eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Usługi szkoleniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-21

Oława: Usługi szkoleniowe
Numer ogłoszenia: 299900 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie , ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 29 71, faks 71 303 29 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stawostwo.olawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów z podziałem na 3 części dla uczestników projektu systemowego pn. SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,ABC Przedsiębiorczości.Samozatrudnianie się. Prowadzenie własnej działalności gospodarczej dla 10 osób. Część II: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów: ,,Aktywizacja społeczna i zawodowa w zakresie poradnictwa i wsparcia grupowego połączona z treningiem asertywności, umiejętności negocjacji oraz znalezienia się na rynku pracy i kreowaniem własnego wizerunku - zajęcia grupowe dla 19 osób (dwie grupy). Część III: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów: ,,Doskonalenie umiejętności interpersonalnych połączone z indywidualnym doradztwem psychologicznym. Warsztaty grupowe i zajęcia indywidualne z psychologiem. Zajęcia w dwóch grupach dla 21 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ:

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedną usługę o charakterze porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia współfinansowaną ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek dotyczący doświadczenia określony powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ:

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje profesjonalną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i odpowiednim potencjałem technicznym do zrealizowania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ:

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 .Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Odpowiednie pełnomocnictwa/upoważnienia; w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tylko w sytuacjach podpisania oferty przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, inne niż to wynika z dokumentów załączonych przez Wykonawcę, lub w przypadku składania oferty wspólnej. 3.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie wykonawców - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmniejszenia ilości uczestników, bądź rezygnacji uczestnika uczestników w trakcie szkolenia/warsztatu, wynagrodzenie podlega odpowiedniemu zmniejszeniu - Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego o zmianie ilości uczestników, 2) zachodzi konieczność zmiany harmonogramu, terminów wykonania etapów lub terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy - na wniosek wykonawcy po uzgodnieniu w formie pisemnej z Zamawiającym, 3) w przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie do wykonywania zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, pod warunkiem, że zmiana ta nie może powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w ofercie przetargowej - na wniosek wykonawcy po uzgodnieniu w formie pisemnej z Zamawiającym. 4) dopuszczalna jest zmiana umowy jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu i wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu. 5) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; 7) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych itp. 2. Każda zmiana do umowy/umów wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - aneksu. 3. Odstąpienie od umowy. a) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. b) Z tytułu odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie z tytułu wykonania części umowy. 4. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy. Wzór umowy stanowi integralną część niniejszej SIWZ i został określony w Załączniku nr 10 do SIWZ . 5. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.olawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie, w biurze projektu SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność, ul. Lwowska 11, 55-200 Oława, pokój numer 6 od poniedziałku do piątku od godz.8:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie, w biurze projektu SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność, ul. Lwowska 11, 55-200 Oława, pokój numer 6, od poniedziałku do piątku od godz.8:00 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu systemowego pn. SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (usamodzielnianych wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze, młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia, będącej wychowankami placówki opiekuńczo-wychowawczej a także osób niepełnosprawnych, w tym osób głuchoniemych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie ,,ABC Przedsiębiorczości. Samozatrudnianie się. Prowadzenie własnej działalności gospodarczej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,ABC Przedsiębiorczości. Samozatrudnianie się. Prowadzenie własnej działalności gospodarczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie) dla 10 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (usamodzielnianych wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze, młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia, będącej wychowankami placówki opiekuńczo-wychowawczej a także osób niepełnosprawnych, w tym osoby głuchonieme). Zamawiający zapewnia na szkoleniu obecność tłumacza języka migowego. Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.2) Termin szkolenia - od dnia zawarcia umowy do 06 listopada 2010r. Dokładny termin szkolenia zostanie ustalony w porozumieniu z Zamawiającym i określony w zawartej umowie. 3) Liczba godzin szkolenia - 30 h po 60 minut, 4) Liczba dni szkolenia - 5-6 dni szkoleniowych, 5) Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Oława, 6) Minimalny zakres programowy. Uwaga! Zamawiający podał minimalny zakres programowy, wskazując na zagadnienia, które powinny zostać uwzględnione podczas szkolenia. Program szkolenia winien zawierać następujące bloki tematyczne: -podstawy organizacyjno - prawne działalności gospodarczej. Działalność gospodarcza MŚP gospodarka rynkowa, zasady funkcjonowania w gospodarce rynkowej, - zasady marketingu, - elementy rachunkowości i analizy finansowej, - formy opodatkowania działalności gospodarczej, - ubezpieczenia społeczne i rozliczania ZUS, - opracowanie biznes planu, - zarejestruj siebie i swoją firmę, praca na własny rachunek - wskazówki dla osób chcących założyć własną firmę, - gdzie i jak można pozyskać fundusze na założenie własnej firmy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie trenerów - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty: ,,Aktywizacja społeczna i zawodowa w zakresie poradnictwa i wsparcia grupowego połączona z treningiem asertywności, umiejętności negocjacji oraz znalezienia się na rynku pracy i kreowaniem własnego wizerunku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów: ,,Aktywizacja społeczna i zawodowa w zakresie poradnictwa i wsparcia grupowego połączona z treningiem asertywności, umiejętności negocjacji oraz znalezienia się na rynku pracy i kreowaniem własnego wizerunku.- zajęcia grupowe dla 19 osób (dwie grupy) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn.SAN-Samodzielność. Aktywność. Niezależność.Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie dla 19 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (usamodzielnianych wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze, młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia, będącej wychowankami placówki opiekuńczo-wychowawczej a także osób niepełnosprawnych, w tym osoby głuchonieme). Zamawiający zapewnia na szkoleniu obecność tłumacza języka migowego. Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 2) Termin szkolenia - od dnia zawarcia umowy do 05 listopada 2010r. Dokładny termin i godziny szkolenia zostaną ustalone w porozumieniu z Zamawiającym i określony w zawartej umowie. 3) Liczba godzin szkolenia - 15h po 60 minut, 4) Liczba dni szkolenia: a) 5 dni szkoleniowych po 3h dziennie w godzinach popołudniowych od 17.00 do 20.00 dla grupy I w skład, której wchodzi 9 osób uczących się; b) 3 dni szkoleniowe po 5h dziennie pomiędzy godzinami od 8.00 do 17.00 (do uzgodnienia) dla grupy II w skład, której wchodzi 10 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, w tym osoby niepełnosprawne. 5) Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Oława,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie trenerów - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ,,Doskonalenie umiejętności interpersonalnych połączone z indywidualnym doradztwem psychologicznym.Zajęcia indywidualne i warsztaty grupowe z psychologiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów: ,,Doskonalenie umiejętności interpersonalnych połączone z indywidualnym doradztwem psychologicznym.Zajęcia indywidualne i warsztaty grupowe z psychologiem - zajęcia grupowe dla 21 osób (dwie grupy) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność. Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie - dla 21 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (usamodzielnianych wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze, młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia, będącej wychowankami placówki opiekuńczo-wychowawczej a także osób niepełnosprawnych, w tym osoby głuchonieme). Zamawiający zapewnia na warsztatach i zajęciach indywidualnych obecność tłumacza języka migowego. Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 2) Termin zajęć warsztatowych i indywidualnych - od dnia zawarcia umowy do 10 grudnia 2010r. Dokładny termin i godziny zajęć zostaną ustalone w porozumieniu z Zamawiającym i określony w zawartej umowie. 3) Liczba godzin zajęć - 60h po 60 minut dla wszystkich uczestników. Liczba wszystkich uczestników - 21 osób. 4) Liczba dni zajęć: Zajęcia odbywać się będą w dwóch grupach: I grupa- około 10 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, w tym uczących się. Liczba godzin dla jednej grupy wynosi 9h zegarowych. Planujemy trzy dni warsztatów po 3h zegarowe. Planowany termin realizacji październik - listopad 2010r. II grupa- około 11 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, w tym osoby niepełnosprawne. Liczba godzin dla jednej grupy wynosi 9h zegarowych. Planujemy dwa dni warsztatów po 4,5h zegarowe. Planowany termin realizacji październik - listopad 2010r. Spotkania indywidualne z psychologiem - to ilość 42h przeznaczona dla wszystkich 21 osób na zajęcia indywidualne. Przypada 2h na każdego uczestnika. Planowany termin realizacji od dnia zawarcia umowy, maksymalnie do 10 grudnia 2010r. 5) Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Oława..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie trenerów - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.