eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konarzyny › Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla projektu pnBudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Konarzyny do miejscowości Żychckie Osady

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Konarzyny: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla projektu pn: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Konarzyny do miejscowości Żychckie Osady
Numer ogłoszenia: 303834 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265404 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Konarzyny, ul. Szkolna 7, 89-607 Konarzyny, woj. pomorskie, tel. 059 8331011, 8331008, faks 059 8331011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla projektu pn: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Konarzyny do miejscowości Żychckie Osady.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy: 1)zapoznanie się z dokumentacją projektową (w tym m.in.: projektów budowlanych, projektów wykonawczych), Specyfikacją Techniczną; 2)dostarczenie wykonawcy robót budowlanych dokumentacji: projektów budowlano-wykonawczych, Specyfikacji Technicznych, niezbędnych do wykonania inwestycji (robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa, złożoną ofertą i podpisaną z wykonawcą umową na roboty budowlane, a także z zasadami sztuki budowlanej), 3)zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, 4)wyznaczenie osoby pełniącej funkcję inspektora koordynatora zespołu specjalistów Inżyniera Kontraktu poszczególnych specjalności, 5)uczestnictwo przedstawiciela w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 6)bytność Inspektora koordynatora zespołu specjalistów Inżyniera Kontraktu na placu budowy nie rzadziej jak 2 razy w miesiącu (podczas realizacji inwestycji). W przypadku takiej niemożliwości zobowiązany jest wyznaczyć ze swojego personelu zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; 7)bytność pozostałych inspektorów nadzoru stanowiących zespół specjalistów Inżyniera Kontraktu na placu budowy w trakcie trwania robót danej branży w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, 8)zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektora nadzoru, potwierdzającym przyjecie obowiązków na budowie; 9)zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania przepisów prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska; 10)zarządzanie procesami tak, by zapewnić terminową realizację robót zgodnie z umowa na realizacje robót budowlanych; 11)organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych minimum raz w miesiącu (podczas realizacji inwestycji); 12)sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 13)sprawdzanie jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) i urządzeń z uwzględnieniem kontroli materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania. Szczegółowa kontrola prowadzona jest przy pomoc zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych specjalności; 14)wydawanie decyzji nakazujących poprawę wykonanych robót oraz wymianę wyrobów budowlanych (materiałów) lub urządzeń, w przypadku wadliwego ich wykonania lub wykonania niezgodnego z projektem; 15)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, sprawdzanie, opiniowanie przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu protokołów wykonanych i odebranych robót; 16)uczestniczenie w odbiorach robót zanikających i częściowych, odbiorze końcowym, zatwierdzania protokołów wykonanych i odebranych robót oraz przyjmowanie od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenie kompletności dokumentów atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania; 17)kontrola nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy; 18)kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy; 19)wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania; 20)wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 21)potwierdzanie swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót; 22)rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót; 23)uczestniczenie w pracach komisji, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 24)informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót; 25)potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy; 26)potwierdzanie wykonania obsługi przez uprawnione służby geodezyjne; 27)przystąpienie do odbioru robót w terminie do 3 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 28)przystąpienie do odbioru końcowego w terminie do 10 dni od daty pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia robót budowlanych; 29)przygotowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami do wystąpienia o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i przeprowadzenie całej procedury związanej z uzyskaniem niniejszego pozwolenia; 30)uczestniczenie w odbiorze ostatecznym obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawca. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; 31)wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 32)w razie zaistnienia robót zamiennych lub dodatkowych zgłoszenie konieczności wykonania tych robót i przedstawienie zgodnie z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe; 33)po końcowym dokonaniu odbioru robót, przyjecie od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazanie ich Zamawiającemu; 34)przygotowanie dokumentów związanych z przyjęciem środka trwałego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów sp. z o.o., ul. Średnia 12, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40931,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77982,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.