eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie › Modernizacja kuchni szpitala zgodnie z programem dostosowawczym celem przygotowania do wymogów sanitarno - epidemiologicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Górowo Iławeckie: Modernizacja kuchni szpitala zgodnie z programem dostosowawczym celem przygotowania do wymogów sanitarno - epidemiologicznych.
Numer ogłoszenia: 298068 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny , ul. Armii Czerwonej 24, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7611176, faks 089 7611177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgorowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kuchni szpitala zgodnie z programem dostosowawczym celem przygotowania do wymogów sanitarno - epidemiologicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1 - Roboty ogólnobudowlane. W swoim zakresie obejmujące : 1)roboty rozbiórkowe 2)roboty murarskie 3) roboty tynkarskie, okładzinowe i gładzie gipsowe 4)roboty izolacyjne 5) roboty posadzkarskie 6)stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna 7)sufity podwieszone 8) roboty malarskie 9)roboty remontowe instalacji wod - kan., elektrycznej, p.poż., gazowej oraz c.o. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 2 - Wentylacja mechaniczna Dla pomieszczeń kuchni zaprojektowano instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej przy zachowaniu odpowiedniej różnicy ciśnień w pomieszczeniach wentylowanych , w zależności od funkcji jaką pełni dane pomieszczenie. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 3 - Dźwig kuchenny. W zakresie robót jest demontaż starego istniejącego dźwigu oraz montaż nowego z zakończeniem robót odbiorem przez Dozór techniczny i zezwoleniem na eksploatację. Parametry techniczne dźwigu : dwu przystankowy nośność do 50 kg drzwi przelotowe na poziomie piętra szerokość drzwi istniejących 600mm rodzaj drzwi istniejących - gilotyna wykonanie z blachy nierdzewnej istniejące nadszybie o wys. 1500mm istniejące podszybie o głębokości 600mm wymiary istniejącego szybu : 900 x 1020mm Istniejący dźwig posiada maszynownię górną. Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja techniczna zawierająca : 1)Projekt budowlany 2)Przedmiar robót, 3)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych jako zbiór wymagań w zakresie właściwości materiałów, sposobu i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1.posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1.1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 1.3. wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 1.4. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 1.5. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych. 1.6. wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli : 2.1. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, 2.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 2.3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 2.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2.5. zawiera błędy w obliczeniu ceny; 2.6. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, 2.7.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą C.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz Ofertowy (z wykorzystaniem wzoru) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik nr 1 2.Formularze Cenowe (z wykorzystaniem wzoru) w zakresie wybranym przez Wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - Załącznik nr 2 lub Kosztorys ofertowy - roboty budowlane - Załącznik nr 2 A lub Kosztorys ofertowy - wentylacja mechaniczna - Załącznik nr 2 B - dźwig kuchenny 3. Wzór umowy - Załącznik nr 3 - do zapoznania się bez konieczności dołączania do oferty. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Załącznik nr 4 do SIWZ 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 5 do SIWZ C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy kierownika robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych (instalacja wentylacji mechanicznej ) oraz montażu dźwigu kuchennego według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 6 do SIWZ 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane, Zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokumenty uprawniające do montażu dźwigu kuchennego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgorowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny Ulica : Armii Czerwonej 24 11-220 Górowo Iławeckie Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny Ulica : Armii Czerwonej 24 11-220 Górowo Iławeckie Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.