eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dostawa i montaż platformy pionowej kabinowej do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Ropczyce: Dostawa i montaż platformy pionowej kabinowej do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 304925 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ropczycach , ul. Krótka 1, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2218494, faks 0-17 2218494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż platformy pionowej kabinowej do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż platformy pionowej kabinowej do transportu osób niepełnosprawnych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach. Kod Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV 29221610-3 Windy. 1.Udźwig - 300 kg. 2.Prędkość jazdy - 0,15 m/s. 3.Wysokość podnoszenia - 350 cm. 4.Liczba przystanków - 2. 5.Sterowanie mikroprocesorowe. 6.Wymiary szybu : szerokość 1370 mm, głębokość 2700mm. 7.Podszybie - 150 mm. 8.Nadszybie - 3000 mm. 9.Typ drzwi: wychylne ręczne z samodomykaniem, panelowe przeszklone, szerokość drzwi minimum 900 mm. 10.Dostarczyć łącznie z dźwigiem konstrukcję samonośną szybu. 11.Wykończenie drzwi i ściany przedniej szybu. 12.Wyrób musi posiadać aprobaty i certyfikaty wymagane prawem. 13.Zakres prac objętych zamówieniem: dostawa i zamontowanie przedmiotowego urządzenia w istniejącej substancji budowlanej oraz uruchomienie urządzenia wraz z odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego. 14.Uzgodnienie dokumentacji oraz opłaty dla Urzędu Dozoru Technicznego ponosi dostawca urządzenia. 15.W okresie gwarancji dostawca zapewnia bezpłatnie utrzymywanie dźwigu we właściwej i stałej sprawności technicznej, w tym m.in.: 1)wykonywanie przeglądów konserwacyjnych podstawowych (co 30 dni), 2)wykonywanie przeglądów rocznych, 3)prowadzenie wymaganej przepisami pełnej dokumentacji technicznej przeglądów i konserwacji oraz wykonywanie pomiarów okresowych. 16. Wykonywanie przeglądów i czynności wynikających z warunków gwarancji oraz usuwanie na bieżąco awarii, usterek i innych nieprawidłowości w działaniu platformy, w tym również zgłaszanych telefonicznie w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia. 17. Oferentom zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania wszystkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.10 - 29.22.16.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie żąda się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1058 ze zm.), tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i złożą aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż kwota wskazana w ofercie oraz zobowiążą się do odnowienia ww. ubezpieczenia na cały okres realizacji zamówienia, jeżeli polisa nie obejmuje tego okresu, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1058 ze zm.) 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez sprawdzenie czy wykonawca złożył wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do przetargu, w celu potwierdzenia, że spełniają warunki wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, są zobowiązani dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1058 ze zm.), 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 5) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 6) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Dokumenty wymienione w pkt 2-6 mogą być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ropczycach ul. Krótka 1, 39-100 Ropczyce,Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ropczycach ul. Krótka 1, 39-100 Ropczyce, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.