eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Budowa drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty betonowe typu JOMB) w leśnictwie Sieciemin, o długości 2,530 km - I etap. Nr sprawy 2710-02/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Sianów: Budowa drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty betonowe typu JOMB) w leśnictwie Sieciemin, o długości 2,530 km - I etap. Nr sprawy 2710-02/14
Numer ogłoszenia: 298976 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jed.org.nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty betonowe typu JOMB) w leśnictwie Sieciemin, o długości 2,530 km - I etap. Nr sprawy 2710-02/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (drogowe): Budowa drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty betonowe typu JOMB) w leśnictwie Sieciemin, o długości 2,530 km - I etap, a także wykonanie usług innych czynności, niezbędnych do wykonania budowy drogi. Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Inwestorowi złożenie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. Droga leśna przebiega przez grunty będące w zarządzie Lasów Państwowych - Nadleśnictwo Karnieszewice. Trasa drogi nie narusza stanu prawnego osób trzech. I. STAN ISTNIEJĄCY Projektowana droga leśna posiada zróżnicowany stan techniczny. Szerokość drogi zróżnicowana. Od km 1+330,45 na długości ca 400 m gęste zadrzewienie wzdłuż drogi. Odwodnienie powierzchniowe przydrożnymi rowami, zamulonymi i zarośniętymi. Występują koleiny i wyboje. W celu poprawy odwodnienia wykonywano rowki odprowadzające wodę z wybojów. Grunt piaszczysty z domieszką części organicznych. Teren przeznaczony pod mijanki porośnięty trawami, drzewami, występują karcze. II. STAN PROJEKTOWANY Na podstawie wytycznych technicznych dla dróg leśnych oraz zapisów zwartych w opisie przedmiotu zamówienia dla budowanej drogi ustalono następujące parametry techniczne: - prędkość projektowa 30 km/h; - szerokość jezdni -3,60 m ( w tym jezdni z płyt 3,0 m i opaski zewnętrzne z KŁSM po 0,30m); - szerokość mijanek - 2,50 m od opaski zewnętrznej; - szerokość poboczy - 0,50 m; - spadek poprzeczny jezdni z płyt drogowych - 2%; - spadek poprzeczny jezdni z kruszywa - 3%; - spadek poprzeczny mijanek - 3%; - spadek poprzeczny poboczy - 6%; 1. PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA - jezdni z płyt drogowych wielootworowych typu JOMB - 12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 75x100x12,5 układane dwuśladowo wg przekroju normalnego - 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne o frakcji 0/31,5 (mieszanka optymalna) - 10 cm - warstwa odcinająca Uwaga: poszerzenie jezdni z płyt (opaski zewnętrzne) o szerokości 0,30 m należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 (KŁSM) Uwaga: wypełnienie przestrzeni między płytami o szerokości 1,0m należy wykonać materiałem będącym kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o frakcji 0/31,5 (materiał taki sam jak na nawierzchnię jezdni skrzyżowań i mijanek) - jezdni dróg bocznych z kruszywa łamanego (skrzyżowania) - 12,5 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 z zawartością kruszyw łamanych nie mniej niż 75% - 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne o frakcji 0/31,5 (mieszanka optymalna) - mijanek z kruszywa łamanego (KŁSM) - 12,5 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 z zawartością kruszyw łamanych nie mniej niż 75% - 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne o frakcji 0/31,5 (mieszanka optymalna) - 10 cm - warstwa odcinająca Projektowaną konstrukcję przedstawiono w Przekrojach normalnych - rys. nr 3 PB Zaprojektowano 7 mijanek w lokalizacji przedstawionej na planie sytuacyjnym i w zestawieniu stanowiącym załącznik. Parametry techniczne mijanek przedstawiono na rysunku nr 5. Grunt z wykopów można wykorzystać do wykonania nasypów i poboczy gruntowych. Nieprzydatny, zanieczyszczony częściami organicznymi, należy wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Zakres robót związany z przygotowaniem podłoża pod konstrukcję drogi należy poprzedzić profilowaniem w celu zlikwidowania głębokich wybojów, muld porośniętych trawami oraz usunięcia błota. Do wyrównania podłoża w miejscu występowania głębokich kolein lub wybojów zaprojektowano użycie gruzu z betonu żwirowego. W ramach robót przygotowawczych należy usunąć wszystkie karcze znajdujące się w pasie robót drogowych, a doły zasypać gruntem pochodzącym z wykopów robót ziemnych. Rowy przydrożne są rowami odparowującymi (rozsączającymi) o głębokości do 0,50 m od rzędnej niwelety i szerokości dna 0,40 m. Dno rowu należy wyprofilować nadając spadek zgodny z niweletą. Skarpy rowu po wykonaniu robót ziemnych należy wyprofilować. 2. PROJEKTOWANA TRASA W PLANIE Drogę leśną na całej długości pomierzono geodezyjnie i wykonano mapę w skali 1:500. Na podstawie pomiaru geodezyjnego zaprojektowano przebieg drogi w planie na długości 2530 mb. Przebieg drogi w planie podzielono na 2 odcinki: - odcinek 1 - w km 0+000 - 1+326,00 (do drogi powiatowej nr 3716Z Niemica-Bartolino o nawierzchni bitumicznej), - odcinek 2 - w km 1+330,45 - 2+530,00 (od drogi powiatowej nr 3716Z Niemica-Bartolino) Załamania trasy wyokrąglono łukami poziomymi. Przebieg trasy przedstawiono na Planie sytuacyjnym rys. nr 1. 3. PRZEKRÓJ POPRZECZNY Na całym odcinku projektowanej drogi leśnej zaprojektowano spadek poprzeczny wynoszący 2% na nawierzchni z płyt i 3% na nawierzchni z kruszywa. Z uwagi na ukształtowanie terenu zaprojektowano następujące przekroje poprzeczne: - odcinek 1 - spadek daszkowy 2% na całym odcinku drogi - odcinek 2 - w km 1+330,45 - 2+114,00 spadek daszkowy 2% w km 2+114,00 - 2+530,00 spadek jednostronny 2% prawy Z uwagi na odcinkowy przebieg drogi (strona lewa strome wzniesienie, strona prawa wyraźnie opadająca skarpa w kierunku rzeki) od km 2+271,80 zaprojektowano faszynę za ściekiem z brukowca. Przyjęto ogólnie stosowaną faszynę fi 20 w układzie kołki 4-6 cm 3 szt./m i szpilki 3-5 cm co 50 cm. Spadek poprzeczny mijanek wynosi 3% w kierunku od jezdni. Szerokość mijanki 2,50 m wraz z opaską jezdni z kruszywa łamanego szerokość nawierzchni z kruszywa wynosi 2,80m. Pobocza gruntowe o szerokości 0,50 m należy wyprofilować (plantować) ze spadkiem 6%. Parametry techniczne mijanek przedstawiono na rys. nr 5. 4. PROFIL PODŁUŻNY Zaprojektowana niweleta drogi nawiązuje do stanu istniejącego. Spełnia wymagania normowe. W celu poprawy warunków przejezdności dokonano korekty profilu podłużnego likwidując lokalne zaniżenia i załamania. Profil podłużny rys. nr 2. 5. ODWODNIENIE Odwodnienie powierzchniowe. Z uwagi na występujący w podłożu grunt piaszczysty rowy przydrożne pełnią funkcję rowów odparowujących i rozsączających wody opadowe i roztopowe. Zaprojektowano następujący układ rowów, ścieków i brodów: - rowy - przedstawiono na Planie sytuacyjnym - ścieki - w km 2+114,00 - 2+265,80 L ściek bez faszyny, w km 2+271,80 - 2+530,00 L ściek z faszyną - brody - w km 2+268,80, w km 2+528,50 2. Lokalizacja inwestycji: Leśnictwo Sieciemin - działki 432, 431/1, 430/1, 204, 428, 427/1 i 99 w obrębie ewidencyjnym Kusice, gmina Malechowo. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: a) dokumentacji projektowej (projekt budowlany wykonawczy) b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót c) przedmiarze robót 4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3. a), b), c) stanowią załącznik do SIWZ. 5. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy wycenie; w ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w Projekcie budowlanym i załączonych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia uzupełniające dotyczą powtórzenia robót objętych zamówieniem podstawowym tego samego rodzaju zamówień o wartości do 50% zamówienia podstawowego (roboty dotyczące budowy drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej - płyty betonowe typu JOMB w leśnictwie Sieciemin. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, jeśli spełnione zostaną przesłanki udzielenia takiego zamówienia, określone w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zamówienia (zadania) polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni z płyt żelbetowych oraz tłuczniowej o wartości każdego zamówienia (zadania) co najmniej 300.000,00 zł netto (słownie: trzysta tysięcy 00/100 złotych) - Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wskazane p. XI specyfikacji. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem mechanicznym: samochód samowyładowczy (min. 1 szt.) o ładowności powyżej 5,0 ton (wskazane około 12 ton), koparko-ładowarką lub koparką (min. 1 szt.), równiarką drogową samojezdną (min. 1 szt.) lub/i spycharką (min. 1 szt.) oraz walcem drogowym (min. 1 szt.); - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi, aktualny wpis do właściwej izby inżynierskiej i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: - wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane - drogowe), przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 800.000,00 złotych - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki, b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia: a) przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 ustawy PZP, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; b) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia c) jeżeli w czasie obowiązywania umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizację zadania np.: długotrwałe opady atmosferyczne, d) przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych itp. 3. W przypadku powyższych okoliczności może nastąpić zmiana terminu zakończenia robót lub wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 4. Nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. 5. Zamawiający w razie wstrzymania robót z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do: a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia, b) przejęcie od Wykonawcy terenu budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_karnieszewice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Karnieszewice, Trawica 8A, 76-004 Sianów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Karnieszewice, Trawica 8A, 76-004 Sianów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.