To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-18
Elbląg: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług psychologicznych oraz doradztwa IPU
Numer ogłoszenia: 200541 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302074 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 2306000, faks 055 2306002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług psychologicznych oraz doradztwa IPU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) zorganizowanie i świadczenie usług psychologicznych oraz doradztwa dla 16 osób (usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych) przez 4 couchów, psychologa oraz doradcę zawodowego, zwanymi dalej usługami psychologicznymi oraz doradztwa Zamawiający wymaga, aby usługi psychologiczne oraz doradztwa były świadczone w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 03 września 2012 r. do dnia 19 grudnia 2012 r., przy czym: a) usługi psychologiczne oraz doradztwa winny odbywać się w dni robocze, a za zgodą uczestników również w soboty i niedziele, oraz dni ustawowo wolne od pracy. Jedna godzina usług winna liczyć 60 minut, przy czym Zamawiający wymaga, aby godziny te były w odniesieniu do każdej osoby rozłożone równomiernie w każdym tygodniu danego miesiąca. b) Zamawiający wymaga, aby zajęcia w ramach usług psychologicznych oraz doradztwa były prowadzone przez: Usługi psychologiczno-doradcze - zajęcia z czterema couchami - wykształcenie wyższe na kierunku: psychologia, pedagogika, praca socjalna, socjologia, nauki o rodzinie - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie psychologa, pedagoga, pracownika socjalnego, socjologa, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa, Usługi psychologiczne - zajęcia z psychologiem - wykształcenie wyższe psychologiczne, - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie psychologa - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa. Usługi doradztwa - zajęcia z doradcą zawodowym - wykształcenie wyższe, - co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie doradcy zawodowego, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń/treningów/spotkań/warsztatów/poradnictwa Łącznie 362 godziny usług psychologicznych oraz doradztwa dla wszystkich uczestników. Nadto couch, psycholog oraz doradca zawodowy winni: a) nie być karani za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe b) posiadać umiejętność dobrej organizacji czasu pracy c) posiadać umiejętność dobrej organizacji własnego stanowiska pracy, pracy indywidualnej i zespołowej d) posiadać umiejętność motywowania, mediacji, negocjacji oraz doradzania e) cechować się sumiennością, terminowością, odpowiedzialnością, samodzielnością, otwartością na kontakty z ludźmi 2) Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zapewnił świadczenie usług: a) psychologiczno-doradczych świadczonych przez 4 couchów: - w wymiarze 20 godzin usług dla jednej osoby w okresie trwania umowy, (łącznie 320 godzin usług dla wszystkich osób w okresie trwania umowy), Zamawiający wymaga, aby usługi psychologiczno-doradcze świadczone przez coucha zostały zrealizowane w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 03 września 2012 r. do dnia 19 grudnia 2012 r. b) psychologicznych świadczonych przez psychologa: - w wymiarze 10 godzin usług dla wszystkich uczestników. Zamawiający wymaga, aby usługi psychologiczne świadczone przez psychologa zostały zrealizowane podczas trzydniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego, o którym mowa w pkt 3 siwz, który winien odbyć się w terminie od 28 września 2012 r. do 30 września 2012 r. c) doradztwa świadczonych przez doradcę zawodowego: - w wymiarze 2 godzin usług dla jednej osoby w okresie trwania umowy (łącznie 32 godziny usług dla wszystkich osób w okresie trwania umowy), Zamawiający wymaga, aby usługi doradztwa świadczone przez doradcę zawodowego zostały zrealizowane w okresie od dnia 03 września 2012 r. do dnia 12 września 2012 r. 3) zaplanowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie trzydniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego (2 noclegi) poza miasto Elbląg, łącznie dla wszystkich uczestników, podczas którego zostaną przeprowadzone: a) usługi psychologiczne - zajęcia z psychologiem w ramach usług psychologicznych, o których mowa w pkt 3 lit. b specyfikacji, w wymiarze 10 godzin zajęć dla wszystkich uczestników, przy czym Wykonawca podczas wyjazdu winien zapewnić: - noclegi i całodobowe wyżywienie dla uczestników i kadry, - transport uczestników i kadry w obie strony pojazdem wyposażonym w klimatyzację, - ubezpieczenie NW uczestników i kadry na czas wyjazdu. Zamawiający wymaga, aby wyjazd integracyjno-szkoleniowy odbył się w okresie od dnia 28 września 2012 r. do dnia 30 września 2012 r. 4) Pierwsze wejście coucha w środowisko uczestnika nastąpi razem z pracownikiem socjalnym Zamawiającego. Usługi couchów oraz doradcy zawodowego będą świadczone w miejscu zamieszkania uczestnika, natomiast usługa psychologa będzie świadczona podczas wyjazdu integracyjno-szkoleniowego, o którym mowa w pkt 3 siwz. Listę adresów zamieszkania 16 uczestników wykonawca otrzyma od koordynatora działania w okresie siedmiu dni roboczych poprzedzających pierwszy dzień realizacji umowy. 5) Zamawiający wymaga, aby jeden couch świadczył usługi maksymalnie na rzecz czterech uczestników, co oznacza, że Wykonawca winien zapewnić świadczenie usług, przez co najmniej 4 couchów. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zmuszony jest zastąpić czasowo nieobecnego coucha. 4. Couch winien monitorować uczestnictwo swoich podopiecznych w zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym. - Couch winien co najmniej dwa razy w miesiącu kontaktować się z koordynatorem działania celem omówienia sytuacji uczestnika - Psycholog winien, co najmniej jeden raz w miesiącu kontaktować się z koordynatorem działania celem omówienia sytuacji uczestnika. 5. Wykonawca winien posiadać na terenie Miasta Elbląga punkt koordynacyjny zapewniający bieżący dostęp pracownikom Zamawiającego do dokumentacji prowadzonej przez osoby wykonujące usługi (np. do miesięcznych kart czasu pracy) oraz prawidłowe przechowywanie tej dokumentacji. 6. Wykonawca winien zorganizować i przeprowadzić spotkania dla couchów, co najmniej jeden raz w miesiącu o charakterze konsultacyjno-doradczym w zakresie świadczonych usług w terminie każdorazowo wyznaczonym przez Wykonawcę, w siedzibie Wykonawcy. Dodatkowo couch dwa razy w miesiącu poza godzinami świadczenia usług w okresie trwania umowy winien kontaktować się w sposób osobisty z koordynatorem działania celem omówienia sytuacji wychowanka, Dodatkowo psycholog jeden raz w miesiącu poza godzinami świadczenia usług w okresie trwania umowy winien kontaktować się w sposób osobisty z koordynatorem działania celem omówienia sytuacji wychowanka, 7. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialną za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnioną do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi zajęciami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Od wykluczenia do usamodzielnienia EFS PO KL Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK KSZTAŁCENIA EDUKACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KSZTAŁCENIA EDUKACJA SP. Z O.O.
- Ośrodek Kształcenia Edukacja Sp. z o. o., ul. Kornela Makuszyńskiego 20, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27360,00
Oferta z najniższą ceną: 27360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27360,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zabezpieczenie scenotechniki podczas plenerowej imprezy masowej pn. "Dni Elbląga2024"
- Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2081N ulicy Portowej w Elblągu"
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- Budowa drogi leśnej z placem składowym nr 201 DSD ppoż nr 45 Leśnictwo Dębica
- Zakup widowni mobilnej do Małej Sceny w Teatrze im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.
- ZP/15/2024 Wzmocnienie części stropu nad parterem na Oddziale Rehabilitacji Ogólnej i Neurologicznej w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu w lokalizacji przy ul. Stefana Żeromskiego 22
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- "Specjalistyczne poradnictwo z zakresu profilaktyki i zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży do 18 roku życia z terenu Gminy Dopiewo"
- Realizacja terapii psychologicznej dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.