eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycjiPrzebudowa drogi powiatowej nr 1192D ul. Hutnicza w Lubinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Lubin: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 1192D ul. Hutnicza w Lubinie.
Numer ogłoszenia: 173921 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie, ul. Odrodzenia 26, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8497287, fax 076 8497289.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 1192D ul. Hutnicza w Lubinie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w branżach drogowej, elektrycznej, mostowej i instalacyjnej w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnej nad realizacją inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 1192D ul. Hutnicza w wraz z kładką dla pieszych, od km 0+132 do km 1+825, odcinek o dł. 1693 m - części 1,2,3,4,5. CZĘŚĆ 1 - odcinek od km 0+131,70 koniec łącznic z dr krajowej nr 3 do km 0+601,30 początek skrzyżowania z ul. Niepodległości, dł. 469,60 m CZĘŚĆ 2 - odcinek od km 0+601,30 początek skrzyżowania z ul. Niepodległości do km 1+044,60 środek skrzyżowania z ul. Krupińskiego, dł. 443,30 m CZĘŚĆ 3 - odcinek od km 1+044,60 środek skrzyżowania z ul. Krupińskiego do km 1+601,50 początek skrzyżowania z ul. Jana Pawła II, dł. 556,90 m CZĘŚĆ 4 - odcinek od km 1+601,50 początek skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do km 1+830,00 środek skrzyżowania z ul. Stary Lubin, dł. 228,50 m CZĘŚĆ 5 - kładka dla pieszych nad ul. Hutniczą w km 1+250,00 Zakres robót budowlanych: przebudowa jezdni, chodnika, ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej oświetlenia drogowego i sygnalizacji świetlnej oraz usunięcie kolizji z infrastrukturą. Przebudowa kładki dla pieszych nad ulicą. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, projekt wykonawczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wykonane przez Zakład Usług Projektowych WIR w Lubinie i EKSPERT - BUDOWA I NAPRAWA MOSTÓW Sp. z o.o. w Nowej Rudzie. 2. Zakres czynności inspektorów nadzoru wszystkich branż będzie obejmował: a) obowiązki i uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art.12 ust. 2 i 7, art. 41 ust. 4 pkt 2 oraz art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118), b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, ofertą wykonawcy robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, e) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, f) okres pełnienia nadzoru inwestorskiego: od dnia przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy do dnia odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z uczestnictwem w tych odbiorach i weryfikacja dokumentów, g) Inspektor nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za przekazanie kompletnych dokumentów związanych z odbiorem ostatecznym Zamawiającemu, w tym projektów budowlanych i wykonawczych z naniesionymi zmianami wynikłymi w trakcie realizacji, h) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno- prawną budowy, i) weryfikacja dokumentacji powykonawczej, j ) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu robót dodatkowych, k) sprawdzenie pod względem ilościowym, nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy, l) udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego, m) udział w naradach koordynacyjnych budowy, n) udzielenie pomocy przez Inspektora w ewentualnych sporach z wykonawcą robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wizyty na placu budowy i kontroli przebiegu prac budowlanych w okresach przewidzianych robót w harmonogramie sporządzanym przez wykonawcę robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez wykonawcę robót budowlanych nadzorowanych przez Inspektora w ramach niniejszej umowy lub Zamawiającego. Inspektorzy nadzoru poszczególnych branż będą wykonywali zadania w ścisłej współpracy. Inspektor nadzoru dysponuje miernikiem elektromagnetycznym z czujnikiem integralnym lub na przewodzie do pomiaru grubości powłok malarskich na sucho.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz 1655 zwaną dalej upzp, 2. spełniają wymagania art. 22 ust. 1 upzp, 3. akceptują projekt umowy, 4. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają stosowne uprawnienia wymagane, zgodnie z prawem budowlanym, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru i wykażą się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa (wymagane właściwe uprawnienia dla odpowiedniej branży). 5. w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 tożsame prace (prowadzili nadzór inwestorski) w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia w odpowiednich branżach: - drogowa min. 2 budowy o wartości kosztorysowej co najmniej 1 mln. zł, - elektryczna min. 2 budowy o wartości kosztorysowej co najmniej 200 tys. zł, - instalacyjna w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnej min. 2 budowy o wartości kosztorysowej co najmniej 500 tys. zl. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE PRZEPROWADZONA W OPARCIU O PRZEDŁOŻONE PRZEZ WYKONAWCÓW DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA. OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ, POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTUALNOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW - metoda: spełnia/ nie spełnia. ZAMAWIAJĄCY, DZIAŁAJĄC NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 i 2 UPZP, WYKLUCZY Z POSTĘPOWANIA WYKONAWCÓW, KTÓRZY NIE SPEŁNIAJĄ POWYŻSZYCH WARUNKÓW. OFERTĘ WYKONAWCY WYKLUCZONEGO UZNAJE SIĘ ZA ODRZUCONĄ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.formularz ofertowy - Załącznik nr 1, 4.wykaz zrealizowanych zadań o podobnym charakterze z podaniem: nazwy zadania i jego zamawiającego, okresu realizacji i wartości kosztorysowej - zgodnie z Załącznikiem nr 2, 5.dokumenty potwierdzające, że zadania wyszczególnione w Załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością. 6. kopie uprawnień dla odpowiedniej branży, 7. aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 8. załącznik nr 3 - podwykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-lubin.pl/przetargi

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie ul. Odrodzenia 26, 59-300 Lubin pok. nr 12.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie ul. Odrodzenia 26, 59-300 Lubin pok. nr 12.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.