eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › wykonywanie prac remontowych w budynku Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-24

POZYCJA 29705

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gorlice: wykonywanie prac remontowych w budynku Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, do kontaktów: Jan Przybycień, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3537130 w. 317, fax 018 3537130, w. 317, e-mail: bzp@szpital.gorlice.ibd.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.gorlice.ibd.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac remontowych w budynku Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pawilon Główny Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace remontowe w budynku szpitala przy ulicy Węgierskiej w Gorlicach, obejmującej oddziały: a) Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej z Pododdziałem Urologicznym - V piętro część A, b) Ginekologiczno-Położniczy z noworodkami - IV piętro część A, c) Okulistyki - III piętro, część A 1, - w zakresie robót budowlano-montażowych, konstrukcyjnych i wykończeniowych: instalacji sanitarnych, w tym wodno-kan., centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji z montażem urządzeń w przestrzeni dachowej i istniejącej oraz rozbudowanej wentylatorni w poddaszu, gazów medycznych, instalacji elektrycznych w tym zasilających nn., sygnalizacji i sterowania, teledacyjnych wraz z szafami rozdzielczymi i sterowniczymi. Zakres obejmuje również: - modernizację O. Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu i Głowy z Pododdziałem Laryngologii - III piętro, część B na podstawie opracowanego przez zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej powykonawczej - uzyskanie opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do uruchomienia i użytkowania oddziałów po przeprowadzeniu robót będących przedmiotem zamówienia wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów związanych z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Oddziały: - Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej z Pododdziałem Urologicznym - V piętro część A, - Ginekologiczno-Położniczy z noworodkami - IV piętro część A, - Okulistyki - III piętro, część A 1, - Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu i Głowy z Pododdziałem Laryngologii - III piętro, część B. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18; data rozpoczęcia: ..08.2007; lub data zakończenia: 30.11.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy. Wadium gotówkowe należy wpłacić na konto zamawiającego: Pekao S.A. I O. w Gorlicach nr 12 1240 1561 1111 0000 0826 8075. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje, doświadczenie oraz uprawnienia do realizacji zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wykluczy dostawców, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kserokopia aktualnego zaświadczenia o posiadaniu zarejestrowanej działalności gospodarczej (wystawionego lub potwierdzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów związanych z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, tj. uprawnienia kierowników budowy w specjalnościach: budowlano-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, elektrycznych. 4. Dokumenty potwierdzające wielkość obrotu rocznego minimum 1 500 000 zł w ciągu każdego z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 5. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą od 500 000 zł oraz promesę ubezpieczenia odszkodowawczego na kwotę nie niższą niż 2 000 000 zł. Dokumenty te wymagane będą od wykonawcy przed podpisaniem umowy. 6. Posiadanie doświadczenia w zakresie wykonywania prac remontowo-budowlanych w co najmniej 1 obiekcie szpitalnym, w ciągu ostatnich 10 lat (informacja bez konieczności załączania potwierdzenia). 7. Posiadanie zdolności kredytowej lub własnych wolnych środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000 zł, potwierdzonych w opinii banku prowadzącego rachunek wykonawcy. 8. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenia, potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Poczta priorytet lub osobiście w siedzibie zamawiającego. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 100; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego lub przelewem na konto: Pekao S.A. I O. w Gorlicach nr 12 1240 1561 1111 0000 0826 8075. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 10:00, Biuro Zamówień Publicznych zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza możliwość przystąpienia do przetargu wykonawcom występującym wspólnie - w formie konsorcjum. W tym przypadku warunki udziału w postępowaniu przedmiotowe - dotyczące posiadanych uprawnień, certyfikatów, doświadczenia, wymaganego obrotu i potencjału muszą spełniać łącznie, natomiast dokumenty potwierdzające spełnianie warunków podmiotowych dotyczące wykonawców: oświadczenia, zaświadczenia z ZUS, US, zaświadczenia o niekaralności, zaświadczenie o posiadaniu zarejestrowanej działalności gospodarczej, dokumenty finansowe - musi dostarczyć każdy z członków konsorcjum uczestniczący w postępowaniu. Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu w formie konsorcjum muszą dodatkowo załączyć upoważnienie dla pełnomocnika konsorcjum, a przed zawarciem umowy muszą dostarczyć dodatkowo umowę regulującą współpracę wykonawców w ramach konsorcjum. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.