eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raków › Usługa ochrony osób i mienia oraz dozór w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rembowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Raków: Usługa ochrony osób i mienia oraz dozór w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rembowie
Numer ogłoszenia: 305534 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Rembowie , Rembów 52, 26-035 Raków, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 35 35 114, faks (041) 35 35 114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mowrembow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia oraz dozór w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rembowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług ochrony osób i mienia oraz dozór w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rembowie, Rembów 52, 26-035 Raków. 2.Usługa ochrony będzie realizowana w okresie 24 miesięcy tj. od 1.11.2011 do 31.10.2013 r. 3. Przez ochronę osób i mienia należy uznać działania w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r,Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) tj. mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności oraz działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Budynek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rembowie, Rembów 52 , 26-035 Raków jest trzykondygnacyjny (parter , I piętro i poddasze), teren ogrodzony, okna na stałe zamknięte, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny. W ośrodku przebywa optymalnie 52 wychowanków oraz 51 pracowników ośrodka. 4.Ochrona obiektu od poniedziałku do piątku w godz od 18:00 do 6:00, soboty, niedziele i święta-całodobowa. 5.Wymagania stawiane pracownikom dozoru i ochrony: Wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę oraz stanowić stały oddział wydzielony do ochrony obiektu zgodnie z wykazem pracowników przekazanym Zamawiającemu. Pracownicy ochrony muszą być sprawni fizycznie i potrafiący zażegnać wszelkie próby wtargnięcia i zakłócenia spokoju pomieszczeniach MOW w Rembowie. Pracownicy ochronny winni być przeszkoleni w zakresie ochrony osób i mienia. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony do oddziału następuje wyłącznie po wcześniejszym (co najmniej 1 godzinnym wyprzedzeniem) zawiadomieniu Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. 6.Podstawowe zadanie i obowiązki wykonawcy usług ochrony: Zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się na jego teren osób nieupoważnionych. Zabezpieczenie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektu. Sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń, z uwzględnieniem pomieszczeń wymagających szczególnej ochrony i nadzoru. Informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia i naruszeniach przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego w tym niedoboru kluczy. Zabezpieczenie śladów i dowodów przeciwko mieniu dokonanych na terenie obiektu i posesji oraz niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego i w uzgodnieniu ze Zamawiającym organów ścigania oraz udzielenie im wszelkich informacji w tym zakresie. Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego. Obsługa centralki systemu sygnalizacji i monitoringu pożarowego. Ciągłe, aktywne przebywanie pracowników ochrony w obiekcie podlegającym dozorowi wg harmonogramu służb dozoru. Dokonanie obchodu wewnątrz i na zewnątrz obiektu tj. sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń, sprawdzanie zamknięcia okien, wygaszanie świateł na korytarzach, klatkach schodowych i ewentualnie pozostawionych w toaletach. Obchód należy wykonać co najmniej 3 razy na dobę w czasie dyżuru ochrony w uzasadnionych charakterem ochrony odstępach czasowych jeden od drugiego. Sprawdzanie zamknięć zewnętrznych obiektu Natychmiastowe działanie pracowników wykonawcy w razie zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia znajdującego się na terenie strzeżonego obiektu (natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, służb wewnętrznych Wykonawcy, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, w przypadku zagrożenia osób i mienia. Ustalenie uprawnień do przebywania osób na terenie dozorowanym. Wzywanie osób do opuszczenia obiektu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie dozorowanym lub w przypadku stwierdzenia zakłócenia porządku Sprawdzenie opuszczenia dozorowanego obiektu przez osoby obce. Sprawdzenie opuszczenia placu parkingowego przez pojazdy osób obcych W przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej, centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnej i telefonicznej - powiadomić niezwłocznie odpowiednie służby( Pogotowie energetyczne, Pogotowie wodociągowe) oraz Zamawiającego i podjąć działania mające na celu zapobieżeniu skutkom awarii Prowadzenie na bieżąco ewidencji zdarzeń w książce służb. Prowadzenie ewidencji kluczy wydanych/zdanych Szczególny nadzór nad obiektem w godzinach nocnych. W razie agresji wychowanków ośrodka, pomoc wychowawcy jako pełnienie czynnika społecznego. Stosowanie się do zarządzeń i regulaminów obowiązujących w MOW w Rembowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie. Ocena spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie. Ocena spełnia/nie-spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie.Ocena spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie.Ocena spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie pełnomocnictwa osoby (osób) podpisującej ofertę, uprawnionej do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z w/w dokumentów. Wypełniony druk :Formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mowrembow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Rembowie, Rembów 52, 26-035 Raków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Rembowie, Rembów 52, 26-035 Raków- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.