eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › NA PRACE REKULTYWACYJNE NA TERENIE NIECZYNNEJ BAZY PALIW W GLEWICACH (OT SZCZECIN)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Warszawa: NA PRACE REKULTYWACYJNE NA TERENIE NIECZYNNEJ BAZY PALIW W GLEWICACH (OT SZCZECIN)
Numer ogłoszenia: 301602 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego , ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3149863, faks 22 3149900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA PRACE REKULTYWACYJNE NA TERENIE NIECZYNNEJ BAZY PALIW W GLEWICACH (OT SZCZECIN).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Oczyszczenie zbiorników i infrastruktury paliwowej z resztek paliwa. 2. Wykonanie projektu robót geologicznych i uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt robót geologicznych zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. Nr 145, poz. 951). 3. Wykonanie 10 piezometrów technologicznych o śr. 160 mm i głębokości 5 m. 4. Wykonanie 16 piezometrów monitoringowych o śr 110 mm i głębokości 4 m. 5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej z zainstalowania piezometrów. 6. Montaż, uzbrojenie w skiwery i rozruch automatycznego systemu do sczerpywania produktu ropopochodnego z 10 piezometrów technologicznych. 7. Prowadzenie automatycznego sczerpywania produktu ropopochodnego z 10 piezometrów technologicznych. 8. Prowadzenie ręcznego sczerpywania produktu z 16 piezometrów monitoringowych. 9. Prowadzenie monitoringu technologicznego pomiarów zwierciadła wody i miąższości produktu ropopochodnego 1 raz w tygodniu z 10 piezometrów. 10. Przeprowadzenie 3 razy w ciągu roku monitoringu wód i gleby z 10 sond badawczych z terenu bazy i wykonanie sprawozdań z tego monitoringu, zgodnie z decyzją RDOŚ (załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia) i projektem prac rekultywacyjnych (projekt zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy). 11. Wykonanie co kwartał sprawozdania z efektywności prac sczerpywania. 12. Prowadzenie dziennika sczerpywania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.23.00 - Usługi rekultywacji gruntu 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów 90.52.20.00 - Usługi w zakresie skażonej gleby 90.71.51.00 - Usługi badania skażenia chemikaliami i ropą naftową .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który: 1) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji III.4.1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, o których mowa w w sekcji III.3.1) pkt 1 jeżeli Wykonawca: posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie: transportu i zbierania lub transportu i unieszkodliwiania odpadu niebezpiecznego o kodzie 19 13 07*, określonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206). Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji III.4.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, o których mowa w w sekcji III.3.1) pkt 1 jeżeli Wykonawca: dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą odpowiedzialne za nadzór nad technologicznym sczerpywaniem i monitoringiem technologicznym, wykonywaniem odwiertów i instalacji piezometrów oraz sondowaniem i poborem wody i gleby, posiadające uprawnienia geologiczne uzyskane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie kwalifikacji w zakresie geologii (Dz. U. Nr 275, poz. 1629). Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji III.4.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego; 2) zmiana terminu realizacji usługi wynikająca z działania siły wyższej; 3) zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego, w formie pisemnej, z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26a, 00-911 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26a, 00-911 Warszawa, pok. 022 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.