wykładziny sportowej naturalnej min. gr. 4 mm ze zgrzewaniem połączeń, osadzić tuleje pod słupki bramek, słupki siatkówki z montażem maskownic tulei. Namalować linie boisk do tenisa ziemnego, siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej. Wykonać montaż listew przypodłogowych z funkcją wentylacji grawitacyjnej i listwy w drzwiach (progi); Wykonać konserwację posadzki (wykładzina zostanie dodatkowo zakonserwowana, polakierowana środkiem zalecanym przez producenta wykładziny); 3. ZAKUP WYPOSAŻENIA SZATNI. Zakup 8 ławek do szatni z płyty laminowanej, konstrukcja stalowa spawana, sekcja z wieszakami, siedzisko z oparciem, półka na buty, lakierowane proszkowo, dł. min. 2,40 m. Po cztery ławki do każdej z szatni. 4. MALOWANIE ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH HALI SPORTOWEJ. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Po zagruntowaniu pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: przedmiar (załącznik 9 do SIWZ), STWiORB (załącznik 10 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (załącznik 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , ze ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 3. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerem: 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający: wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666), UWAGA: ROBOTY BĘDĄ PROWADZONE NA CZYNNYM OBIEKCIE. Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty (wymóg Umowa § 1 ustęp 4) CZĘŚĆ II: Remont sali gimnastycznej w Gimnazjum w Łęczycy ul. Szkolna 4. Zakres robót obejmuje: GIMNAZJUM - SALA GIMNASTYCZNA 1. MONTAŻ DODATKOWYCH NAGRZEWNIC. Projektuje się montaż 4 nagrzewnic wodnych z wymiennikiem wodnym (wężownicą) 2-rzędowym, wyposażonych w wentylatory osiowe z elektronicznie komutowanym wysokosprawnym i energooszczędnym silnikiem EC, przystosowanym do bezstopniowej regulacji mocy nadmuchu, płynnym zakresie mocy grzewczej 8-50 kW, o następujących parametrach technicznych : * maksymalny wydatek powietrza 4850 m3/h, *maksymalna moc silnika 0,5 kW, *średnica rurociągu zasilającego dla 4 aparatów min. 1 i 3/4 ", *średnica zasilania dla poszczególnych aparatów 3/4 ". Nagrzewnica zostanie wpięta do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania rurociągiem stalowym o śr. 25 mm w otulinie termicznej. Zasilanie elektryczne z projektowanej rozdzielni elektrycznej z wyposażeniem wyszczególnionym w kosztorysie nakładczym. Instalację należy wyposażyć w : 1. Przewody elastyczne ze stali nierdzewnej przyłączeniowe do nagrzewnic wodnych,wykonane ze stali nierdzewnej o stałym przekroju 3/4 ", rozciągane od 0,75 do 1,5m, zakończone obustronnie nakrętkami 3/4", maksymalne ciśnienie robocze: 1,6MPa, maksymalna temperatura pracy: 200 st.C. 2. Konsolę montażową - obrotowy wspornik z możliwością ukierunkowania nawiewu. 3. Sterownik ścienny z 3-biegowym przełącznikiem mocy nadmuchu i pokrętłem nastawy regulacji temperatury w pomieszczeniu. Funkcje: włączenie/wyłączenie nadmuchu, 3-biegowy przełącznik mocy nadmuchu, regulator temperatury w pomieszczeniu ogrzewanym (z pokrętłem), włączenie/wyłączenie grzania (otwarcie/zamknięcie zaworu wody grzewczej na lato). Parametry: zasilanie - 1x230V/50Hz, zakres nastawy temperatury - 10-30 st.C, szczelność - IP30. 4. Elektrozawór regulacyjny śr. przyłączeniowej 3/4". Otwiera lub zamyka dopływ wody grzewczej do nagrzewnicy po sygnale otrzymanym z termostatu. Tryb pracy: dwupołożeniowy. Współczynnik przepływu kvs: 3,5. Maksymalna temperatura wody grzewczej: 105 st.C. Pobór mocy siłownika zaworu: 7W (230V). Czas zamknięcia/otwarcia: 5/11s. Szczelność obudowy siłownika: IP44 5. Czujnik pomieszczeniowy przeznaczony do aplikacji automatyki opartej na sterowniku programowalnym 0-10V. 6. Regulator prędkości obrotowej 1 fazowy 230V 3A ARW 3,0/2.. 2. NAPRAWA, CYKLINOWANIE I MALOWANIE PODŁÓG WRAZ Z LINIAMI BOISK. Istniejące listwy przypodłogowe należy zdemontować. Po uzupełnieniu ubytków parkietu, sprawdzić i wymienić uszkodzone bądź poluzowane klepki i całość poddać mechanicznemu cyklinowaniu szlifierkami bezpyłowymi. Po oczyszczeniu wykonać trzykrotne malowanie lakierem poliuretanowym dwuskładnikowym na bazie wody, spełniającym normę PN-EN 14904:2009, elastycznym, przeznaczonym dla powierzchni silnie obciążanych, o wysokiej odporności na ścieranie i zabrudzenia chemiczne. Pomiędzy pierwszą a drugą warstwą lakierniczą namalowć linie boisk do koszykówki i siatkówki, farbą systemową do malowania linii boisk. Kolorystyka linii do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 3. WYMIANA OŚWIETLENIA NA SALI SPORTOWEJ. Istniejące oprawy oświetleniowe należy zdemontować. Zaprojektowano oprawy typu HIGH BAY LED 150 W, 17500 Lm, zabezpieczone siatką ochronną, posiadająca zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, zabezpieczenie przed zwarciem, zabezpieczenie przed przegrzaniem, brak efektu oślepiającego światła, system automatycznego odpowietrzania, źródło LED: CREE, napięcie: AC 85-265V, kąt świecenia oprawy: 60°, Ra (CRI) > 82, żywotność: ok 50.000 godzin, temperatura otoczenia pracy: -20°C / +50°C. Dodatkowo należy zamontować oprawy oświetleniowe ewakuacyjne LED 3h z piktogramem i siatką ochronną. Zasilanie elektryczne z projektowanej rozdzielni elektrycznej z wyposażeniem wyszczególnionym w kosztorysie nakładczym. 4. REMONT SUFITU - POKRYCIE PŁYTAMI DŹWIĘKOCHŁONNYMI. Projektuje się sufit podwieszany dźwiękochłonny przeznaczony do stosowanie w halach sportowych, montowany na podkonstrukcji systemowej, ciężar całkowity do 10 kg/m2, rdzeń płyty z wełny szklanej o wysokiej gęstości, powierzchnia licowa pokryta tkaniną z włókna szklanego, powierzchnia tylna zabezpieczona welonem szklanym, kolor biały, odbicie światła 78%, odporność na wilgoć do 95%, przy temperaturze 30°C bez ugięcia, wypaczenia, czy też rozwarstwienia (zgodnie z normą ISO 4611), zmniejszenie hałasu, czasu pogłosu i chłonności akustycznej zgodne z PN-B-02151-4:2015-06 5. REMONT ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH SALI WRAZ Z BALKONEM WIDOWISKOWYM. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Miejsca, w których występowały zacieki bądź zawilgocenia zagruntować farbą typu gruntomal. W celu zabezpieczenia przed zabrudzeniem w poziomie do 2.00 m wykonać lamperie olejne, także w obrębie balkonu widowiskowego. Powierzchnię powyżej pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 6. WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ. Po demontażu starych drzwi zamontować nowe drzwi dwuskrzydłowe z aluminium zimnego, o wymiarach odpowiednio : 1,30 x 2,20 m, 1,45 x 2,05 m, 1,40 x 2,00 m. Dół skrzydła - wypełnienie płytą, góra obustronnie szyba bezpieczna, 2 x zamek z wkładką patentową, klamka, samozamykacz. 7. IZOLACJA FUNDAMENTÓW. W celu wykonania izolacji pionowej fundamentu ściany zachodniej należy zdemontować istniejące utwardzenia, wykonać wykop wzdłuż elewacji zachodniej, oczyścić ścianę, wykonać uzupełnienie tynku c-w, zagruntować i wykonać izolację przeciwwilgociową z folii płynnej dwuskładnikowej, wykonać ocieplenie ze styropianu hydrofobowego. Następnie wykonać warstwę siatki zatopionej w kleju i po całkowitym wyschnięciu ponownie wykonać izolację p.wilgociową z folii kubełkowej zakończoną listwą systemową. Po zakończeniu prac zasypać wykop piaskiem, zagęścić i wykonać opaskę z kostki brukowej gr. 6 cm w obrzeżu betonowym na podsypce cementowo-piaskowej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: przedmiar (załącznik 9a do SIWZ), STWiORB (załącznik 10a do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (załącznik 7a do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , ze ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 3. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerem: 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający: wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666), UWAGA: ROBOTY BĘDĄ PROWADZONE NA CZYNNYM OBIEKCIE. Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty (wymóg Umowa § 1 ustęp 4). CZĘŚĆ III: Remont hali sportowej przy budynku Gimnazjum w Łęczycy ul. Szkolna 4. Zakres robót obejmuje: GIMNAZJUM - HALA SPORTOWA. 1. WYMIANA OŚWIETLENIE NA HALI SPORTOWEJ. Istniejące oprawy oświetleniowe należy zdemontować. Zaprojektowano oprawy typu HIGH BAY LED 150 W, 17500 Lm, zabezpieczone siatką ochronną, posiadająca zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, zabezpieczenie przed zwarciem, zabezpieczenie przed przegrzaniem, brak efektu oślepiającego światła, system automatycznego odpowietrzania, źródło LED: CREE, napięcie: AC 85-265V, kąt świecenia oprawy: 60°, Ra (CRI) > 82, żywotność: ok 50.000 godzin, temperatura otoczenia pracy: -20°C / +50°C. 2. MALOWANIE ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH HALI SPORTOWEJ. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Po zagruntowaniu pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 3. MALOWANIE LINI BOISK. Namalować linie boisk do koszykówki i siatkówki, farbą systemową do malowania linii boisk. Kolorystyka linii do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 4. REMONT SZATNI Z ZAPLECZAMI PRYSZNICOWYMI. Zdemontować istniejące ściany systemowe wydzielające wc i prysznice, armaturę łazienkową i elementy białego montażu. Skuć istniejące okładziny ścian i podłóg z płytek ceramicznych. Po wyrównaniu podłoża wykonać izolację przeciwwilgociową z folii płynnej. Wymurować nowe ściany działowe z pustaków gazobetonowych gr. 12 cm. Całość zaplecza prysznicowego wyłożyć glazurą do wysokości 2 m. Wykonać okładziny podłóg zaplecza prysznicowego i szatni z płytek antypoślizgowych typu terakota. W miejsce zdemontowanych brodzików zamontować odwodnienia liniowe z rusztem ze stali kwasoodpornej. Zamontować baterię umywalkową, baterie prysznicowe podtynkowe z deszczownicą, pisuar i wc typu kompakt. ściany powyżej glazury pomalować farbą emulsyjną. 5. WYMINANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ - ŁĄCZNIK I HALA GIMNAZJUM Po demontażu starych drzwi zamontować nowe drzwi dwuskrzydłowe z aluminium zimnego, o wymiarach odpowiednio : 1,30 x 2,20 m, 1,45 x 2,05 m, 1,40 x 2,00 m. Dół skrzydła - wypełnienie płytą, góra obustronnie szyba bezpieczna, 2 x zamek z wkładką patentową, klamka, samozamykacz. Po dokonaniu demontażu okien drewnianych łącznika zamontować okna PCV energooszczędne, profil bezołowiowy, sześciokomorowy, szer. 76 mm, pakiet szybowy o współczynniku Ug=0,6 W/m2K. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 6. REMONT POMIESZCZEŃ GOSPODARCZYCH I KORYTARZY. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Uzupełnić ubytki poprzez szpachlowanie. Po zagruntowaniu pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. W pomieszczeniu socjalnym zdemontować okładzinę podłogi z wykładziny PCV i wykonać okładzinę z płytek typu gres. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: przedmiar (załącznik 9b do SIWZ), STWiORB (załącznik 10b do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (załącznik 7b do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , ze ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 3. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerem: 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający: wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666.), UWAGA: ROBOTY BĘDĄ PROWADZONE NA CZYNNYM OBIEKCIE. Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty (wymóg Umowa § 1 ustęp 4)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 6c w Łęczycy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT215219.82
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INVEST-BIURO Sp. z o.o.,  ,  ul. Lwowska 6,  35-301,  Rzeszów,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153258.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153258.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 529620.53
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Remont sali gimnastycznej w Gimnazjum w Łęczycy ul. Szkolna 4.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT206071.38
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BMB Budownictwo Sp. z o.o. Sp.K.,  ,  ul. Wojska Polskiego 34/9,  09-500,  Gostynin,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 215.250,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215.250,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 653892.29
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Remont hali sportowej przy budynku Gimnazjum w Łęczycy ul. Szkolna 4
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT155278.72
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma P.H.U. "DOM-LUX" Piotr Jóźwiak,  ,  ul. Kilińskiego 6,  99-100,  Łęczyca,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158599.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158599.90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 432675.55
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.