eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Słubice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Słubice: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Słubice
Numer ogłoszenia: 299684 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261566 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słubice, ul. Płocka 32, 09-533 Słubice, woj. mazowieckie, tel. 24 2778056, faks 24 2778210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Słubice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestycja przewidziana jest do realizacji w Słubicach na działce o nr ewid. 236/3. Właścicielem działki jest Gmina Słubice. Przedmiot inwestycji Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Słubice. Inwestycja swym zakresem obejmuje remont i termomodernizację budynku Urzędu Gminy Słubice, w skład której wchodzi remont i docieplenie dachu, wymiana instalacji odgromowej, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej, obłożenie schodów zewnętrznych płytkami gresowymi, wymiana poręczy, drabinki na dach oraz wymiana opaski wokół budynku. Cel inwestycji Głównym celem inwestycji jest poprawa parametrów technicznych, charakterystyki energetycznej, walorów wizualno - użytkowych istniejącego budynku oraz dostosowanie jego parametrów do obowiązujących norm i przepisów. Program użytkowy budynku - ocena pod kątem termomodernizacji. 1) Opis stanu istniejącego Przedmiotowy obiekt jest budynkiem wzniesionym w technologii tradycyjnej murowanej z pustaków szczelinowych obustronnie otynkowanych. Przegrody poziome stanowią stropy żelbetowe prefabrykowane z płyt kanałowych. Na ostatnim stropie wykonano stropodach pełny. Na parterze i piętrze budynku usytuowano pomieszczenia biurowe, konferencyjne, sanitariaty, komunikacja oraz pomieszczenia gospodarcze. W piwnicy znajdują się: kotłownia z magazynem oleju oraz pomieszczenie gospodarcze. Budynek posiada przyłącza wodno - kanalizacyjne oraz energetyczne. Instalacja CO dla budynku jest zasilana z istniejącej kotłowni olejowej. Dostęp do drogi publicznej jest zapewniony poprzez istniejącą drogę wewnętrzną. Istniejące przegrody posiadają następujące parametry izolacyjności cieplnej: - ściany zewnętrzne - 1,10W/m2K - stropodach - 1,94 W/m2K Stan poszczególnych elementów konstrukcyjnych budynku (ścian zewnętrznych, stropu, fundamentów) ustalono jako dobry, umożliwiający zrealizowanie przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego w sposób zapewniający spełnienie wymagań podstawowych dotyczących bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, a także zachowanie interesów osób trzecich. Ustalone zmiany nie spowodują pogorszenia bezpieczeństwa ludzi i mienia w całym budynku. 2) Wnioski z oceny stanu istniejącego Ściany zewnętrzne należy docieplić styropianem grubości min. 10 cm. Stropodach/dach należy docieplić styropianem grubości min. 15 cm. W trakcie prowadzenia robót budowlanych należy zachować niezbędne środki ostrożności w celu zabezpieczenia bezpieczeństwa ludzi i mienia. Roboty budowlane i rzemieślnicze powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Całość robót powinny wykonywać wyspecjalizowani pracownicy pod nadzorem osób posiadających stosowne uprawnienia w danej specjalności. Istniejące pokrycie dachowe wykonano z kilku warstw papy asfaltowej, na którym widoczne są liczne spękania i złuszczenia, co kwalifikuje je do wymiany. Na obróbkach blacharskich i orynnowaniu stwierdzono liczne ślady korozji kwalifikujące je do wymiany. Po oględzinach stwierdzono stan stolarki drzwiowej i okiennej jako niezadowalający i zaprojektowano ich wymianę. Nawierzchnie schodów są w złym stanie zagrażającym bezpieczeństwu ludzi. Ze względów estetycznych i bezpieczeństwa zaleca się wymianę poręczy oraz drabinki na dach oraz demontaż krat i zastosowanie stolarki antywłamaniowej. Ponadto po dociepleniu fundamentu należy wykonać opaskę wokół budynku. Oddziaływanie budynku na otoczenie. Projektowane roboty związane z termomodernizacją budynku nie wpłyną ujemnie na istniejące budynki i działki sąsiednie i nie spowoduje zmiany ukształtowania terenu. Przedsięwzięcie spełnia wymagania dotyczące ochrony przed nadmiernym hałasem, wibracjami, zanieczyszczeniami powietrza wody i gleby. Obszar oddziaływania obiektu nie wykracza poza granice działki Inwestora. Zakres inwestycji nie wymaga utworzenia obszaru oddziaływania. Podczas prac zachowana zostanie ochrona pobliskiej zieleni i stosunki wodne. Materiały użyte do wykonania inwestycji będą posiadać atesty i świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Interesy osób trzecich nie będą naruszone. Przedmiotowy budynek nie jest obiektem zabytkowym jak również nie jest położony w strefie konserwatorskiej ochrony. Dane techniczne obiektu 1) Dane dla stanu istniejącego budynku Kubatura - 2173,48m3 Powierzchnia zabudowy - 319,87 m2 Wysokość budynku - 7,60m Powierzchnia użytkowa: Piwnicy - 13,98 m2 Parteru - 243,61 m2 Piętra - 197,97 m2 Łączna - 455,56 m2 2) Dane dla stanu projektowanego budynku Kubatura -22851,86m3 Powierzchnia zabudowy - 330,64 m2 Wysokość budynku - 7,75m Powierzchnia użytkowa: Piwnicy - 13,98 m2 Parteru - 243,61 m2 Piętra - 197,97 m2 Łączna - 455,56 m2 Kubatura - 2173,48m3 Ochrona cieplna budynku. Istniejące przegrody nie spełniają wymagań dotyczących ochrony cieplnej budynku: - ściany zewnętrzne - 1,10 W/m2K - stropodach - 1,94 W/m2K Założenia przyjęte do obliczeń ochrony cieplnej budynku: - temperatura zewnętrzna - (-20stopniC) - temperatura dla pomieszczeń (biurowych, gospodarczych na poziomie parteru i I-piętra, komunikacji) - (20stopniC) - temperatura dla pomieszczeń sanitariatów - (24stopniC) - temperatura dla pomieszczeń piwnicy - (16stopniC) Wartość współczynnika przenikania ciepła przez przegrody po termomodernizacji: - ściany zewnętrzne - 0,29 W/m2K - stropodach - 0,24 W/m2K Opis projektowanych elementów termomodernizacji 1) Ściany zewnętrzne istniejące Zaprojektowano docieplenie istniejących ścian składające się z: a) istniejąca warstwa nośna b) projektowana warstwa izolacyjna ze styropianu EPS 70-040 gr. 10 cm, o maksymalnej przewodności cieplnej równej 0,040 W/m2K, c) tynk cienkowarstwowy systemowy silikonowy na siatce z włókna szklanego i kleju. Na ścianach fundamentowych zaprojektowano ocieplenie ze styropianu EPS 70 040 gr. 8 cm. Ściany fundamentowe należy odkopać do poziomu ław a następnie wykonać izolację przeciwwilgociową (2 razy Dsperbit) i następnie wykonać ocieplenie i tynk cienkowarstwowy. 2) Pokrycie dachu Na projektowanym budynku zaprojektowano wymianę pokrycia wraz z termomodernizacją. Projektowane warstwy: - istniejący stropodach - styropian EPS 70-040 gr. 15 cm, - papa podkładowa montowana mechanicznie, - papa termozgrzewalna nawierzchniowa. 3) Odprowadzenie wód opadowych z dachów zaprojektowano za pomocą rynien dachowych śr. 150 i rur spustowych śr. 110 z PCV. Obróbki blacharskie należy wykonać z blachy powlekanej o gr. 0,55 mm. Zaprojektowano wymianę instalacji odgromowej oraz drabinki na dach. Ponadto wszystkie kominy wentylacyjne należy rozebrać do poziomu stropu i odmurować a następnie otynkować. Docieplenie budynku spowodowało, iż należy podmurować wszystkie ogniomury a następnie wykonać na nich obróbki blacharskie. 4) Schody Na schodach wykonać okładzinę z płytek gresowych, antypoślizgowych, mrozoodpornych. Ponadto projektuje się wymianę poręczy. Poręcze zaprojektowano jako stalowe ocynkowane a następnie pokryte powłokami antykorozyjnymi. 5) Opaska wokół budynku Zaprojektowano rozbiórkę istniejącej opaski a następnie wykonanie nowej z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej, na zewnątrz opaski zaprojektowano opornik gr. 6 cm. 6) Stolarka zewnętrzna Zaprojektowano wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. Demontaż krat okiennych oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Okna PCV w kolorze białym, antywłamaniowe, szyba P4(4,4-4) z argonem, okucia obwiedniowe WK2. Współczynnik infiltracji powietrza przez okna a=0,5 1,0m3/m*h*daPa. Drzwi aluminiowe ocieplone, płycinowe w kolorze szarym. 7) Parapety wewnętrzne We wszystkich pomieszczeniach zaprojektowano parapety z laminatów epoksydowych. W miejscach gdzie pod oknami znajdują się grzejniki c.o. należy zamontować parapety poszerzone na szerokość grzejników. 8) Parapety zewnętrzne Parapety zewnętrzne należy wykonać z blachy powlekanej grub. 0,55mm. 9) Tynki i okładziny zewnętrzne Na wszystkich ścianach zewnętrznych wykonać tynki cienkowarstwowe silikonowe na siatce i kleju. Tynki wewnętrzne W celu właściwego osadzenia nowej stolarki należy ją przesunąć na zewnątrz w stosunku do istniejącej jej lokalizacji, co spowoduje ubytki w tynkach wewnętrznych. W celu prawidłowego wykonania glifów zaleca się skucie istniejących tynków w glifach a następnie wykonanie nowych tynków cem-wap kategorii IVF. Wykonane tynki należy pokryć farbami emulsyjnymi (kolorystyka w zależności od istniejącej w danym pomieszczeniu). Instalacje Instalacja odgromowa W ramach inwestycji zaprojektowano wymianę instalacji odgromowej. Budynek Urzędu Gminy Słubice podczas prowadzonych robót budowlanych nie będzie wyłączony z użytkowania. Wykonawca zapewni swobodny i bezpieczny dostęp do budynku pracownikom Domu Pomocy Społecznej oraz interesantom w czasie prowadzenia prac budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót/kosztorysie nakładczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiału lub urządzenia, które one zastępują.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka. Działanie 4.3 Ochrona powietrza, energetyka..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i zagospodarowania Terenów Zielonych BUDROX Spółka z o.o., ul. Płocka 44a, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 301249,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298938,65

  • Oferta z najniższą ceną: 298938,65 / Oferta z najwyższą ceną: 385875,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.