eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli dla Izby Skarbowej w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Kraków: Dostawa mebli dla Izby Skarbowej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 3036 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303078 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2557-302, faks 12 2557-465.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Izby Skarbowej w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Izby Skarbowej w Krakowie. Zamówienie podzielono na 4 części wskazane poniżej: Część 1: Dostawa mebli biurowych, w której skład wchodzą: 1) Biurko 1600x700x800 - 19 szt.; 2) Biurko 1200x700x800 - 46 szt.; 3) Biurko 1300x600x800 - 3 szt.; 4) Biurko 1000x700x800 - 10 szt.; 5) Biurko z nadstawką 1380x700x750 - 1 szt.; 6) Kontener czteroszufladowy - 93 szt.; 7) Kontener jednoszafkowy z szufladą - 1 szt.; 8) Łącznik do biurka - 30 szt.; 9) Szafka gospodarcza - 20 szt.; 10) Szafka pod drukarkę - 25 szt.; 11) Szafa ubraniowa - 33 szt.; 12) Stół konferencyjny - 2 szt.; 13) Zabudowa pokoju socjalnego - 1 kpl; 14) Stolik kwadratowy 60 x 60x76 na jednej nodze - 9 szt.; 15) Stolik kwadratowy 60 x 60x110 na jednej nodze - 2 szt.; 16) Regał na druki - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1a do SIWZ. Część 2: Dostawa krzeseł, w której skład wchodzą: 1) Krzesło konferencyjne - 13 szt.; 2) Krzesło biurowe - 64 szt. + nakładki na ramę; 3) Fotel biurowy - 92 szt.; 4) Fotel biurowy podwyższony - 19 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1b do SIWZ. Część 3: Dostawa mebli metalowych, w której skład wchodzą: 1) Szafa metalowa bezklasowa z nadstawką - 2 szt.; 2) Szafa metalowa bezklasowa bez nadstawki - 1 szt.; 3) Regał metalowy - 10 szt.; 4) Szafa metalowa ubraniowa - 2 szt.; 5) Sejf meblowy - 3 szt.; 6) Szafa pancerna klasy SD - 3 szt.; 7) Gablota na klucze - 1 szt.; 8) Regały jezdne do archiwum - 120,40 mb półek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1c do SIWZ. Część 4: Dostawa krzeseł i wieszaków drewnianych, w której skład wchodzą: 1) Krzesło drewniane, gięte - 38 szt.; 2) Wieszak - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1d do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kall Carrion Trading Sp. z o.o. Sp. k., Al. Solidarności 75/26, 00-090 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62146,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85823,25

  • Oferta z najniższą ceną: 72635,74 / Oferta z najwyższą ceną: 223723,47

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mebli metalowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o., ul. Grójecka 128 p. 51, 02-383 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30473,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66715,20

  • Oferta z najniższą ceną: 66715,20 / Oferta z najwyższą ceną: 298263,93

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa krzeseł i wieszaków drewnianych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13723,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15554,58

  • Oferta z najniższą ceną: 15554,58 / Oferta z najwyższą ceną: 15999,84

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.