Ogłoszenie z dnia 2012-02-06
Starogard Gdański: Świadczenie usługi utrzymania czystości i wykonywania prac porządkowych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim
Numer ogłoszenia: 30139 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 30, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5625631, 5625632, 5625633, faks 058 5623959.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi utrzymania czystości i wykonywania prac porządkowych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kosciuszki 30 oraz w budynku przy ul. Kosciuszki 13. 1/ czynności wykonywane jako praca ciągła raz dziennie: a/ zamiatanie, odkurzanie podłóg w pomieszczeniach, b/ usuwanie śmieci to znaczy, między innymi opróżnianie koszy, popielniczek, niszczarek, c/ ścieranie kurzu z krzeseł, biurek, szaf i innych mebli znajdujących się w pomieszczeniach, d/ odkurzanie ręczne drzwi, parapetów okiennych, listew ozdobnych, e/ usuwanie kurzu i zmywanie przeznaczonym do tego celu środkiem czyszczącym (o stężeniu substancji aktywnych zgodnych z zaleceniami producenta oraz właściwymi normami), urządzeń zainstalowanych w pomieszczeniach tj. telefonów, komputerów (komputerów z wyłączeniem klawiatury), f/ mechaniczne usuwanie (za pomocą odkurzacza) kurzu z mebli tapicerskich, wykładzin podłogowych i dywanów, zamiatanie korytarza oraz każdorazowe umycie korytarzy na mokro przy użyciu właściwych dla danej powierzchni środków chemicznych (o stężeniu substancji aktywnych zgodnych z zaleceniami producenta oraz właściwymi normami), g/ przecieranie na wilgotno ścian wyłożonych płytkami, lamperii w pomieszczeniach sanitarnych, umywalniach, oraz codzienne mycie urządzeń sanitarnych, h) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, worków w koszach. 2/ czynności wykonywane okresowo: a/ według potrzeb, jednak nie rzadziej niż co siedem dni: - mycie z użyciem właściwych środków chemicznych podłóg, pokrytych wykładzinami zmywalnymi, płytkami ceramicznymi, parkietem lub innymi materiałami; - dezynfekowanie za pomocą specjalnych środków muszli, pisuarów czy umywalek w sanitariatach;- mycie ścian pokrytych płytkami glazurowanymi w sanitariatach; - zmycie i wypolerowanie właściwym, przeznaczonym do tego celu środkiem powierzchni mebli oraz zewnętrznych stron drzwi;- polimeryzacja korytarzy, holów Sądu i innych pomieszczeń, w których podłogi są wykończone powierzchniami wymagającymi powyższych czynności w celu utrzymania wysokich walorów estetycznych jak i właściwej ich konserwacji; - usuwanie pajęczyn. b/ według potrzeb, jednak nie rzadziej niż co czternaście dni: - zmywanie parapetów, drzwi i lamperii. c/ według potrzeb, jednak nie rzadziej niż trzy razy w roku tj. w miesiącu kwietniu, sierpniu i grudniu: mycie okien; mycie lamp; pranie firan; mycie kaloryferów. d/ według potrzeb, jednak nie rzadziej jak raz w roku i nie później niż do końca września: pranie wykładzin dywanowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo - Socjalnych ANTEMA Sp z o.o., Al. Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63766,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49950,36
Oferta z najniższą ceną: 49950,36 / Oferta z najwyższą ceną: 76254,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Przebudowa ul. Prusa i odcinka ul. Rolnej w Starogardzie Gdańskim
- Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański.
- Remont dróg powiatowych metodą " sluury seal"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2407G na odcinku Frank-Kaliska.
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- Usługi sprzątania i stałego utrzymanie czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz w redakcji TVP S.A. w likwidacji Oddział w Bydgoszczy w Toruniu przy ul. Kopernika 4
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
- Usługa sprzątania
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.