eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu towarowego fabrycznie nowego (udźwig 100kg) w budynku Domu Pomocy Społecznej w Barczewie ul. Kraszewskiego 17

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Barczewo: Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu towarowego fabrycznie nowego (udźwig 100kg) w budynku Domu Pomocy Społecznej w Barczewie ul. Kraszewskiego 17
Numer ogłoszenia: 300592 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kraszewskiego 17, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5148574, 5148421, faks 089 5148574, 5148421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsbarczewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu towarowego fabrycznie nowego (udźwig 100kg) w budynku Domu Pomocy Społecznej w Barczewie ul. Kraszewskiego 17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu towarowego o udźwigu 100 kg w istniejącym szybie murowanym budynku Domu Pomocy Społecznej w Barczewie wraz z wykonaniem wymaganych robót budowlanych. Demontaż wszystkich istniejących urządzeń dźwigowych w maszynowni, szybie oraz na przystankach (łącznie z prowadnicami i kotwami) z zachowaniem przepisów bhp a także utylizacja zdemontowanego dźwigu. Dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu towarowego z napędem ciernym o następujących parametrach: a)udźwig - 100 kg; 4 przystanki; 4 dojścia; b)prędkość podnoszenia - 0,3 m/s; wysokość podnoszenia - 10,0 m; c)sterowanie przyciskowe zewnętrzne z sygnalizacją świetlną i dźwiękową; d)kabina nieprzelotowa o wymiarach: szerokość - 600 mm; długość - 750 mm; wysokość - 800 mm - wykonana z blachy nierdzewnej INOX; e)drzwi gilotynowe otwierane z poziomu parapetu z blachy nierdzewnej INOX; f)maszynownia górna - minimalne wymiary wewnętrzne szybu - 900 x 900 mm; wysokość górnej kondygnacji - 2,900 mm; g)standard wykonania - kabina i półka, drzwi szybowe, obróbka otworów drzwiowych - z blachy nierdzewnej INOX. Wykonanie robót budowlanych bezpośrednio związanych z wymianą dźwigu. Wykonanie robót instalacyjnych, w tym wszystkich wymaganych instalacji i systemów (deklaracje zgodności WE, oznaczenie znakiem CE). Roboty elektryczne przy demontażu i montażu dźwigu oraz wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przed porażeniem elektrycznym. Wykonanie dokumentacji technicznej dźwigu wraz z uzgodnieniami z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT) w Olsztynie na jego zainstalowanie. Po wykonaniu prac Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać Decyzję UDT w Olsztynie na eksploatację zamontowanego dźwigu, który przedłoży komisji odbiorowej podczas odbioru końcowego. Koszty związane z rejestracją dźwigu ponosić będzie Wykonawca. Oferent przed sporządzeniem oferty cenowej powinien dokonać wizji lokalnej oraz sporządzić pomiary z natury. Zamawiający umożliwi wszystkim Oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej. Koszt jej dokonania poniesie Oferent. 1Gwarancja na dostarczony i zamontowany dźwig wynosić będzie niemniej niż 36 miesięcy liczone od dnia odbioru końcowego dokonanego przez Zamawiającego oraz UDT. W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca będzie dokonywać ewentualnych napraw wraz z usuwaniem powstałych awarii. Części które ulegną uszkodzeniu w okresie udzielonej gwarancji podlegać będą wymianie na koszt Wykonawcy. Wykonawca dokonywać będzie przeglądów technicznych w terminach i zakresach określonych przez producenta w DTR. 1Szkolenie obsługi oraz dostarczenie niezbędnych instrukcji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.20 - Windy towarowe 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy - do dnia składania ofert, tj. do 08.08.2013r. do godz. 10:00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według formuły (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach oraz innych dokumentach wymaganych przez zamawiającego określonych w rozdziale IX

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według formuły (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach oraz innych dokumentach wymaganych przez zamawiającego określonych w rozdziale IX

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według formuły (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach oraz innych dokumentach wymaganych przez zamawiającego określonych w rozdziale IX

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według formuły (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach oraz innych dokumentach wymaganych przez zamawiającego określonych w rozdziale IX

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według formuły (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach oraz innych dokumentach wymaganych przez zamawiającego określonych w rozdziale IX

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. dwóch zamówień polegających na dostawie i montażu dźwigu wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienie zostało wykonane

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w wypadku: 1. Wystąpienia siły wyższej. 2. Zmiany stawki podatku od towarów i usług

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dpsbarczewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Kraszewskiego 17 11-010 Barczewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Kraszewskiego 17 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.