eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup wraz z dostawą mebli biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Katowice: zakup wraz z dostawą mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 29991 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, fax 032 3587204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą mebli biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz mebli: Lp Nazwa Ilość szt. 1 biurko 60 2 biurko z przystawką na zestaw komputerowy 4 3 szafa aktowa z nadstawką 80 4 szafa ubraniowa z nadstawką 37 5 niska szafka z drzwiami, pomocnik 70 6 niski regał, komoda (800 x 400 x 800) 12 7 stolik okolicznościowy (600 x 600 x 750) 12 8 stolik okolicznościowy (800 x 800 x 750) 1 9 stolik, ława (600 x 1200 x 600) 4 10 stół konferencyjny (1400 x 800 x 750) 3 11 lada 2 12 kontener pod biurko 4 13 krzesło tapicerowane na stelażu metalowym 90 14 krzesło tapicerowane, drewniane 30 15 fotel tapicerowany 8 16 wieszaki 4 17 fotel obrotowy z podłokietnikiem i zagłówkiem 4 5. Cała partia mebli objętych zamówieniem powinna być jednolita pochodząca z jednego cyklu produkcji. 6. Ogólna charakterystyka materiałów i części użytych do produkcji mebli: Kolor mebli - grusza -calvados lub równoważny, tj. w bardzo podobnej kolorystyce. Sposób wykonania mebli Meble wykonane będą z atestowanej płyty wiórowej obustronnie pokrytej melaminą w klasie higieny E-1. Wąskie krawędzie oklejone będą atestowaną taśmą antyudarową PCV w kolorze płyty o grubości 2 mm (elementy najbardziej narażone na uszkodzenia mechaniczne, tj. blaty biurek i stołów oraz zwieńczenia szaf) oraz 1 mm (pozostałe elementy). Płyty meblowe łączone mają być za pomocą śrub konfirmatowych, z wyjątkiem powierzchni wewnętrznych takich jak np. szuflady itp. Drzwi szaf będą osadzone na samodomykających się metalowych zawiasach puszkowych, z pełną regulacją położenia drzwi. Zawiasy powinny gwarantować bezusterkową pracę co najmniej przez 60.000 cykli otwierania-zamykania, natomiast szuflady co najmniej 90.000 cykli zamykania. Wymiary mebli będą zgodne z podanymi w specyfikacji, natomiast elementy wykończeniowe i ozdobne oraz kształt biurka z przystawka na zestaw komputerowy i lada zgodnie z koncepcją Wykonawcy. Uchwyty w meblach muszą być wykonane z metalu w kolorze chromu - satynowanego. Szafy, nadstawki, kontenerki, szafki, komody oraz szafka w biurku muszą być wyposażone w zamki patentowe. Grubości płyt: 1. 18 mm na korpusy: kontenerów, szafek pomocników, stolików komputerowych, szaf aktowych i ubraniowych, na półki do szaf, wieńce dolne szaf oraz na plecy wszystkich szaf i szafek. 2. 25 mm blaty biurek i nogi, wieńce górne szaf, stoliki okolicznościowe 3. 36 mm blaty biurek z przystawka na zestaw komputerowy, stołów konferencyjnych, w zestawach gabinetowych. Wszystkie meble będą wyposażone pod nóżkami w ślizgacze, ułatwiające przesuwanie po panelach i płytkach PCV. Wykaz szaf metalowych: Lp Nazwa Ilość szt. 1 szafa metalowa, ubraniowa 26 2 szafa metalowa, aktowa 4

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2a) oferują meble biurowe odpowiadające warunkom określonym w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane a materiały z których są wykonane posiadają atesty higieny E-1, 2b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat tj. od lutego 2005 do lutego 2008 roku, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia najmniej jedna z wymienionych dostaw powinna być o wartości przekraczającej 100 000,00 zł brutto - ( dotyczy tylko Zadania 1). 2c) gwarantują powtarzalność produkcji przez okres trzech lat, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymagane są następujące dokumenty: 1) aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty. 2) podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) wykaz minimum trzech dostaw (zał. Nr 4 ), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (jedna z wymienionych dostaw musi być o wartości przekraczającej 100 000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie (dotyczy tylko Zadania 1). 4) uproszczoną dokumentację konstrukcyjno-projektową mebli, podstawowe wymiary, rodzaj zastosowanych materiałów, kolorystykę oraz inne informacje (dotyczy tylko Zadania 1). 5) próbki proponowanych materiałów - dot. płyt meblowych, oklein i proponowanych tkanin na krzesła i fotele (dotyczy tylko Zadania 1) 6) oświadczenie wykonawcy, że oferowane meble biurowe spełniają postanowienia ogólne następujących norm: PN-EN 527-1(-2):2004,PN-F-06000-1:1998, PN-F-06000-2:1998, PN-EN-1335-1(-2)(-3) i dodatkowo, że krzesła i fotele spełniają wymogi ergonomiczne (dotyczy tylko Zadania 1) 7) atesty higieniczne na materiały użyte do produkcji mebli, wystawione przez upoważnione do takich badań laboratorium lub instytut naukowy, z aktualnym okresem ważności (mogą być uwierzytelnione kserokopie tych dokumentów) - dotyczy tylko Zadania 1 8) oświadczenie wykonawcy o zachowaniu przez okres trzech lat ciągłości oferowanego asortymentu w typach mebli / szaf metalowych. 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 II piętro pok. 250.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 II piętro pok.222.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały użyte do produkcji mebli biurowych muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie. Oferowane meble biurowe winny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń, W przypadku stwierdzenia, że dostarczone meble nie spełniają tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości mebli, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia mebli nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. Wykaz mebli: Lp Nazwa Ilość szt. 1 biurko 60 2 biurko z przystawką na zestaw komputerowy 4 3 szafa aktowa z nadstawką 80 4 szafa ubraniowa z nadstawką 37 5 niska szafka z drzwiami, pomocnik 70 6 niski regał, komoda (800 x 400 x 800) 12 7 stolik okolicznościowy (600 x 600 x 750) 12 8 stolik okolicznościowy (800 x 800 x 750) 1 9 stolik, ława (600 x 1200 x 600) 4 10 stół konferencyjny (1400 x 800 x 750) 3 11 lada 2 12 kontener pod biurko 4 13 krzesło tapicerowane na stelażu metalowym 90 14 krzesło tapicerowane, drewniane 30 15 fotel tapicerowany 8 16 wieszaki 4 17 fotel obrotowy z podłokietnikiem i zagłówkiem 4 Cała partia mebli objętych zamówieniem powinna być jednolita pochodząca z jednego cyklu produkcji. Ogólna charakterystyka materiałów i części użytych do produkcji mebli: Kolor mebli - grusza -calvados lub równoważny, tj. w bardzo podobnej kolorystyce. Sposób wykonania mebli Meble wykonane będą z atestowanej płyty wiórowej obustronnie pokrytej melaminą w klasie higieny E-1. Wąskie krawędzie oklejone będą atestowaną taśmą antyudarową PCV w kolorze płyty o grubości 2 mm (elementy najbardziej narażone na uszkodzenia mechaniczne, tj. blaty biurek i stołów oraz zwieńczenia szaf) oraz 1 mm (pozostałe elementy). Płyty meblowe łączone mają być za pomocą śrub konfirmatowych, z wyjątkiem powierzchni wewnętrznych takich jak np. szuflady itp. Drzwi szaf będą osadzone na samodomykających się metalowych zawiasach puszkowych, z pełną regulacją położenia drzwi. Zawiasy powinny gwarantować bezusterkową pracę co najmniej przez 60.000 cykli otwierania-zamykania, natomiast szuflady co najmniej 90.000 cykli zamykania. Wymiary mebli będą zgodne z podanymi w specyfikacji, natomiast elementy wykończeniowe i ozdobne oraz kształt biurka z przystawka na zestaw komputerowy i lada zgodnie z koncepcją Wykonawcy. Uchwyty w meblach muszą być wykonane z metalu w kolorze chromu - satynowanego. Szafy, nadstawki, kontenerki, szafki, komody oraz szafka w biurku muszą być wyposażone w zamki patentowe. Grubości płyt: 1. 18 mm na korpusy: kontenerów, szafek pomocników, stolików komputerowych, szaf aktowych i ubraniowych, na półki do szaf, wieńce dolne szaf oraz na plecy wszystkich szaf i szafek. 2. 25 mm blaty biurek i nogi, wieńce górne szaf, stoliki okolicznościowe 3. 36 mm blaty biurek z przystawka na zestaw komputerowy, stołów konferencyjnych, w zestawach gabinetowych. Wszystkie meble będą wyposażone pod nóżkami w ślizgacze, ułatwiające przesuwanie po panelach i płytkach PCV..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.00-7, 36.11.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i ustawieniem szaf metalowych ubraniowych i aktowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały użyte do produkcji szaf muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie. Oferowane szafy winne być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń, W przypadku stwierdzenia, że dostarczone szafy nie spełniają tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości dostawy szaf, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia nowych szaf, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona Wykaz szaf: Lp Nazwa Ilość szt. 1 szafa metalowa, ubraniowa 26 2 szafa metalowa, aktowa 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.70-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.