eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycjiPrzebudowa drogi powiatowej nr 1192D ul. Hutnicza w Lubinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Lubin: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 1192 D ul. Hutnicza w Lubinie
Numer ogłoszenia: 299861 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173921 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie, ul. Odrodzenia 26, Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8497287, faks 076 8497289.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 1192 D ul. Hutnicza w Lubinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w branżach drogowej, elektrycznej, mostowej i instalacyjnej w zakresie sieci wodno- kanalizacyjnej nad realizacją inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 1192D, ul. Hutnicza w Lubinie wraz z kładką dla pieszych, od km 0+132 do km 1+825, odcinek o dł. 1693 m - części 1,2,3,4,5. CZĘŚĆ 1 - odcinek od km 0+131,70 koniec łącznic z dr krajowej nr 3 do km 0+601,30 początek skrzyżowania z ul. Niepodległości, dł. 469,60 m; CZĘŚĆ 2 - odcinek od km 0+645 koniec skrzyżowania z ul. Niepodległości do km 1+601,50 początek skrzyżowania z ul. Jana Pawła II, dł. 956,50 m; CZĘŚĆ 3 - odcinek od km 0+601,30 początek skrzyżowania z ul. Niepodległości do km 1+601,50 początek skrzyżowania z ul. Jana Pawła II, dł. 1000,20 m; CZĘŚĆ 4 - odcinek od km 1+601,50 początek skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do km 1+830,00 środek skrzyżowania z ul. Stary Lubin, dł. 228,50 m; CZĘŚĆ 5 - kładka dla pieszych nad ul. Hutniczą w km 1+250,00. Przebudowa drogi w zakresie jezdni, chodnika, ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej oświetlenia drogowego i sygnalizacji świetlnej oraz usunięcie kolizji z infrastrukturą. Szczegółowy zakres robót każdej z CZĘŚCI określa: harmonogram rzeczowo - finansowy, przedmiar robót, projekt wykonawczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wykonane przez Zakład Usług Projektowych WIR w Lubinie i EKSPERT - BUDOWA I NAPRAWA MOSTÓW Sp. z o.o. w Nowej Rudzie. 2. Zakres czynności inspektorów nadzoru wszystkich branż będzie obejmował: a) obowiązki i uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art.12 ust. 2 i 7, art. 41 ust. 4 pkt 2 oraz art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118), b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, ofertą wykonawcy robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, e) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, f) okres pełnienia nadzoru inwestorskiego: od dnia przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy do dnia odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z uczestnictwem w tych odbiorach i weryfikacja dokumentów, g) Inspektor nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za przekazanie kompletnych dokumentów związanych z odbiorem ostatecznym Zamawiającemu, w tym projektów budowlanych i wykonawczych z naniesionymi zmianami wynikłymi w trakcie realizacji, h) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno- prawną budowy, i) weryfikacja dokumentacji powykonawczej, j ) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu robót dodatkowych, k) sprawdzenie pod względem ilościowym, nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy, l) udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego, m) udział w naradach koordynacyjnych budowy, n) udzielenie pomocy przez Inspektora w ewentualnych sporach z wykonawcą robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wizyty na placu budowy i kontroli przebiegu prac budowlanych w okresach przewidzianych robót w harmonogramie sporządzanym przez wykonawcę robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez wykonawcę robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy lub Zamawiającego. Inspektorzy nadzoru poszczególnych branż będą wykonywali zadania w ścisłej współpracy. Inspektor nadzoru dysponuje miernikiem elektromagnetycznym z czujnikiem integralnym lub na przewodzie do pomiaru grubości powłok malarskich na sucho.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 198399.65 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Technicznych Budownictwa Komunikacyjnego i Ogólnego TECHKOM Krzysztof Tomczak, ul. Zaułek Zielony 14/5, 56-100 Wołów, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 177271.57
  • Oferta z najniższą ceną: 177271.57 oferta z najwyższą ceną: 177271.57
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.