eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kocierzew Południowy › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 623.000 zł na sfinasowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2008 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Kocierzew Południowy: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 623.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 304649 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262535 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83, Kocierzew Południowy, woj. łódzkie, tel. 0-46 838-48-25, faks 0-46 838-48-25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 623.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 623.000 zł (słownie: sześćset dwadzieścia trzy tysiące złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego z przeznaczeniem na realizację zadania inwestycyjnego: Modernizacja dróg gminnych we wsiach Osiek, Gągolin Północny i Zachodni, Lipnice, Boczki, Wejsce, Jeziorko, Wicie. Kod CPV: 66113000-5 - usługi udzielania kredytu. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie 623.000 zł na warunkach określonych w umowie kredytowej. 3. Kredyt udzielony będzie na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2012 r., a spłacany w latach 2009 - 2012. 4. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania. 5. Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w dniu podpisania umowy, nie później niż do końca terminu związania z ofertą. 6. Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej. 7. Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według stałej stopy procentowej. 8. Zobowiązania Zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w okresach miesięcznych jako suma stawki WIBOR dla lokat jednomiesięcznych plus marża bankowa Wykonawcy ustalona na podstawie złożonej oferty. 9. Odsetki od kredytu spłacane będą w ratach równych. 10. O wysokości oprocentowania kredytu w danym miesiącu Zamawiający będzie powiadomiony pisemnie przez Wykonawcę. 11. Zamawiający ma prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy na co najmniej 7 dni przed terminem spłaty. 12. Przedterminowa spłata całości lub części kredytu nie podlega naliczaniu dodatkowych opłat. 13. Wykonawcy nie przysługuje naliczanie i pobieranie jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie. 14. Kredyt będzie spłacony do dnia 31.12.2012 r. 15. Spłata kredytu nastąpi w równych ratach kwartalnych - w szesnastu ratach, płatnych 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 29 grudnia danego roku. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu raty podlegają proporcjonalnemu zmniejszeniu. 16. Harmonogram spłaty kredytu zostanie ustalony w ofercie oraz w umowie kredytowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 92292.70 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej, ul. Stary Rynek 18, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 92292,70
  • Oferta z najniższą ceną: 92292,70 oferta z najwyższą ceną: 92292,70
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.