eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Utrzymanie czystości po porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko zarządzanych przez Spółkę z o.o. Administrator w Giżycku.Sprzątanie dworca PKP w Giżycku i terenu wokół. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie przy dworcu PKP oraz terenu wokół od 01.10.2010r. do 30.09.2011r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Giżycko: Utrzymanie czystości po porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko zarządzanych przez Spółkę z o.o. Administrator w Giżycku.Sprzątanie dworca PKP w Giżycku i terenu wokół. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie przy dworcu PKP oraz terenu wokół od 01.10.2010r. do 30.09.2011r.
Numer ogłoszenia: 304040 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273660 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Administrator" Sp. z o.o., ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282962, 4282598, faks 087 4282962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. zarządzająca nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości po porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko zarządzanych przez Spółkę z o.o. Administrator w Giżycku.Sprzątanie dworca PKP w Giżycku i terenu wokół. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie przy dworcu PKP oraz terenu wokół od 01.10.2010r. do 30.09.2011r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług objętych umową: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU: 1.Budynki:a. obmiatanie klatek schodowych-1 raz/dzień i gruntowne sprzatanie po remoncie, b. obmiatanie korytarzy piwnic-nie rzadziej jak 1 raz na miesiąc i w zależności od potrzeb, c. zmywanie schodów na klatkach schodowych-nie rzadziej jak 1 raz w miesiącu oraz każdorazowo w przypadku zabrudzenia wydzielinami ludzkimi i zwierzęcymi, d. obmiatanie strychów-nie rzadziej jak 1 raz/miesiąc i w zależnosci od potrzeb, e. zmywanie lamperii w klatkach schodowych-2 razy/rok w terminach do 30.V i 30.XI i w zależności od potrzeb, f. mycie okien i drzwi wejściowych do budynku i piwnic, w obrębie klatek schodowych-2 razy/rok w terminach do 30.V i 30.XI i w zależności od potrzeb,g. sprzątanie pomieszczen pralni, suszarni, przyłączy wodomierzy głównych-nie rzadziej niż 1 raz/miesiąc i w zależności od potrzeb. Uwaga : zmywanie klatek schodowych oraz mycie lamperii, okien i drzwi należy wykonywać przy zastosowaniu środków chemicznych dopuszczonych do stosowania w gospodarstwach domowych. 2. Podwórka, drogi wewnętrzne, chodniki-obmiatanie w zależności od potrzeb codziennie. 3. Dojścia do smietników i w ich obrębie-obmiatanie w zależności od potrzeb codziennie, 4. Usuwanie wiatrołomów, 5. Utrzymanie i pielęgnacja zieleni-a/ koszenie w okresie od 01.05 do 31.10-w zależności od potrzeb, b/ bieżące zbieranie zanieczyszczeń stałych, c/ odtwarzanie zieleńców po okresie zimowym wg potrzeb, 6. Przycinanie krzewów, wycinka odrostów przy pniach drzew-w zależności od potrzeb. LIKWIDACJA SKUTKÓW ZIMY:1. Chodniki a. usuwanie śniegu-chodniki winny być wolne od śniegu od godz, 6,00 i utrzymane w takim stanie przy dużych opadach w ciągu dnia łącznie z dniami wolnymi od pracy i w święta, b. usuwanie błota pośniegowego-codziennie i w zalezności od występujących potrzeb 2. Podwórka, drogi, obręb śmietników- codziennie łącznie z dniami wolnymi od pracy i w święta a. usuwanie śniegu na najczęściej użytkowanych dojściach do śmietników i ich obrębie, odśnieżanie dróg dojazdowych i wewnętrznych,b. likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej-w zależności od potrzeb. Uwaga: Likwidacja gołoledzi i śliskości posniegowej winna odbywać się poprzez posypywanie piaskiem. Zabrania się stosowania żużlu oraz środków chemicznych. INNE PRACE PORZĄDKOWE : 1. Budynki a/ wymiana spalonych zarówek w klatkach schodowych, korytarzach, przed wejściem do klatek schodowych oraz korytarzach piwnicznyh o mocy nie większej niż 40W, b/ likwidacja skutków niedrożności instalacji kanalizacyjnej polegającej na usuwaniu nieczystości i dezynfekcji korytarzy piwnicznych, bieżące informowanie służb Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach, usterkach w obrębie nieruchomości budynkowych, c/ drobne naprawy w budynkach jak: szklenie okienek piwnicznych, okien na klatce schodowej o powierzchni szkła do 0,2 m2 -drobne naprawy okien na klatkach schodowych-drobne naprawy drzwi wejściowych i samozamykaczy, d/czyszczenie studzienek okienek piwnicznych znajdujących się na zewnątrz budynku, e/ drobne naprawy chodnikow przy budynkach (wymiana lub uzupełnianie do 6 płytek i 2mb krawężnika), f/ wymiana piasku w piaskownicach dwa razy do roku w terminie do 15 V i do 01 VIII, g/ doręczanie korespondencji najemcom i właścicielom za pokwitowaniem oraz umieszczanie i usuwanie nieaktualnych ogłoszeń i obwieszczeń w gablotach. 2. Sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku w obiekcie PKP w Giżycku oraz terenu wokół dworca. 3. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie oraz terenu wokół..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Zieleni Tomasz Raczkowski 11-500 Giżycko, ul. Białostocka 7/17, 11-500 Giżycko, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 567582,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 398897,52

  • Oferta z najniższą ceną: 398897,52 / Oferta z najwyższą ceną: 472562,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.