Nowy Sącz: PCFE.272.57.2014 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 165415 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.57.2014 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części (Pakietów): I. Pakiet 1: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w stanowiska robocze oraz dostawa i montaż wyposażenia kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy - Zdrój. W ramach Pakietu 1 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy - Zdrój (ul. Nadbrzeżna 3, 33-380 Krynica Zdrój) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Sprzęt kuchenny: 1) Chłodziarko - zamrażarka - 1 sztuka, 2) Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 10 sztuk, 3) Blender - 10 sztuk, 4) Mikser z misą obrotową - 6 sztuk, 5) Maszynka do mielenia mięsa z przystawką szatkującą - 8 sztuk, 6) Toster - 1 sztuka, B) Pozostałe wyposażenie: 1) Zestaw do carvingu - 1 zestaw, 2) Komplet garnków ze stali nierdzewnej - 10 kompletów, 3) Sprzęt kuchenny ze stali nierdzewnej - 1 zestaw, 4) Drobny sprzęt kuchenny - 1 zestaw, 5) Komplet patelni teflonowych śr. 160, 200, 240mm i patelnia do naleśników - 10 kompletów, 6) Komplet noży kuchennych - 10 kompletów, 7) Tasak kuchenny - 1 sztuka, 8) Miska polerowana stalowa - 63 sztuki, 9) Miska satynowa stalowa - 6 sztuk, 10) Komplet sztućców z tworzywa sztucznego do powłok teflonowych - 10 kompletów, 11) Komplet pucharków do lodów, złożony z 12 sztuk pucharków szklanych ze wzorem - 1 komplet. II. Pakiet 2: Zakup mebli do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem. W ramach Pakietu 2 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem (ul. Rynek 13, 33-370 Muszyna) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Meble do pracowni gastronomicznej - zabudowa kuchni: szafki, blaty, szuflady na 4 stanowiska uczniowskie +1 stanowisko instruktorskie: 1) Zabudowa czterech stanowisk uczniowskich, 2) Zabudowa stanowiska instruktorskiego, B) Zabudowa piekarnika. III. Pakiet 3: Zakup sprzętu kuchennego do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem. W ramach Pakietu 3 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem (ul. Rynek 13, 33-370 Muszyna) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Sprzęt kuchenny: 1) Zlewozmywak dwukomorowy - 6 sztuk, 2) Baterie zlewozmywakowe stojące, wysoka wylewka, jednouchwytowa - 6 sztuk, 3) Płyta indukcyjna 4-palnikowa do zabudowy - 4 sztuki, 4) Piekarnik z termoobiegiem, do zabudowy - 1 sztuka IV. Pakiet 4: Zakup mebli do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu. W ramach Pakietu 4 Wykonawca w terminie do 30 września 2014r. dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu (ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Meble do pracowni gastronomicznej - zabudowa i wyposażenie pracowni dydaktyczno - żywieniowej (Pomieszczenie nr 1) - zabudowa ośmiu stanowisk uczniowskich, B) Meble do sali barowej (Pomieszczenie nr 2): 1) Wykonanie zabudowy sali barowej, 2) Krzesło kawiarniane - 20 sztuk, 3) Stół kawiarniany - 2 sztuki. V. Pakiet 5: Zakup sprzętu kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu. W ramach Pakietu 5 Wykonawca w terminie do 30 września 2014r. dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu (ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Sprzęt kuchenny do pracowni dydaktyczno - żywieniowej (Pomieszczenie nr 1): 1) Zlew dwukomorowy ze stali nierdzewnej z baterią zlewozmywakową i syfonem - 8 sztuk, 2) Płyta indukcyjna ceramiczna 4-palnikowa min. 6KW - 8 sztuk, 3) Basen nierdzewny 1-komorowy - 1 sztuka, 4) Piekarnik elektryczny 3KW wraz zabudową - 2 sztuki, 5) Zmywarka kapturowa z dozownikiem płynu nabłyszczającego i myjącego - 1 sztuka, 6) Stół załadowczy lewy ze zlewem jednokomorowym, baterią prysznicową, syfonem wraz z zabudową - 1 sztuka, 7) Regał gastronomiczny gretingowy 4-półkowy na naczynia - 1 sztuka, 8) Wentylator osiowy ścienny 1000m3/h z żaluzją - 1 sztuka. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.22.10.00-7, 39.22.11.22-8, 39.22.11.80-2, 39.22.30.00-1, 39.24.11.20-0, 39.71.11.00-0, 39.71.31.00-4, 39.71.12.11-1, 39.71.13.62-4, 39.71.14.20-9, 39.71.13.60-0, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 42.13.14.00-0, 39.71.12.00-1, 39.71.12.11-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich,
33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Grzegorz Poręba, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja - Dziennik Podawczy (pokój nr 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w stanowiska robocze oraz dostawa i montaż wyposażenia kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy - Zdrój.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Pakietu 1 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy - Zdrój (ul. Nadbrzeżna 3, 33-380 Krynica Zdrój) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Sprzęt kuchenny: 1) Chłodziarko - zamrażarka - 1 sztuka, 2) Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 10 sztuk, 3) Blender - 10 sztuk, 4) Mikser z misą obrotową - 6 sztuk, 5) Maszynka do mielenia mięsa z przystawką szatkującą - 8 sztuk, 6) Toster - 1 sztuka, B) Pozostałe wyposażenie: 1) Zestaw do carvingu - 1 zestaw, 2) Komplet garnków ze stali nierdzewnej - 10 kompletów, 3) Sprzęt kuchenny ze stali nierdzewnej - 1 zestaw, 4) Drobny sprzęt kuchenny - 1 zestaw, 5) Komplet patelni teflonowych śr. 160, 200, 240mm i patelnia do naleśników - 10 kompletów, 6) Komplet noży kuchennych - 10 kompletów, 7) Tasak kuchenny - 1 sztuka, 8) Miska polerowana stalowa - 63 sztuki, 9) Miska satynowa stalowa - 6 sztuk, 10) Komplet sztućców z tworzywa sztucznego do powłok teflonowych - 10 kompletów, 11) Komplet pucharków do lodów, złożony z 12 sztuk pucharków szklanych ze wzorem - 1 komplet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.11.22-8, 39.22.11.80-2, 39.22.30.00-1, 39.24.11.20-0, 39.71.11.00-0, 39.71.12.00-1, 39.71.12.11-1, 39.71.14.20-9, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II. Pakiet 2: Zakup mebli do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Pakietu 2 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem (ul. Rynek 13, 33-370 Muszyna) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Meble do pracowni gastronomicznej - zabudowa kuchni: szafki, blaty, szuflady na 4 stanowiska uczniowskie +1 stanowisko instruktorskie: 1) Zabudowa czterech stanowisk uczniowskich, 2) Zabudowa stanowiska instruktorskiego, B) Zabudowa piekarnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Zakup sprzętu kuchennego do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Pakietu 3 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem (ul. Rynek 13, 33-370 Muszyna) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Sprzęt kuchenny: 1) Zlewozmywak dwukomorowy - 6 sztuk, 2) Baterie zlewozmywakowe stojące, wysoka wylewka, jednouchwytowa - 6 sztuk, 3) Płyta indukcyjna 4-palnikowa do zabudowy - 4 sztuki, 4) Piekarnik z termoobiegiem, do zabudowy - 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.71.14.20-9, 39.71.13.60-0, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 42.13.14.00-0, 44.41.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Zakup mebli do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Pakietu 4 Wykonawca w terminie do 30 września 2014r. dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu (ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Meble do pracowni gastronomicznej - zabudowa i wyposażenie pracowni dydaktyczno - żywieniowej (Pomieszczenie nr 1) - zabudowa ośmiu stanowisk uczniowskich, B) Meble do sali barowej (Pomieszczenie nr 2): 1) Wykonanie zabudowy sali barowej, 2) Krzesło kawiarniane - 20 sztuk, 3) Stół kawiarniany - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Zakup sprzętu kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Pakietu 5 Wykonawca w terminie do 30 września 2014r. dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu (ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Sprzęt kuchenny do pracowni dydaktyczno - żywieniowej (Pomieszczenie nr 1): 1) Zlew dwukomorowy ze stali nierdzewnej z baterią zlewozmywakową i syfonem - 8 sztuk, 2) Płyta indukcyjna ceramiczna 4-palnikowa min. 6KW - 8 sztuk, 3) Basen nierdzewny 1-komorowy - 1 sztuka, 4) Piekarnik elektryczny 3KW wraz zabudową - 2 sztuki, 5) Zmywarka kapturowa z dozownikiem płynu nabłyszczającego i myjącego - 1 sztuka, 6) Stół załadowczy lewy ze zlewem jednokomorowym, baterią prysznicową, syfonem wraz z zabudową - 1 sztuka, 7) Regał gastronomiczny gretingowy 4-półkowy na naczynia - 1 sztuka, 8) Wentylator osiowy ścienny 1000m3/h z żaluzją - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.22.10.00-7, 39.71.31.00-4, 39.71.14.20-9, 42.13.14.00-0, 44.41.10.00-4, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Naprawa nawierzchni parkingu - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67,77
- BZP.271.39.2024 Dostawa drzew i krzewów do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej Nowego Sącza
- BZP.271.31.2024 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - ul. Dunajewskiego.
- Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawy endoprotez oraz materiałów zespalajacych
- BZP.271.37.2024 Opracowanie koncepcji (.....) oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - odcinek od ul. Barskiej do mostu na ul. Nowochruślickiej"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć
- Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Elżbiety w Szczecinku oraz Zespołu Szkół nr 7 w Białym Borze.
- Dostawa zaawansowanego symulatora do treningu badań ultrasonograficznych ginekologicznych oraz położniczych
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu pn. "Utworzenie Gminnego Żłobka w Wólce"
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.