eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzuze › Ocieplenie i prace wykończeniowe w pomieszczeniach poddasza budynku Szkoły Podstawowej w Radzynku



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Brzuze: Ocieplenie i prace wykończeniowe w pomieszczeniach poddasza budynku Szkoły Podstawowej w Radzynku
Numer ogłoszenia: 294863 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzuze , Brzuze 62, 87-517 Brzuze, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2701123, 27011038, faks 054 2800907.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie i prace wykończeniowe w pomieszczeniach poddasza budynku Szkoły Podstawowej w Radzynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Usługa pn Ocieplenie i prace wykończeniowe w pomieszczeniach poddasza budynku Szkoły Podstawowej w Radzynku Zakres planowanych do wykonania prac uwzględnia: Lp. Wyszczególnienie i zakres materiałów i prac Jednostka miary 1. Ułożenie ocieplenia z wełny mineralnej o grubości 15 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła 0,035 w/mK 280 m2 2. Ułożenie folii paroszczelnej 280 m2 3. Montaż podwieszanego systemu wykończenia poddasza użytkowego z płytami gipsowo - kartonowymi wodoodpornymi o grubości płyty nie mniejszej niż 12 mm wraz z obróbką okien dachowych 120 m2 - płyty zwykłe 160 m2 - płyty wodoodporne 4. Jednokrotne pomalowanie farbą białą emulsyjną zamontowanego systemu gipsowo - kartonowego 260 m2 5. Przestawienie ścianek działowych wraz z ich otynkowaniem, położeniem gładzi gipsowej i pomalowaniem 50 m2 6. Montaż drzwi i ościeżnic drewnianych o szerokości 80 cm 4 sztuki 7. Wypoziomowanie posadzki i ułożenie na gąbce paneli podłogowych o ścieralności klasy AC3 lub wyższej 43 m2 8. Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem lamp oświetleniowych (świetlówki), gniazdek i włączników 15 punktów 9. Montaż grzejników CO o mocy około 1000 W każdy wraz z doprowadzeniem zasilania z kondygnacji znajdującej się poniżej pomieszczenia 5 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000 zł zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku pieniądza należy wpłacić na konto: BS Skępe o/Ostrowite 60 95 4600 0420 0300 1003 0300 01

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) posiadają własny sprzęt do wykonania zadania, 6) wniosą wadium w wysokości 1000 zł zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku pieniądza należy wpłacić na konto: BS Skępe o/Ostrowite 60 95 4600 0420 0300 1003 0300 01 7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 8) udzielą gwarancji minimum 24 miesiące. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem przez Zamawiającego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 1.2. Kosztorys ofertowy 1.3. oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ 1.4. oświadczenie o udzieleniu 24 miesięcznej gwarancji - załącznik nr 3 do SIWZ 1.5. podpisany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ 1.6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.9. potwierdzenie wniesienia wadium 2. Dokumenty z punktu 1 podpunktów od 1.6. do 1.9. mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pozostałe dokumenty Wykonawca dołącza w formie oryginału. 3. Dokumenty wymienione w punkcie 1 podpunkty od 1.2. do 1.9. powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1. niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału. 6. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w niniejszej SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem kopi) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie Jego oferty, z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzuze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Radzynku 87 - 517 Brzuze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Radzynku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.