eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › PCFE.272.57.2014 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Nowy Sącz: PCFE.272.57.2014 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 301832 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165415 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.57.2014 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części (Pakietów): I. Pakiet 1: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w stanowiska robocze oraz dostawa i montaż wyposażenia kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy - Zdrój. W ramach Pakietu 1 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy - Zdrój (ul. Nadbrzeżna 3, 33-380 Krynica Zdrój) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Sprzęt kuchenny: 1) Chłodziarko - zamrażarka - 1 sztuka, 2) Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 10 sztuk, 3) Blender - 10 sztuk, 4) Mikser z misą obrotową - 6 sztuk, 5) Maszynka do mielenia mięsa z przystawką szatkującą - 8 sztuk, 6) Toster - 1 sztuka, B) Pozostałe wyposażenie: 1) Zestaw do carvingu - 1 zestaw, 2) Komplet garnków ze stali nierdzewnej - 10 kompletów, 3) Sprzęt kuchenny ze stali nierdzewnej - 1 zestaw, 4) Drobny sprzęt kuchenny - 1 zestaw, 5) Komplet patelni teflonowych śr. 160, 200, 240mm i patelnia do naleśników - 10 kompletów, 6) Komplet noży kuchennych - 10 kompletów, 7) Tasak kuchenny - 1 sztuka, 8) Miska polerowana stalowa - 63 sztuki, 9) Miska satynowa stalowa - 6 sztuk, 10) Komplet sztućców z tworzywa sztucznego do powłok teflonowych - 10 kompletów, 11) Komplet pucharków do lodów, złożony z 12 sztuk pucharków szklanych ze wzorem - 1 komplet. II. Pakiet 2: Zakup mebli do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem. W ramach Pakietu 2 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem (ul. Rynek 13, 33-370 Muszyna) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Meble do pracowni gastronomicznej - zabudowa kuchni: szafki, blaty, szuflady na 4 stanowiska uczniowskie +1 stanowisko instruktorskie: 1) Zabudowa czterech stanowisk uczniowskich, 2) Zabudowa stanowiska instruktorskiego, B) Zabudowa piekarnika. III. Pakiet 3: Zakup sprzętu kuchennego do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem. W ramach Pakietu 3 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem (ul. Rynek 13, 33-370 Muszyna) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Sprzęt kuchenny: 1) Zlewozmywak dwukomorowy - 6 sztuk, 2) Baterie zlewozmywakowe stojące, wysoka wylewka, jednouchwytowa - 6 sztuk, 3) Płyta indukcyjna 4-palnikowa do zabudowy - 4 sztuki, 4) Piekarnik z termoobiegiem, do zabudowy - 1 sztuka IV. Pakiet 4: Zakup mebli do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu. W ramach Pakietu 4 Wykonawca w terminie do 30 września 2014r. dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu (ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Meble do pracowni gastronomicznej - zabudowa i wyposażenie pracowni dydaktyczno - żywieniowej (Pomieszczenie nr 1) - zabudowa ośmiu stanowisk uczniowskich, B) Meble do sali barowej (Pomieszczenie nr 2): 1) Wykonanie zabudowy sali barowej, 2) Krzesło kawiarniane - 20 sztuk, 3) Stół kawiarniany - 2 sztuki. V. Pakiet 5: Zakup sprzętu kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu. W ramach Pakietu 5 Wykonawca w terminie do 30 września 2014r. dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu (ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Sprzęt kuchenny do pracowni dydaktyczno - żywieniowej (Pomieszczenie nr 1): 1) Zlew dwukomorowy ze stali nierdzewnej z baterią zlewozmywakową i syfonem - 8 sztuk, 2) Płyta indukcyjna ceramiczna 4-palnikowa min. 6KW - 8 sztuk, 3) Basen nierdzewny 1-komorowy - 1 sztuka, 4) Piekarnik elektryczny 3KW wraz zabudową - 2 sztuki, 5) Zmywarka kapturowa z dozownikiem płynu nabłyszczającego i myjącego - 1 sztuka, 6) Stół załadowczy lewy ze zlewem jednokomorowym, baterią prysznicową, syfonem wraz z zabudową - 1 sztuka, 7) Regał gastronomiczny gretingowy 4-półkowy na naczynia - 1 sztuka, 8) Wentylator osiowy ścienny 1000m3/h z żaluzją - 1 sztuka. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.11.22 - Zestawy 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.24.11.20 - Noże kuchenne 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.12.11 - Miksery kuchenne 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.14.20 - Płyty grzewcze (AGD) 39.71.13.60 - Piekarniki 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 42.13.14.00 - Kurki, krany sanitarne 39.71.12.00 - Roboty kuchenne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w stanowiska robocze oraz dostawa i montaż wyposażenia kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy - Zdrój

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37987,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46259,61

  • Oferta z najniższą ceną: 18390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46259,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2: Zakup mebli do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FPHU Dariusz Bogacz, Nawojowa 202, 33-335 Nawojowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4444,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4: Zakup mebli do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FPHU Dariusz Bogacz, Nawojowa 202, 33-335 Nawojowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21367,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.