eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Sukcesywny zakup obuwia roboczego z podziałem na zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Chełm: Sukcesywny zakup obuwia roboczego z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 302768 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233112 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup obuwia roboczego z podziałem na zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego letniego dla pracowników Zamawiającego. Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego zimowego dla pracowników Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres zapotrzebowania wraz z opisami technicznymi przedmiotu zamówienia, zawierają analogicznie załączniki nr 1a i 1b. 2.1. Wskazanie przez zamawiającego nazwy producenta/artykułu ma na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków i wymogów określających przedmiot zamówienia Zamawiający żąda: 3.1. Dostarczenia próbek w postaci wzorów asortymentu towaru, które będą oceniane przez Zamawiającego. 3.2. Przedstawienia dokumentów określających typ, parametry i opis techniczny zastosowanych materiałów oraz dokumentów określających wszystkie wymagane parametry obuwia pozwalające na jednoznaczne potwierdzenie spełnienia wymogów zawartych w dokumentacji postępowania oraz jego identyfikację. a) Dokumenty potwierdzające typ, skład i gramaturę materiałów w formie atestu, certyfikatu lub świadectwa jakości dla oferowanych próbek. b) Dla pozostałych, opisanych w załączniku nr 1a i/lub 1b wymogów, Wykonawca dostarczy inne, niż opisane powyżej, dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego, np. karty katalogowe produktu lub kartę charakterystyki lub oświadczenie producenta itp. c) Wszystkie przedstawione dokumenty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę uprawnioną. 4. Wymagania ogólne do powyższych zadań zawiera załącznik nr 1. 5. Tabelę rozmiarów zawiera załącznik nr 1c. 6. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami np. dostawę do magazynu zamawiającego - 22-100 Chełm, ul. Bieławin 5, w godz. 7:00 - 14:30. 6.1. Próbki (wzory) towarów wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza pozostają w siedzibie zamawiającego przez cały okres trwania umowy, jako uzgodniony wzorzec towarów. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na zadania określonym w pkt 1. 9. Prawo opcji. 9.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do 25% wartości zawartej umowy. Faktyczne potrzeby zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, na warunkach w niej opisanych. 9.2. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia swojego zapotrzebowania. 9.3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji: a) wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny zgodne ze złożoną ofertą; b) wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w załączniku do umowy (załącznik do oferty: Opis i kalkulacja). 9.4. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie aneksu do zawartej umowy. 9.5. Zamawiający, w terminie 10 dni od dnia planowanego rozpoczęcia zamówienia opcjonalnego, zobowiązany będzie przesłać do wykonawcy aneks do umowy, z określeniem zakresu zmian w ilości i wartości sumarycznej. 9.6. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości produktów w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. 9.7. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 18830000-6 Obuwie ochronne 18812000-4 Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.81.20.00 - Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agrobud BHP Spółka Akcyjna, ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37175,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36412,19

  • Oferta z najniższą ceną: 36412,19 / Oferta z najwyższą ceną: 42700,38

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MRODEN M. Denis A. Denis, ul. Droga Męczenników Majdanka 74, 20-325 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29040,30

  • Oferta z najniższą ceną: 22048,98 / Oferta z najwyższą ceną: 29040,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.