eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprzęt do zabiegów laparoskopowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Olsztyn: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych
Numer ogłoszenia: 305019 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423202, faks 089 5423214.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych z podziałem na zadania: 1. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych I, 2. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych II, 3. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych III, 4. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych IV, 5. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych V, 6. Sprzęt do zabiegów laparoskopowych VI..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania załączy do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami /certyfikaty, deklaracje zgodności / Dokumenty muszą być oznaczone numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą. g) Zamawiający wymaga dostarczenia przez każdego z Wykonawców próbek przedmiotu zamówienia z każdego rodzaju w ilości po 1 sztuce z każdej pozycji z poszczególnych zadań. ( do dnia 13-11-2008 r. do godz. 11.00). h) Zamawiający wymaga, aby załączone próbki były zapakowane w oryginalne opakowania jednostkowe z etykietami w języku polskim. Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy, w przypadku gdy przekazane przez niego próbki podczas testowania nie spełnią wymogów opisanych SIWZ lub ze względu na swoje cechy, będą nieprzydatna do użycia. Próbki należy dostarczyć do oddziałowej bloku operacyjnego do dnia 13-11-2008r. do godz. 11.00. Zamawiający na tej podstawie dokona oceny jakości przedmiotu zamówienia. W przypadku niedostarczenia próbek Zamawiający odrzuci ofertę. Zamawiający wymaga aby wraz z dostawą próbek Wykonawca dostarczył w dwóch egzemplarzach protokół ich przekazania, w którym określi ilość i ich nazwę. Zamawiający potwierdzi na protokole odbiór próbek. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w tym zakresie oświadczenie. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w tym zakresie oświadczenie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań złoży w tym zakresie oświadczenie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty załączy następujące dokumenty i o świadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Oświadczenie w przedmiocie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, g) Oświadczenie w przedmiocie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, h) Oświadczenie w przedmiocie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, i) Oświadczenie w przedmiocie nie podlegania wykluczenia z postępowania na mocy artykułu 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, j) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami /certyfikaty, deklaracje zgodności / k) próbki w ilości po 1 sztuce z każdej pozycji z poszczególnych zadaniach, l) Formularz oferty - Załącznik Nr 1, m) Formularz oświadczeń - Załącznik Nr 2, n) Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 3, o) Wzór umowy - Załącznik Nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakosć - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.propublico.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ul. Warszawska 30 10-082 Olsztyn, budynek administracji - I piętro - Zamówienia Publiczne..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 11:00, miejsce: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ul. Warszawska 30 10-082 Olsztyn, budynek administracji - Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych I zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ: retraktory - 40 szt., opaski do chirurgicznego leczenia otyłości - 15 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych II zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ: trokary - 91 szt., jednorazowe zestawy z kaniula i uszczelką - 15 szt., kaniule - 10szt., obturator - 20 szt., uszczelki - 20 szt., zestaw trokarowy - 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych III zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ: trokary - 96 szt., system tepych trokarów - 5 szt., preparator laparoskopowy - 15 szt., kleszczyki atraumatyczne - 45 szt., narzędzie laparoskopowe - 100 szt., igła Veresa - 60 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych IV zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ: kompozytowa siatka - 87 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakoćś - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych V zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ: nożyczki laparoskopowe - 15 szt., zestaw do laparoskopowej cholangiografii - 10 szt., przyrządy do płukania i odsysania - 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabiegów laparoskopowych VI zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ: staplery - 4 szt., ładunek do staplera - 95 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.