eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie weryfikacji użytków gruntowych z terenu gm. Parzęczew

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Zgierz: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie weryfikacji użytków gruntowych z terenu gm. Parzęczew
Numer ogłoszenia: 298579 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271437 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie weryfikacji użytków gruntowych z terenu gm. Parzęczew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje modernizację ewidencji gruntów i budynków w zakresie weryfikacji użytków gruntowych z terenu gm. Parzęczew. 2. Na terenie gm. Parzęczew występują obszary zabudowane i zurbanizowane dla których nie dokonano zmian w operacie ewidencji gruntów stosownych do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454). 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje zlecenie wykonania weryfikacji użytków gruntowych dla min. 100 działek, jednak nie więcej niż dla 225 działek. Umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego zostanie zawarta do wysokości kwoty brutto, jaką Zamawiający przeznaczył na jego realizację, natomiast rozliczenie z Wykonawcą odbędzie się na podstawie ceny jednostkowej brutto (za 1 działkę) wskazanej przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego oraz faktycznie wykonanej ilości weryfikacji. 4. Zakres prac obejmuje: 1) przeprowadzenie analizy obecnej struktury użytków gruntowych przy uwzględnieniu zasad zaliczania gruntów do poszczególnych użytków określonych w załączniku nr 6 do rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) oraz zgodności ich oznaczeń z obowiązującymi przepisami - § 67 i 68 w/w rozporządzenia; 2) opracowanie tabeli dopuszczalnych wartości; 3) kontrolę terenową i pomiar uzupełniający użytków gruntowych; 4) przygotowanie danych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. 5. W wyniku wykonania powyższych prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat techniczny - wykazy zmian danych ewidencyjnych zawierające rozliczenie użytków gruntowych i klas gruntów dla poszczególnych działek. 6. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z następującymi przepisami: 1) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. W sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454); 2) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 r. W sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Geodezyjnych ORION s.c. Irena Lipińska & Włodzimierz Wróblewski, ul. Kosowska 2, 97-310 Moszczenica, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15727,50

  • Oferta z najniższą ceną: 15727,50 / Oferta z najwyższą ceną: 34700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.