eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zator › Remont i odbudowa urządzeń wodnych, oraz zabezpieczenia przecieków koryta Młynówki Gierałtowickiej km 3 + 860 - 4 + 015 i w km. 6 + 750 - 6 + 800 w miejscowości Gierałtowice - Gierałtowiczki gmina Wieprz, pow. Wadowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Zator: Remont i odbudowa urządzeń wodnych, oraz zabezpieczenia przecieków koryta Młynówki Gierałtowickiej km 3 + 860 - 4 + 015 i w km. 6 + 750 - 6 + 800 w miejscowości Gierałtowice - Gierałtowiczki gmina Wieprz, pow. Wadowice
Numer ogłoszenia: 296118 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rybactwa Śródlądowego w Olsztynie Rybacki Zakład Doświadczalny w Zatorze , Plac Kościuszki 5, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412128, 602 464 243, faks 33 8410585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Instytutu Badawczego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i odbudowa urządzeń wodnych, oraz zabezpieczenia przecieków koryta Młynówki Gierałtowickiej km 3 + 860 - 4 + 015 i w km. 6 + 750 - 6 + 800 w miejscowości Gierałtowice - Gierałtowiczki gmina Wieprz, pow. Wadowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i odbudowa urządzeń wodnych, oraz zabezpieczenie koryta Młynówki Gierałtowickiej na terenie administracji Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie. Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu. Remont obejmuje likwidację szkód powodziowych z 2010 r. powstałych w środkowym odcinku młynówki. Projektowane do remontu odcinki młynówki znajdują się na terenie Gminy Wieprz sołectwo: Gierałtowice - odcinek młynówki km 3 + 860 - 4 + 015 Gierałtowiczki - odcinek młynówki km 6 + 750 - 6 + 800 1.Odcinek nr 1 W technologii wykonawstwa projektowanego remontu w/w odcinka młynówki występują następujące rodzaje robót. 1.1 Roboty przygotowawcze - ręczne karczowanie krzaków i starej roślinności z trasy młynówki i poboczy z odniesieniem na odległość 50 m na skarpach młynówki i grobli o powierzchni - 0,186 ha -oczyszczenie terenu z pozostałości po karczowaniu, wygrabieniu, ułożenie w stosy i spaleniu na miejscu - F =1 860 m2 - prace pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych L = 0,155 km. 1.3 Roboty ziemne - ręczne usunięcie wierzchniej warstwy ziemi roślinnej z trasy grobli brzeg prawy z przerzutem na hałdę, przy granicy robót, grubość warstwy do 15 cm - 1 550 m2 - wykopy koparką 0,25 m3 z wbudowaniem urobku w nasyp grobli grunt kategorii III, oblep - 365 m3 - dokop ręczny po koparce z wyprofilowaniem dna i skarp z przerzutem i ewentualnym przemieszczeniem taczkami na odległość do 20 m - 45 m3 - odspojenie, załadunek ziemi koparką z transportem do 1 km na samochody samowyładowcze 5 - 10 t z transportem na odległość do 5 km i wyładunkiem gr. kat. III kop. 0,25 m3 z wyładunkiem w miejscu wbudowania - 875 m3 - ręczne formowanie i zagęszczanie ubijakami mechanicznymi poszczególnych warstw nasypu grobli z ziemi leżącej w odkładzie z odrobieniem skarp i korony nasypu gr. kat. III - 1 240 m3 1.4 Roboty ubezpieczeniowe - założenie maty Bentofix uszczelniającej dno i groble Młynówki z przysypaniem warstwą ziemi o gr. 15 - 20 cm - uszczelnienie dna i skarp wewnętrznych grobli koryta młynówki matą Bentofix 3300 o szerokości pasa 4,85 m, grubości 5 mm na odcinku uszczelnienia o długości 155 m ( sposób wykonania uszczelnienia według danych zawartych w informacji producenta i rysunku w dokumentacji)- 752 m2 - przykrycie maty uszczelniającej warstwą ziemi uprzednio zdjętej z trasy grobli - 752 m2 - umocnienie skarp i dna płatami ażurowymi o wymiarach 0,6 x 0,9 x 0,10 na podsypce z posółki piaskowej gr. 5 cm. Wypełnienie styków między płytami zaprawą cementową od spodu i zalaniem szpar Bitozolem. Otwory w płytach uszczelnić gliną i iłem plastycznym - 651 m2 - umocnienie biologiczne skarp i korony nasypu grobli przez obsiew mieszanką traw o drobnym i gęstym ukorzenieniu po uprzednim zahumusowaniu ziemią urodzajną z uklepaniem powierzchni obsianych skarp - 1 010 m2 - dodatek za transport ziemi w odległości 4 km, samochód do 5 t - 875 m3 1.4 Wyszczególnienie robót tymczasowych i towarzyszących Wykonawca w kosztach zadania powinien uwzględnić: - organizację placu budowy (wynajęcie, urządzenie, likwidację, doprowadzenie energii elektrycznej, wody itp.) - prace pomiarowe - ochronę przed działaniem wód w trakcie realizacji robót - transport materiałów do miejsca wbudowania w tym drogi technologiczne - dokumentacje fotograficzną wykonywanych robót - dokumentację geodezyjną powykonawczą 2. Odcinek nr.2 Remont Młynówki Gierałtowickiej w km 6 + 750 - 6 + 800 Gierałtowiczki gm. Wieprz, pow. wadowicki. W technologii wykonawstwa remontu i odbudowy urządzeń na wyżej wymienionym odcinku młynówki występują następujące rodzaje robót: 2.1 Roboty przygotowawcze - ręczne karczowanie krzaków i starej roślinności z trasy młynówki i poboczy z odniesieniem na odległość 50 m, ułożenie w stosy - 0,070 ha - oczyszczenie terenu z pozostałości po karczowaniu, wygrabienie, ułożenie w stosy i spalenie na miejscu - 700 m2 - rozebranie nasypu grobli dla wykonania odbudowy przyczółka, wykop koparką gr. kat III betonowych elementów zniszczonego przepustu - 92 m3 - roboty pomiarowe dla potrzeb wykonawstwa odbudowy młynówki i przepustu rurowego - 0,050 km - rozebranie uszkodzonych elementów ubezpieczenia betonowego i rynny stalowej koryta młynówki - 50 m - rozebranie przepustu rurowego O - 60 cm obetonowanych składań przewodu - 24 m - rozebranie przyczółka betonowego - 15 m3 2.2 Odbudowa przepustu rurowego Fi 1,2 m, L=14 m - przepusty rurowe bez piętrzenia, P-5, z rur i przyczółków żelbet. Wykonanie dot. wykopu podłoża, ułożenie rur z zabezpieczeniem styków, izolacją ścian oraz wykonanie przyczółków wlotowego i wylotowego wraz z umocnieniem dna skarp rowu płytami betonowymi - 1 sztuka - odwodnienia powierzchniowe wykopu fundamentowego dla przepustów P- 5 kanał odprowadzający - 1 sztuka - pompowanie wody z wykopu fundamentowego - 1 sztuka - zasypanie wykonanego przepustu rurowego ziemią uprzednio wykopaną koparka 0,25 m3 - 28 m3 - formowanie ręczne nasypów grobli młynówki z wykonaniem koniecznych przerzutów z obrobieniem skarp i korony grobli nasypu gr. kat. III roboty ziemne: wykopy zasypy za ścianami budowli, oraz nasypy grobli z ziemi leżącej w odkładzie pochodzącej z obrobienia skarp i koron nasypu gr. kat. III - 92 m3 - zagęszczenie nasypów grobli ubijakami mechanicznymi, grunt kategorii III - 92 m3 2.3 Roboty umocnieniowe koryta młynówki - uszczelnienie dna i skarp wewnętrznych koryta młynówki matą Bentofix 3300 o szerokości pasa 4,85 m, grubości 5 mm na odcinku 50 m ( materiał, transport, sposób wykonania według wskazań producenta i warunków technicznych dokumentacji) - 242,5 m2 - przykrycie maty warstwą ziemi pochodząca z wykopu o grubości 20 cm - 242,5 m2 - umocnienie dna i skarp płytami prefabrykowanymi o gr. 12 cm na podsypce żwirowej z wypełnieniem przestrzeni między płytami zaprawą cementową, w miejscu szpary należy zalać Bitizolem. Otwory w płytach wypełnić gliną lub iłem plastycznym. - należy obciąć uchwyty transportowe - 210 m2 - umocnienie biologiczne nasypu skarp i korony grobli przez obsiew mieszanką traw o drobnym i gęstym ukorzenieniu po uprzednim zahumusowaniu ziemią i uklepaniem powierzchni obsianych skarp - 475 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 2. Wadium: 2.1 Wadium wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt.2. Wadium winno być wniesione w: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek nr 12 2030 0045 1110 0000 0081 6920 w BGŻ O/Wadowice Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego: Pl. Kościuszki 5 32-640 Zator Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 2.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Instytut Rybactwa Śródlądowego Olsztyn Rybacki Zakład Doświadczalny w Zatorze - zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub ust 5 Ustawy. - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w art. 46 ust. 4a i/lub ust 5 Ustawy każdego z tych wykonawców - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 2.3 Wykonawca który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 2.4 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 2.5 Zgodnie z art. 148 ust.4 ustawy w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dokumentem, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona), odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (wartość 1 roboty nie mniejsza niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy 00/100 złotych)) robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający uznaje robotę w zakresie budowy, rozbudowy lub remontu wałów przeciwpowodziowych minimum klasy III , w zakresie regulacji i konserwacji potoków odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności co najmniej: koparka 1 szt., spycharka 1 szt. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. 2010 r., Nr 243, poz. 1623), to jest osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub specjalności konstrukcyjno - budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje montażu maty bentonitowej Bentofix zgodnie z instrukcją producenta gdyż jest ona elementem decydującym o szczelności instalowanej warstwy uszczelniającej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy załączyć 1). pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w SIWZ, 2). zaakceptowany (zaparafowany na każdej stronie) wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 7. 3) wypełnione druki Przedmiar robót dla odcinka 1 i 2 które są podstawą do obliczenia ceny oferty stanowiące załączniki 10 i 11 do SIWZ (oferty należy załączyć kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z drukiem przedmiar robót, bez dodawania żadnych dodatkowych pozycji).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa.2.Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku:a). konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych. b). zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. c). zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram. 3. Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: a). zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, b). zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia.c). zmiany kont bankowych, d). zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 149 ustawy pzp, e). zmiany podatku VAT, która następuje z mocy prawa, f). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §2 ust.1 g). zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne), h). zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, i). zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram. j). zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.//bielsko.man.pl//fishrzd
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rybactwa Śródlądowego w Olsztynie Rybacki Zakład Doświadczalny Zator 32 - 640 Zator Pl. Kościuszki 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Instytut Rybactwa Śródlądowego w Olsztynie Rybacki Zakład Doświadczalny Zator 32 - 640 Zator Pl. Kościuszki 5 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 W ramach środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.