eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa wraz z instalacją ekspresu do kawy z chłodziarką do mleka, lodówki oraz klimatyzatorów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Katowice: Dostawa wraz z instalacją ekspresu do kawy z chłodziarką do mleka, lodówki oraz klimatyzatorów
Numer ogłoszenia: 300507 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją ekspresu do kawy z chłodziarką do mleka, lodówki oraz klimatyzatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i zainstalowanie: ekspresu do kawy wraz z chłodziarką do mleka, lodówki do zabudowy, klimatyzatorów, w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w siwz oraz zakresach. Postanowienia wspólne dla wszystkich zakresów: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach i zainstaluje go w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. 1) Wszelkie koszty związane z transportem, opakowaniem, dostarczeniem, zainstalowaniem, podłączeniem i ustawieniem: ekspresu do kawy, lodówki do zabudowy, chłodziarki do mleka, klimatyzatorów oraz ich ubezpieczeniem na czas transportu ponosi Wykonawca. 2) Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym (zwanym dalej protokołem). Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość dostawy, datę i miejsce przekazania i zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron). Podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 3) Wykonawca dołączy karty techniczne dla każdego dostarczonego urządzenia, a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia. 4) Wszystkie instrukcje użytkownika, broszury instalacyjne, karty techniczne, (a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia), gwarancje powinny być dostarczone w języku polskim. 5) Parametry techniczne/funkcjonalne przedmiotu zamówienia muszą być takie same lub nie gorsze niż wskazane w siwz. Warunki wspólne dla wszystkich zakresów dotyczące serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru. 2. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi podzespołami. 3. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję dla każdego urządzenia zgodnie ze złożoną ofertą. 4. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30. 5. W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie przedmiotu zamówienia do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w czasie transportu i naprawy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca dnia roboczego następującego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie awarii oraz usunięcia awarii w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. 7. W szczególnych wypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, termin naprawy może ulec przedłużeniu i wynosić maksymalnie 7 dni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy urządzenie zastępcze równoważne naprawianemu urządzeniu. 8. W przypadku ponownego wystąpienia awarii przedmiotu zamówienia, po wykonaniu trzech napraw, Wykonawca wymieni wadliwy przedmiot zamówienia na równoważny, fabrycznie nowy o funkcjonalności i parametrach nie gorszych niż urządzenia opisanego w SIWZ. 9. Pod pojęciem urządzenia równoważnego rozumie się urządzenie posiadające funkcje i parametry nie gorsze niż określone w siwz oraz złożonej ofercie. 10. Przy świadczeniu usług serwisowych w okresie objętym gwarancją Wykonawca będzie wykorzystywał wyłącznie części oryginalne, to znaczy wyprodukowane bądź certyfikowane przez producenta urządzenia objętego przedmiotem zamówienia. 11. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie wynikłe z nieprawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.71.13.10-5, 39.71.11.30-9, 39.71.72.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty i oświadczenia, o których mowa: - w pkt III.4.1) winny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa w pkt III.3) Wykonawcy spełnili łącznie, - w pkt III.4.2) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wszystkie dołączone dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Kancelaria Ogólna pokój 164, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Ww. warunek każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ekspres do kawy wraz z chłodziarką do mleka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i zainstalowanie ekspresu do kawy wraz z chłodziarką do mleka w ilości 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w siwz. UWAGA!!! Ekspres do kawy i chłodziarka do mleka muszą stanowić zestaw współpracujący ze sobą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.71.13.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lodówka do zabudowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i zainstalowanie lodówki do zabudowy w ilości 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.71.11.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Klimatyzator przenośny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa i zainstalowanie klimatyzatorów przenośnych w ilości 6 szt., zgodnie z opisem zawartym w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.71.72.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.