eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie prac dodatkowych w zakresie prac konserwatorskich i remontowych latarni wraz z pracami izolacyjnymi pokrycia kopuły nad Kaplicą Myszkowskich w Bazylice OO.Dominikanów p.w. św.Trójcy w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Kraków: Wykonanie prac dodatkowych w zakresie prac konserwatorskich i remontowych latarni wraz z pracami izolacyjnymi pokrycia kopuły nad Kaplicą Myszkowskich w Bazylice OO.Dominikanów p.w. św.Trójcy w Krakowie
Numer ogłoszenia: 295675 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki - Wydział Rewaloryzacji Zabytków Krakowa i Dziedzictwa Narodowego, ul. Bracka 13, 31-005 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 30 75, 422 49 63, faks 12 422 30 75, 422 49 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac dodatkowych w zakresie prac konserwatorskich i remontowych latarni wraz z pracami izolacyjnymi pokrycia kopuły nad Kaplicą Myszkowskich w Bazylice OO.Dominikanów p.w. św.Trójcy w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac dodatkowych w zakresie prac konserwatorskich i remontowych latarni wraz z pracami izolacyjnymi pokrycia kopuły nad Kaplicą Myszkowskich w Bazylice OO.Dominikanów p.w. św.Trójcy w Krakowie przy ul.Stolarskiej 12.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASP Międzyuczelniany Instytut Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki, ul. Lea 27/29, 30-052 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139142,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145307,00

  • Oferta z najniższą ceną: 145307,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145307,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a) Po ustawieniu rusztowań do wykonania zakresu prac objętego umową TG 1/2251/90/2009 z dnia 22.07.2009 r., dot. wymiany pokrycia kopuły nad Kaplicą Myszkowskich, stwierdzono, że stan latarni nad kopułą jest bardzo zły. Postawienie ponownie rusztowań z powodu pilnej potrzeby wykonania konserwacji latarnie względu na jej zły stan techniczny wymagałoby poniesienia dodatkowych kosztów ( koszt postawienia nietypowego rusztowania ). Rusztowania, które zostały ustawione w roku 2009 na potrzeby realizacji prac objętych zamówieniem podstawowym są nietypowe i ich koszt wyniósł 170.846 zł. Wykonanie na tym etapie konserwacji latarni pozwoli wykorzystać istniejące rusztowanie, tylko nieznacznie je rozbudowując. Koszt rozbudowy rusztowania oraz dzierżawy , które będzie wykorzystane do konserwacji latarni to 5.180,00 zł . Wartość prac dodatkowych nie przekracza łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, a oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego z przyczyn technicznych wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów . 2. Art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) Konieczność wykonania dodatkowej warstwy izolacyjnej kopuły wynikła w trakcie realizacji prac. Wynikłe prace dodatkowe są ściśle powiązane z zamówieniem podstawowym, ich wartość nie przekracza łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, są niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia . Konieczność wykonania dodatkowych prac izolacyjnych kopuły oraz prac konserwatorskich latarni została stwierdzona przez komisję konserwatorską, co zostało określone w protokole konieczności z dnia 16.12.2009 r. A zatem celowym jest udzielenie zamówienia na prace dodatkowe dotychczasowemu Wykonawcy prac t.j. ASP Międzyuczelniany Instytut Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki 30-052 Kraków, ul. Lea 27/29 .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.