eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie remontu i przebudowy sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, wymiana 13 sztuk drzwi wewnętrznych oraz ułożenie wykładziny w gabinetach lekarskich na II piętrze budynku przy ul. Leczniczej 6 w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Łódź: Wykonanie remontu i przebudowy sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, wymiana 13 sztuk drzwi wewnętrznych oraz ułożenie wykładziny w gabinetach lekarskich na II piętrze budynku przy ul. Leczniczej 6 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 300426 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi , ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6641526, 6641210, faks 042 6641112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i przebudowy sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, wymiana 13 sztuk drzwi wewnętrznych oraz ułożenie wykładziny w gabinetach lekarskich na II piętrze budynku przy ul. Leczniczej 6 w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na II piętrze budynku przy ul. Leczniczej 6 w Łodzi następujących robót: 1)remont i przebudowa sanitariatu dla osób niepełnosprawnych; CPV: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej, Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, Roboty instalacyjne, wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 2)wymiana 13 sztuk drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami; Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 3)ułożenie wykładziny w gabinetach lekarskich. Kładzenie wykładzin elastycznych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 4.Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie posiadanych przez Zamawiającego opracowań: 1)Projektu budowlanego remontu i przebudowy sanitariatu dla osób niepełnosprawnych na II piętrze budynku Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi przy ul. Leczniczej 6, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ; 2)Programu prac wymiany 13 sztuk drzwi wewnętrznych na II piętrze budynku Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi przy ul. Leczniczej 6, stanowiących załącznik Nr 1b do SIWZ; 3)Programu prac ułożenia wykładziny w gabinetach lekarskich na II piętrze budynku Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi przy ul. Leczniczej 6, , stanowiących załącznik Nr 1c do SIWZ. 5.Podwykonawcy: 1)Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców; 2)do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcami wymagana jest zgoda Zamawiającego. 6.Roboty muszą być prowadzone w sposób nie zakłócający ciągłości pracy Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi. 7.Istnieje możliwość prowadzenia prac w godzinach nocnych. Osobą wyznaczoną do uzgadniania godzin pracy jest Jan Pawlikowski - Przewodniczący Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Łódzkim. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.40.00.00-1, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9, 45.42.11.00-5, 45.43.21.11-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną realizację w zakresie robót budowlanych, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 6)dysponują kadrą techniczną posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 2.Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum jedną realizację w zakresie robót budowlanych, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - złożone zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ - złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 7.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8.Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, które w imieniu wykonawcy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 9.Dokumenty wskazane w ust. 3 i 4 należy przedłożyć w tłumaczeniu na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, I piętro budynku E, pokój nr 130/131.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: sekretariat Wydziału Administracyjno-Gospodarczego, ul. Piotrkowska 104, I piętro budynku E, pokój nr 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.