eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Budowa drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty betonowe typu JOMB) w leśnictwie Sieciemin, o długości 2,530 km - I etap. Nr sprawy 2710-02/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Sianów: Budowa drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty betonowe typu JOMB) w leśnictwie Sieciemin, o długości 2,530 km - I etap. Nr sprawy 2710-02/14
Numer ogłoszenia: 343044 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298976 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice, Trawica 8A, 76-004 Sianów, woj. , tel. 094 3185227, 3185228, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jed.org.nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty betonowe typu JOMB) w leśnictwie Sieciemin, o długości 2,530 km - I etap. Nr sprawy 2710-02/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (drogowe): Budowa drogi leśnej Nr 51 o nawierzchni twardej ulepszonej (płyty betonowe typu JOMB) w leśnictwie Sieciemin, o długości 2,530 km - I etap, a także wykonanie usług innych czynności, niezbędnych do wykonania budowy drogi. Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Inwestorowi złożenie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. Droga leśna przebiega przez grunty będące w zarządzie Lasów Państwowych - Nadleśnictwo Karnieszewice. Trasa drogi nie narusza stanu prawnego osób trzech. I. STAN ISTNIEJĄCY Projektowana droga leśna posiada zróżnicowany stan techniczny. Szerokość drogi zróżnicowana. Od km 1+330,45 na długości ca 400 m gęste zadrzewienie wzdłuż drogi. Odwodnienie powierzchniowe przydrożnymi rowami, zamulonymi i zarośniętymi. Występują koleiny i wyboje. W celu poprawy odwodnienia wykonywano rowki odprowadzające wodę z wybojów. Grunt piaszczysty z domieszką części organicznych. Teren przeznaczony pod mijanki porośnięty trawami, drzewami, występują karcze. II. STAN PROJEKTOWANY Na podstawie wytycznych technicznych dla dróg leśnych oraz zapisów zwartych w opisie przedmiotu zamówienia dla budowanej drogi ustalono następujące parametry techniczne: - prędkość projektowa 30 km/h; - szerokość jezdni -3,60 m ( w tym jezdni z płyt 3,0 m i opaski zewnętrzne z KŁSM po 0,30m); - szerokość mijanek - 2,50 m od opaski zewnętrznej; - szerokość poboczy - 0,50 m; - spadek poprzeczny jezdni z płyt drogowych - 2%; - spadek poprzeczny jezdni z kruszywa - 3%; - spadek poprzeczny mijanek - 3%; - spadek poprzeczny poboczy - 6%; 1. PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA - jezdni z płyt drogowych wielootworowych typu JOMB - 12,5 cm - płyty drogowe wielootworowe 75x100x12,5 układane dwuśladowo wg przekroju normalnego - 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne o frakcji 0/31,5 (mieszanka optymalna) - 10 cm - warstwa odcinająca Uwaga: poszerzenie jezdni z płyt (opaski zewnętrzne) o szerokości 0,30 m należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 (KŁSM) Uwaga: wypełnienie przestrzeni między płytami o szerokości 1,0m należy wykonać materiałem będącym kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o frakcji 0/31,5 (materiał taki sam jak na nawierzchnię jezdni skrzyżowań i mijanek) - jezdni dróg bocznych z kruszywa łamanego (skrzyżowania) - 12,5 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 z zawartością kruszyw łamanych nie mniej niż 75% - 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne o frakcji 0/31,5 (mieszanka optymalna) - mijanek z kruszywa łamanego (KŁSM) - 12,5 cm - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 z zawartością kruszyw łamanych nie mniej niż 75% - 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne o frakcji 0/31,5 (mieszanka optymalna) - 10 cm - warstwa odcinająca Projektowaną konstrukcję przedstawiono w Przekrojach normalnych - rys. nr 3 PB Zaprojektowano 7 mijanek w lokalizacji przedstawionej na planie sytuacyjnym i w zestawieniu stanowiącym załącznik. Parametry techniczne mijanek przedstawiono na rysunku nr 5. Grunt z wykopów można wykorzystać do wykonania nasypów i poboczy gruntowych. Nieprzydatny, zanieczyszczony częściami organicznymi, należy wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Zakres robót związany z przygotowaniem podłoża pod konstrukcję drogi należy poprzedzić profilowaniem w celu zlikwidowania głębokich wybojów, muld porośniętych trawami oraz usunięcia błota. Do wyrównania podłoża w miejscu występowania głębokich kolein lub wybojów zaprojektowano użycie gruzu z betonu żwirowego. W ramach robót przygotowawczych należy usunąć wszystkie karcze znajdujące się w pasie robót drogowych, a doły zasypać gruntem pochodzącym z wykopów robót ziemnych. Rowy przydrożne są rowami odparowującymi (rozsączającymi) o głębokości do 0,50 m od rzędnej niwelety i szerokości dna 0,40 m. Dno rowu należy wyprofilować nadając spadek zgodny z niweletą. Skarpy rowu po wykonaniu robót ziemnych należy wyprofilować. 2. PROJEKTOWANA TRASA W PLANIE Drogę leśną na całej długości pomierzono geodezyjnie i wykonano mapę w skali 1:500. Na podstawie pomiaru geodezyjnego zaprojektowano przebieg drogi w planie na długości 2530 mb. Przebieg drogi w planie podzielono na 2 odcinki: - odcinek 1 - w km 0+000 - 1+326,00 (do drogi powiatowej nr 3716Z Niemica-Bartolino o nawierzchni bitumicznej), - odcinek 2 - w km 1+330,45 - 2+530,00 (od drogi powiatowej nr 3716Z Niemica-Bartolino) Załamania trasy wyokrąglono łukami poziomymi. Przebieg trasy przedstawiono na Planie sytuacyjnym rys. nr 1. 3. PRZEKRÓJ POPRZECZNY Na całym odcinku projektowanej drogi leśnej zaprojektowano spadek poprzeczny wynoszący 2% na nawierzchni z płyt i 3% na nawierzchni z kruszywa. Z uwagi na ukształtowanie terenu zaprojektowano następujące przekroje poprzeczne: - odcinek 1 - spadek daszkowy 2% na całym odcinku drogi - odcinek 2 - w km 1+330,45 - 2+114,00 spadek daszkowy 2% w km 2+114,00 - 2+530,00 spadek jednostronny 2% prawy. Z uwagi na odcinkowy przebieg drogi (strona lewa strome wzniesienie, strona prawa wyraźnie opadająca skarpa w kierunku rzeki) od km 2+271,80 zaprojektowano faszynę za ściekiem z brukowca. Przyjęto ogólnie stosowaną faszynę fi 20 w układzie kołki 4-6 cm 3 szt./m i szpilki 3-5 cm co 50 cm. Spadek poprzeczny mijanek wynosi 3% w kierunku od jezdni. Szerokość mijanki 2,50 m wraz z opaską jezdni z kruszywa łamanego szerokość nawierzchni z kruszywa wynosi 2,80m. Pobocza gruntowe o szerokości 0,50 m należy wyprofilować (plantować) ze spadkiem 6%. Parametry techniczne mijanek przedstawiono na rys. nr 5. 4. PROFIL PODŁUŻNY Zaprojektowana niweleta drogi nawiązuje do stanu istniejącego. Spełnia wymagania normowe. W celu poprawy warunków przejezdności dokonano korekty profilu podłużnego likwidując lokalne zaniżenia i załamania. Profil podłużny rys. nr 2. 5. ODWODNIENIE: Odwodnienie powierzchniowe. Z uwagi na występujący w podłożu grunt piaszczysty rowy przydrożne pełnią funkcję rowów odparowujących i rozsączających wody opadowe i roztopowe. Zaprojektowano następujący układ rowów, ścieków i brodów: - rowy - przedstawiono na Planie sytuacyjnym - ścieki - w km 2+114,00 - 2+265,80 L ściek bez faszyny, w km 2+271,80 - 2+530,00 L ściek z faszyną - brody - w km 2+268,80, w km 2+528,50 2. Lokalizacja inwestycji: Leśnictwo Sieciemin - działki 432, 431/1, 430/1, 204, 428, 427/1 i 99 w obrębie ewidencyjnym Kusice, gmina Malechowo..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontu i Utrzymania Dróg DROGOTEX Rachtan Ireneusz, Chociwle 8A, 76-020 Bobolice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975970,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 860951,66

  • Oferta z najniższą ceną: 860951,66 / Oferta z najwyższą ceną: 1796147,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.