eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zorganizowanie i przeprowadzenie usług psychologicznych oraz doradztwa IPU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Elbląg: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług psychologicznych oraz doradztwa IPU
Numer ogłoszenia: 302074 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 2306000, faks 055 2306002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług psychologicznych oraz doradztwa IPU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) zorganizowanie i świadczenie usług psychologicznych oraz doradztwa dla 16 osób (usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych) przez 4 couchów, psychologa oraz doradcę zawodowego, zwanymi dalej usługami psychologicznymi oraz doradztwa. Zamawiający wymaga, aby usługi psychologiczne oraz doradztwa były świadczone w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 03 września 2012 r. do dnia 19 grudnia 2012 r., przy czym: a) usługi psychologiczne oraz doradztwa winny odbywać się w dni robocze, a za zgodą uczestników również w soboty i niedziele, oraz dni ustawowo wolne od pracy. Jedna godzina usług winna liczyć 60 minut, przy czym Zamawiający wymaga, aby godziny te były w odniesieniu do każdej osoby rozłożone równomiernie w każdym tygodniu danego miesiąca. b) Zamawiający wymaga, aby zajęcia w ramach usług psychologicznych oraz doradztwa były prowadzone przez: Usługi psychologiczno-doradcze - zajęcia z czterema couchami- wykształcenie wyższe na kierunku: psychologia, pedagogika, praca socjalna, socjologia, nauki o rodzinie - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie psychologa, pedagoga, pracownika socjalnego, socjologa, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, Usługi psychologiczne - zajęcia z psychologiem- wykształcenie wyższe psychologiczne, - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie psychologa - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. Usługi doradztwa - zajęcia z doradcą zawodowym- wykształcenie wyższe, - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie doradcy zawodowego, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. Łącznie 362 godziny usług psychologicznych oraz doradztwa dla wszystkich uczestników. Nadto couch, psycholog oraz doradca zawodowy winni: a) nie być karani za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe b) posiadać umiejętność dobrej organizacji czasu pracy c) posiadać umiejętność dobrej organizacji własnego stanowiska pracy, pracy indywidualnej i zespołowej d) posiadać umiejętność motywowania, mediacji, negocjacji oraz doradzania e) cechować się sumiennością, terminowością, odpowiedzialnością, samodzielnością, otwartością na kontakty z ludźmi 2) Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zapewnił świadczenie usług: a) psychologiczno-doradczych świadczonych przez 4 couchów: - w wymiarze 20 godzin usług dla jednej osoby w okresie trwania umowy, (łącznie 320 godzin usług dla wszystkich osób w okresie trwania umowy), Zamawiający wymaga, aby usługi psychologiczno-doradcze świadczone przez coucha zostały zrealizowane w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 03 września 2012 r. do dnia 19 grudnia 2012 r. b) psychologicznych świadczonych przez psychologa: - w wymiarze 10 godzin usług dla wszystkich uczestników. Zamawiający wymaga, aby usługi psychologiczne świadczone przez psychologa zostały zrealizowane podczas trzydniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego, o którym mowa w pkt 3 siwz, który winien odbyć się w terminie od 28 września 2012 r. do 30 września 2012 r. c) doradztwa świadczonych przez doradcę zawodowego: - w wymiarze 2 godzin usług dla jednej osoby w okresie trwania umowy (łącznie 32 godziny usług dla wszystkich osób w okresie trwania umowy), Zamawiający wymaga, aby usługi doradztwa świadczone przez doradcę zawodowego zostały zrealizowane w okresie od dnia 03 września 2012 r. do dnia 12 września 2012 r. 3) zaplanowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie trzydniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego (2 noclegi) poza miasto Elbląg, łącznie dla wszystkich uczestników, podczas którego zostaną przeprowadzone: a) usługi psychologiczne - zajęcia z psychologiem w ramach usług psychologicznych, o których mowa w pkt 3 lit. b specyfikacji, w wymiarze 10 godzin zajęć dla wszystkich uczestników, przy czym Wykonawca podczas wyjazdu winien zapewnić: - noclegi i całodobowe wyżywienie dla uczestników i kadry, - transport uczestników i kadry w obie strony pojazdem wyposażonym w klimatyzację, - ubezpieczenie NW uczestników i kadry na czas wyjazdu. Zamawiający wymaga, aby wyjazd integracyjno-szkoleniowy odbył się w okresie od dnia 28 września 2012 r. do dnia 30 września 2012 r. 4) Pierwsze wejście coucha w środowisko uczestnika nastąpi razem z pracownikiem socjalnym Zamawiającego. Usługi couchów oraz doradcy zawodowego będą świadczone w miejscu zamieszkania uczestnika, natomiast usługa psychologa będzie świadczona podczas wyjazdu integracyjno-szkoleniowego, o którym mowa w pkt 3 siwz. Listę adresów zamieszkania 16 uczestników wykonawca otrzyma od koordynatora działania w okresie siedmiu dni roboczych poprzedzających pierwszy dzień realizacji umowy. 5) Zamawiający wymaga, aby jeden couch świadczył usługi maksymalnie na rzecz czterech uczestników, co oznacza, że Wykonawca winien zapewnić świadczenie usług, przez co najmniej 4 couchów. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zmuszony jest zastąpić czasowo nieobecnego coucha. 4. Couch winien monitorować uczestnictwo swoich podopiecznych w zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym. - Couch winien co najmniej dwa razy w miesiącu kontaktować się z koordynatorem działania celem omówienia sytuacji uczestnika - Psycholog winien, co najmniej jeden raz w miesiącu kontaktować się z koordynatorem działania celem omówienia sytuacji uczestnika. 5. Wykonawca winien posiadać na terenie Miasta Elbląga punkt koordynacyjny zapewniający bieżący dostęp pracownikom Zamawiającego do dokumentacji prowadzonej przez osoby wykonujące usługi (np. do miesięcznych kart czasu pracy) oraz prawidłowe przechowywanie tej dokumentacji. 6. Wykonawca winien zorganizować i przeprowadzić spotkania dla couchów, co najmniej jeden raz w miesiącu o charakterze konsultacyjno-doradczym w zakresie świadczonych usług w terminie każdorazowo wyznaczonym przez Wykonawcę, w siedzibie Wykonawcy. Dodatkowo couch dwa razy w miesiącu poza godzinami świadczenia usług w okresie trwania umowy winien kontaktować się w sposób osobisty z koordynatorem działania celem omówienia sytuacji wychowanka, Dodatkowo psycholog jeden raz w miesiącu poza godzinami świadczenia usług w okresie trwania umowy winien kontaktować się w sposób osobisty z koordynatorem działania celem omówienia sytuacji wychowanka, 7. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialną za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnioną do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi zajęciami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Usługi psychologiczno-doradcze - zajęcia z czterema couchami- wykształcenie wyższe na kierunku: psychologia, pedagogika, praca socjalna, socjologia, nauki o rodzinie - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie psychologa, pedagoga, pracownika socjalnego, socjologa, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, Usługi psychologiczne - zajęcia z psychologiem- wykształcenie wyższe psychologiczne, - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie psychologa - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. Usługi doradztwa - zajęcia z doradcą zawodowym- wykształcenie wyższe, - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie doradcy zawodowego, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa a)potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz, - oraz dokumentów wymienionych w ust. IV pkt. A ppkt. 2 siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2.Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający wskazuje dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określa warunki tych zmian: Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy za zgodą obu stron w następujących przypadkach: a) zmiany w terminach realizacji usługi, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także na wniosek Wykonawcy, b) zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wynikających z sytuacji losowych wskazane przez Wykonawcę osoby nie mogą realizować usługi, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z co najmniej takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami, c) zmiany harmonogramu zajęć na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego. d) w przypadku urzędowej zmiany stawki Vat strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość Vat, i tym samym zmiany wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego MOPS ul. Winna 9 82-300 Elbląg pokój nr 507.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego MOPS ul. Winna 9 82-300 Elbląg pokój nr 317 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Od wykluczenia do usamodzielnienia EFS POKL Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.