eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa papierów do aparatury medycznej, kopert rtg, oraz żeli dla ZOZ MSWiA w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Szczecin: Dostawa papierów do aparatury medycznej, kopert rtg, oraz żeli dla ZOZ MSWiA w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 30169 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie , ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4329586, 4329521, faks 091 4329501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papierów do aparatury medycznej, kopert rtg, oraz żeli dla ZOZ MSWiA w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papierów do aparatury medycznej, kopert rtg, oraz żeli dla ZOZ MSWiA w Szczecinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.48.00 - Inne klisze 33.12.42.00 - Urządzenia radiodiagnostyczne 30.19.92.30 - Koperty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 680,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej:
    1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych;
    5) zrealizowali co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;
    6) wniosą wadium.
    .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty:
    1) Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie - zamieszczony na pierwszej stronie oferty;
    2) Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ;
    3) Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ;
    4) Oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ;
    5) Oświadczenie wykonawcy - wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ;
    6) Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną;
    7) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert.
    8) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobne zamówienia do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających na dostawie produktów będących przedmiotem przetargu - wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ.
    9) Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie.
    10) Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem.
    11) Wykaz materiałów przeznaczonych do testowania tj. próbek oferowanych produktów - załączony do oferty- wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ.
    12) Materiały do testowania tj. próbki oferowanych produktów - Wykonawca musi dostarczyć próbki oferowanych produktów.
    12.1) Wszystkie próbki muszą być dostarczone bezpłatnie w oryginalnych opakowaniach. Próbki posłużą zamawiającemu do oceny oferty w kryterium jakości. Każda próbka powinna zawierać:
    - oznaczenie umożliwiające jej identyfikację: nazwę, nr pakietu i nr pozycji w pakiecie,
    - pieczątkę oferenta,
    12.2) Oferent jest zobowiązany zamieścić próbki oferowanych produktów w osobnym kartonie. Karton z próbkami musi być zaadresowany na adres Zamawiającego tj.: ZOZ MSWiA w Szczecinie - Magazyn Sprzętu Medycznego, 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44 oraz zawierać oznaczenie Próbki na dostawę papierów do aparatury medycznej, kopert rtg oraz żeli dla ZOZ MSWiA w Szczecinie
    12.3) Termin i miejsce dostarczenia materiałów testowych tj.: próbek jest taki sam jak termin składania ofert.
    12.4) Zamawiający informuje, że wszystkie zaoferowane próbki są przeznaczone przez Zamawiającego do testowania, w trakcie, którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie.
    .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość oferowanych produktów - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Szczecinie
ul. Jagiellońska 44
70-382 Szczecin
Cena specyfikacji: 30,00 zł.
.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA ul. Jagiellońska 44 70-382 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Żele, papiery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żele, papiery.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.48.00-7, 33.12.42.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koperty rtg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koperty rtg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość oferowanych produktów - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.