eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karsin › Rozbudowa Infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Wielewskim - Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Karsin: Rozbudowa Infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Wielewskim - Etap II
Numer ogłoszenia: 305674 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232700 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Karsinie, ul. Długa 222, 83-440 Karsin, woj. pomorskie, tel. 058 6873322, faks 058 6873120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Wielewskim - Etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w granicach działek nr: 634, 635,636, 637, 503/2 położonych w m. Wiele, gmina Karsin, następującego zakresu robót budowlanych: - wykonanie przedłużenia istniejącego ciągu pieszego z kostki betonowej - do projektowanego przejścia przez rów łączący jezioro Ciepłe z jeziorem Wielewskim - o szerokości 3,0 m, długość ok. 16 m, - wykonanie ciągu utwardzonego od przejścia przez rów do istniejącego ciągu pielgrzymkowego - szer. 3,0 m - nawierzchnia szutrowa (grys granitowy), długość ok. 30,0 m, - wykonanie utwardzenia istniejącego ciągu pieszego (obecnie ścieżka gruntowa) określona trasą pielgrzymki (od istniejącego ciągu pieszego z kostki betonowej do Cedronu i dalej od Cedronu wzdłuż pętli pielgrzymkowej zakończonej przy Cedronie od strony Kaplicy Grobu Jezusa) przez jej ustabilizowanie do szer. maks. 4,0m - nawierzchnia szutrowa (grys granitowy), długość ok. 1366,0 m, - wykonanie przejścia przez rów łączący jezioro Ciepłe z jeziorem Wielewskim (w przedmiotowej inwestycji nie będzie wymagane uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, jak również nie zostaną w żaden sposób naruszone lokalne stosunki wodne), - budowa schodów betonowych przed dojściem do Domu Annasza, - montaż 2 dźwigów platformowych dla osób niepełnosprawnych przy Świętych schodach i przy zejściu od Kaplicy Ukrzyżowania w stronę Grobu Jezusa, - montaż dodatkowych poręczy na trasie pielgrzymki, - montaż na trasie pielgrzymki: tablic informacyjnych i edukacyjnych (15 sztuk),ławek parkowych (14 sztuk) i koszy na odpadki (8 sztuk), - montaż na trasie pielgrzymkowej 20 latarni parkowych (z możliwością instalacji na słupach oświetleniowych lamp parkowych solarnych, głośników i kamer monitoringu (projekt zasilania energetycznego, sieci internetowej do monitoringu trasy pielgrzymkowej oraz sieci nagłośniającej trasę pielgrzymkową - od Cedronu wzdłuż pętli pielgrzymkowej do Cedronu), - remont nw. obiektów kalwarii (prace remontowo- konserwatorskie): Cedronu, Domu Annasza, Świętych schodów, Domu Kajfasza, Kaplicy biczowania, Pałacu Piłata, Stacji II, III, IV (remont rzeźb), Kaplicy Św. Weroniki, Kaplicy płaczących niewiast, Kaplicy Trzeciego Upadku, Stacji X, XI (remont rzeźb), Grobowca ofiarodawców. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2012 r. 3. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 45 21 21 20-3. 4. Szczegółowy zakres prac określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane na zlecenie Zamawiającego stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 5. W związku, iż przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - budowlane przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków oraz objęte ochroną Konserwatora Zabytków, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace zgodnie z obowiązującymi decyzjami wydanymi przez Konserwatora Zabytków oraz przestrzegać przepisów właściwych dla prowadzenia robót przy zabytkach nieruchomych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych (w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń) w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w Specyfikacji Technicznej, a dopiero w następnej kolejności zastosowane w projekcie budowlanym, budowlano - wykonawczym oraz w przedmiarach robót. 7. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszącej normy europejskiej PN-EN (normy zharmonizowane) oraz innym określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 8. Na realizację zamówienia Zamawiający planuje wykorzystać środki pozabudżetowe. Niniejszy projekt pt. Rozbudowa infrastruktury turystycznej nad jeziorem Wielewskim poprzez zwiększenie atrakcyjności turystycznej Kalwarii Wielewskiej w Wielu gm. Karsin, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Działania 8.1. Lokalny potencjał rozwojowy, Poddziałania 8.1.2. Lokalna infrastruktura wspierająca rozwój gospodarczy, współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanego przez niedotrzymanie obowiązków umownych, a w szczególności terminów realizacji z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń. 9. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacji Technicznej, Przedmiarach Robót, Projektach Budowlano - Wykonawczych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 10. W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne, moc, wydajność nie będą gorsze od urządzeń, jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych projektu. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. 11. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. II. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 2. Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. 4. Zapewnienie obecności Kierownika Budowy na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych. 5. Geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej. 6. Zapewnienie stałej obsługi geologicznej ze sporządzeniem dokumentacji w tym zakresie. 7. Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 8. Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 9. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 10. Naprawę uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego. 11. Demontaż, naprawę i montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, w tym trwałych użytków zielonych oraz wypłatę odszkodowań (rekompensat) na rzecz osób trzecich. 12. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 13. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 14. Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: - dokumentacja techniczna powykonawcza, - inwentaryzacja geodezyjna, - instrukcje rozruchu i eksploatacji, - atesty, aprobaty i certyfikaty, - protokoły prób i badań, - karty gwarancyjne, 15. Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, w terminie 2 miesięcy od daty odbioru. Roboty nie ujęte w przedmiarach, a niezbędne do wykonania należy wkalkulować w cenę oferty. W celu sporządzenia prawidłowej oferty Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. III. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 3. Zamawiający ponadto przewiduje możliwość unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4. Wymagany okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia: 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.20 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejszy projekt pt. Rozbudowa infrastruktury turystycznej nad jeziorem Wielewskim poprzez zwiększenie atrakcyjności turystycznej Kalwarii Wielewskiej w Wielu gm. Karsin jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 w ramach działania 8.1. Lokalny potencjał rozwojowy..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A.vw Warszawie Oddział Gdańsk, ul. Miałki Szlak 59, 80-717 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1821138,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2336785,37

  • Oferta z najniższą ceną: 2336785,37 / Oferta z najwyższą ceną: 2336785,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.