eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Organizacja szkoleń oraz zabiegów rehabilitacyjnych dla osób bezrobotnych, niepracujących, bądź pracujących zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Szansa na rozwój realizowanego w 2012 roku przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie w 2012 roku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Darłowo: Organizacja szkoleń oraz zabiegów rehabilitacyjnych dla osób bezrobotnych, niepracujących, bądź pracujących zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Szansa na rozwój realizowanego w 2012 roku przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie w 2012 roku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 299130 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256250 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. O.D. Tynieckiego 20, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3146776, faks 94 3146776.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń oraz zabiegów rehabilitacyjnych dla osób bezrobotnych, niepracujących, bądź pracujących zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Szansa na rozwój realizowanego w 2012 roku przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie w 2012 roku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 - przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C dla 3 osób Zakres merytoryczny kursu Zgodnie z zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami , instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005 r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zmianami). Miejsce realizacji kursu Część teoretyczna i praktyczna -Koszalin, Wykonawca zapewnia dojazd na szkolenie z części teoretycznej z Darłowa do Koszalina i powrót. Planowana liczba osób do przeszkolenia 3 osoby Liczba godzin Zgodnie z obowiązującymi przepisami Termin realizacji sierpień- 15 grudzień 2012 r Obowiązki Wykonawcy Wykonawca zapewnia: 1) niezbędne materiały szkoleniowe, 2) ubezpieczenie NNW, 3) badanie lekarskie, 4) opłacenie pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego w WORD, 5) catering( woda mineralna, kawa, herbata, 2 rodzaje ciastek) w trakcie każdych zajęć teoretycznych 6) realizację kursu zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć. 7) kadrę spełniającą wymogi określone przepisami 8) dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przeprowadzonego kursu tj. kserokopii , kart przeprowadzonych zajęć teoretycznych i praktycznych z wymiarem godzin, list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z cateringu, zaświadczeń dot. zdanego egzaminu wewnętrznego , zdjęcia dokumentujące przebieg kursu. płatność 1) Pierwsza transza- po zakończeniu części teoretycznej kursu i po przedstawieniu wyników wewnętrznego egzaminu teoretycznego. Płatność obejmować będzie wydatki Wykonawcy poniesione na realizację zadania w okresie od jego rozpoczęcia do zakończenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego 2) Druga transza-po zakończeniu kursu i przystąpieniu wszystkich uczestników do pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego WORD, obejmować będzie pozostałe wydatki. Dokumenty dla uczestników Zaświadczenie o ukończeniu kursu Pozostałe wymagania 1) Oznaczenie pomieszczenia , w którym prowadzone będą zajęcia, materiałów szkoleniowych orz pozostałej dokumentacji zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL- logotypy do pobrania na stronie: www.pokl-darlowo.pl 2) Bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecnościach beneficjentów na zajęciach, przypadkach rezygnacji z kursu, itp. 3) niezwłoczne pisemne poinformowanie Zamawiającego o zmianie osoby prowadzącej szkolenie z podaniem przyczyny zmiany oraz danych nowej osoby. Zmiana osoby prowadzącej szkolenie nie może skutkować pogorszeniem poziomu szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kontynuację szkolenia przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje i doświadczenie gwarantujące nie gorszy poziom szkolenia niż osoba pierwotnie wskazana. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na powyższą zmianę, Kod CPV :80411200-0-usługi szkół nauki jazdy Część 2-kursy przyuczające do zawodu Rodzaj kursu 1.kurs -kucharz małej gastronomii-dla 5 osób 2.kurs- magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 7 osób 3.kurs - operatora koparko-ładowarki klasy III dla 2 osób Powyższe kursy będą realizowane w formie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych zgodnie z rozporządzeniem Min. Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz.U.Nr 31, poz. 216 z 2006 r) Zakres merytoryczny kursów Kurs- kucharz małej gastronomii: przepisy i normy obow. w gospodarce żywnościowej, technologia gastronomiczna i towaroznawstwo w gastronomii, wartości energetyczne produktów, warunki bezpieczeństwa , higiena produkcji żywności ,systemy HCAP, GMP. Wykonawca dokona zakupu podręczników Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem część 1 i 2 i przekaże je na własność uczestnikom kursu Ilość godzin ogółem: 150, w tym: 40 godz. zajęć teoretycznych oraz 110godzin zajęć praktycznych. Kurs zostanie zakończony egzaminem wewnętrznym. kurs- magazynier z obsługą wózków jezdniowych moduł 1- magazynier z obsługą programu Subiekt- 35 godzin, moduł 2- wózki jezdniowe z wymianą butli gazowych- 80 godzin( w tym 46 godz. zajęć teoretycznych i 34 godz. praktycznych, w tym zajęcia na wózku-w 2 grupach 3-4 osobowych -,po 15 godzin dla każdej grupy) * warunkiem realizacji kursu jest posiadanie certyfikatu uprawniającego do prowadzenia kursu wózki jezdniowe z napędem silnikowym oraz certyfikatu na bezpieczną wymianę butli gazowych * program kursu uzgodniony z Urzędem Dozoru technicznego * kurs zakończony egzaminem Urzędu Dozoru Technicznego kurs - operatora koparko-ładowarki klasy III * realizacja kursu zgodnie z rozp. Ministra Gospodarki z 20.09.2001 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych( Dz.U. Nr 118, poz. 1263). * Warunkiem realizacji kursu jest posiadanie potwierdzenia Instytutu Mechanizacji budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie spełniania warunków § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z 20.09.2001 r * czas trwania kursu-202 godziny, w tym 116 godz. zajęć teoretycznych i 86 godz. praktycznych., * Kurs zakończony egzaminem państwowym Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Miejsce realizacji kursu w części teoretycznej zajęcia będą prowadzone w sali dydaktycznej na terenie Darłowa dostosowanej do prowadzenia zajęć szkoleniowych i wyposażonej w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia , spełniającej warunki bhp i ppoż, oraz warunki sanitarne . w części praktycznej kursów zajęcia mogą odbywać się poza Darłowem ,pod warunkiem, że Wykonawca zapewni bezpłatny dowóz uczestników na zajęcia oraz powrót. Odległość z Darłowa do miejsca prowadzenia zajęć nie powinna być większa niż 40 km. w jedną stronę Termin realizacji sierpień - 15 grudzień 2012 r - zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych - część teoretyczna - 1 godz. - 45 minut - część praktyczna-1 godzina - 60 minut Zajęcia nie powinny trwać dłużej niż 8 godzin dziennie. Obowiązki Wykonawcy Wykonawca zapewnia: 1) badanie lekarskie, jeżeli specyfika kursy tego wymaga, 2) niezbędne materiały szkoleniowe ,w tym podręczniki, jeżeli specyfika kursu tego wymaga, 3) niezbędną odzież i obuwie ochronne w czasie zajęć praktycznych. 4) ubezpieczenie NNW, 5) sprawny technicznie sprzęt i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia kursów 6) catering( woda mineralna , kawa, herbata, 2 rodzaje ciastek, słone paluszki ) w trakcie każdych zajęć , 7) w trakcie zajęć trwających dłużej niż 6 godzin Wykonawca zapewnia catering w formie drugiego dania obiadowego( ziemniaki, sztuka mięsa, surówka) 8) realizację kursów zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć. 9) doświadczoną kadrę posiadającej wymagane uprawnienia, 10) dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przeprowadzonych kursów tj. list obecności, sprawozdania z przebiegu kursów wraz ze zdjęciami, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, odzieży i obuwia ochronnego, potwierdzenia korzystania z cateringu, kserokopie zaświadczeń oraz dokumentów potwierdzających ukończeniu kursu lub zdanie egzaminu wewnętrznego lub państwowego, płatność Możliwość częściowej zapłaty za wykonanie części zadania, nie częściej niż raz w m-cu. Płatności za wykonane w danym m-cu usługi nastąpi na podstawie wystawionych rachunków oraz częściowego sprawozdania z realizacji zadania w danym m-cu. Ostatnia płatność po zakończeniu zadania i dostarczeniu Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów . Dokumenty dla uczestników Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz.U.Nr 31, poz. 216 z 2006 r) Pozostałe wymagania 1) oznaczenie pomieszczenia , w którym prowadzone będą zajęcia, materiałów szkoleniowych orz pozostałej dokumentacji zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL- logotypy do pobrania na stronie: www.pokl-darlowo.pl 2) bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecnościach beneficjentów na zajęciach, 3) niezwłoczne pisemne poinformowanie Zamawiającego o zmianie osoby prowadzącej szkolenie z podaniem przyczyny zmiany oraz danych nowej osoby. Zmiana osoby prowadzącej szkolenie nie może skutkować pogorszeniem poziomu szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kontynuację szkolenia przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje i doświadczenie gwarantujące nie gorszy poziom szkolenia niż osoba pierwotnie wskazana. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na powyższą zmianę, Kod CPV- 80.53.00.00-8-usługi szkolenia zawodowego Część 3- kurs obsługi komputera z kasą fiskalną Rodzaj kursu Kurs obsługi komputera z kasą fiskalną- dla 5 osób Kursy zawodowe będą realizowane w formie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz.U.Nr 31, poz. 216 ) Zakres merytoryczny kursu Zakres kursu powinien obejmować m. innymi: 1) budowa i obsługa komputera od podstaw, 2) zapoznanie się z zasadami pracy w systemie MS Windows, 3) zarządzanie danymi- pliki, foldery, tworzenie, kasowanie, przenoszenie, instalowanie programów 4) podstawy obsługi edytora tekstów MS Word, 5) podstawy obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, 6) bezpieczeństwo komputera i sieci komputerowej przed zagrożeniami, 7) prezentacja programów graficznych do edycji oraz przetwarzania zdjęć, 8) internet- okno na świat, 9) zakładanie poczty internetowej, 10) obsługa poczty internetowej jako narzędzia do poszukiwania pracy, 11) obsługa urządzeń biurowych- fax, ksero, skaner, drukarki, 12) obsługa kasy fiskalnej . Miejsce realizacji kursu sala dydaktyczna na terenie Darłowa dostosowana do prowadzenia zajęć szkoleniowych z zakresu obsługi komputera, spełniająca warunki bhp i ppoż, oraz warunki sanitarne , wyposażona w sprawny technicznie sprzęt komputerowy i kasy fiskalne w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia, z dostępem do internetu , Liczba godzin Ogółem 120 godzin zajęć ( 1 godz. - 45 minut ) Zajęcia nie powinny trwać dłużej niż 8godzin dziennie Termin realizacji sierpień - 15 grudzień 2012 r - zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych Obowiązki Wykonawcy Wykonawca zapewnia: 1) niezbędne materiały szkoleniowe, 2) ubezpieczenie NNW, 3) catering( woda mineralna, kawa, herbata, 2 rodzaje ciastek, słone paluszki ) w trakcie każdych zajęć , 1) w trakcie zajęć trwających dłużej niż 6 godzin Wykonawca zapewnia catering w formie drugiego dania obiadowego( ziemniaki, sztuka mięsa, surówka) 4) realizację kursu zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć. 5) sprawny technicznie sprzętu (komputery, kasy fiskalne) z legalnym programowaniem zgodnym z tematyką szkolenia, 6) Kadrę posiadającą wymagane uprawnienia i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami (pkt 10) 7) dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przeprowadzonego kursu tj. list obecności, sprawozdania z przebiegu kursu wraz ze zdjęciami, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z cateringu, kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończeniu kursu, płatność Możliwość częściowej zapłaty za wykonanie części zadania, nie częściej niż raz w m-cu. Płatności za wykonane w danym m-cu usługi nastąpią na podstawie wystawionych rachunków oraz częściowego sprawozdania z realizacji zadania w danym m-cu. Ostatnia płatność po zakończeniu zadania i dostarczeniu Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów . Dokumenty dla uczestników Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r . Pozostałe wymagania 1) oznaczenie pomieszczenia , w którym prowadzone będą zajęcia, materiałów szkoleniowych orz pozostałej dokumentacji zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL- logotypy do pobrania na stronie: www.pokl-darlowo.pl 2) bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecnościach beneficjentów na zajęciach, 3) niezwłoczne pisemne poinformowanie Zamawiającego o zmianie osoby prowadzącej szkolenie z podaniem przyczyny zmiany oraz danych nowej osoby. Zmiana osoby prowadzącej szkolenie nie może skutkować pogorszeniem poziomu szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kontynuację szkolenia przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje i doświadczenie gwarantujące nie gorszy poziom szkolenia niż osoba pierwotnie wskazana. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na powyższą zmianę, Kod CPV- 80.53.30.00-9 Część 4- zabiegi rehabilitacyjne -dla 14 osób Miejsce realizacji zabiegów rehabilitacyjnych 1) Ośrodek rehabilitacyjny, w którym będą wykonywane zabiegi powinien znajdować się w odległości nie większej niż 20 km od Darłowa. 2) Ośrodek rehabilitacyjny powinien posiadać wpis do rejestru wojewody ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne i uprawniony jest do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych. Planowana liczba osób do objęcia zabiegami 14 osób Liczba zabiegów 10 dni , po 5 zabiegów dziennie dla każdego uczestnika zgodnie z zaleceniem lekarza z ośrodka rehabilitacyjnego, w którym mają być wykonywane zabiegi Termin realizacji październik- 15 grudzień 2012 r od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych Obowiązki Wykonawcy Wykonawca zapewnia: 1) ubezpieczenie NNW, 2) badanie lekarskie, 3) zbiorowy bezpłatny dojazd uczestników na zabiegi do ośrodka rehabilitacyjnego oraz powrót do Darłowa 4) realizacja zabiegów zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zabiegów określających terminy zabiegów, rodzaj zabiegów przyznanych dla poszczególnych uczestników itp 5) zapewnienie doświadczonej kadry realizującej przedmiot zamówienia, 6) dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji z wykonania przedmiotu zamówienia tj. sprawozdania z realizacji zadania wraz ze zdjęciami, wykazu zabiegów rehabilitacyjnych zaleconych przez lekarza dla każdego uczestnika wraz z potwierdzeniem ich wykonania, płatność Po zakończeniu realizacji zadania i dostarczeniu Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów Pozostałe wymagania 1) Oznaczenia pomieszczeń , w których prowadzone będą zabiegi oraz prowadzonej dokumentacji dot. zabiegów rehabilitacyjnych zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL- logotypy do pobrania na stronie: www.pokl-darlowo.pl 2) Bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecnościach beneficjentów na zabiegach, przypadkach rezygnacji zabiegów, itp. Kod CPV :85.31.25.00-4.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. Szansa na rozwój realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C dla 3 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kierowców LUZ Wojciech Brzuchala, Opalowa 5, 75-736 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7186,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6594,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6594,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7656,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: kursy przyuczające do zawodu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Koszalinie, Zwycięstwa 121, 75-601 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26807,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35320,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: obsługi komputera z kasą fiskalną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Powiatu Sławieńskiego, Powiatowy Inkubator Przedsiębiorczości w Sławnie, Chełmońskiego 30, 76-100 Sławno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8225,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zabiegi rehabilitacyjne -dla 14 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NZOZ Pomorskie Centrum Rehabilitacji, Zdrowia i Urody, Sanatorium Panorama Morska w Jarosławcu, Uzdrowiskowa 15, 76-107 Jarosławiec, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15557,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.