eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa sprzętu komputerowego, macierzy dyskowej, kserokopiarek i szafy serwerowej na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądu Rejonowego w Słupcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Konin: Dostawa sprzętu komputerowego, macierzy dyskowej, kserokopiarek i szafy serwerowej na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądu Rejonowego w Słupcy
Numer ogłoszenia: 294821 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257449 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koninie, ul. Energetyka 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2423022 w. 176, 155, faks 063 2426569.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, macierzy dyskowej, kserokopiarek i szafy serwerowej na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądu Rejonowego w Słupcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego, macierzy dyskowej, kserokopiarek i szafy serwerowej na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądu Rejonowego w Słupcy 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Określone parametry techniczne stanowią minimum oferowane przez wykonawców, lepsze parametry nie stanowią o podstawie odrzucenia oferty. 3. Dostawa będzie realizowana do siedziby Użytkowników: Sądu Okręgowego w Koninie i Sądu Rejonowego w Słupcy zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. Koszty transportu związane z dostawą i wniesieniem przedmiotu zamówienia do w/w siedzib ponosi wykonawca. 4. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, nie używanym wcześniej w innych projektach i wyprodukowanym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski. Oznacza to, że będzie on sprzętem nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 6. Do przedmiotu zamówienia należy dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim. 7. Zamawiający wymaga dostarczenia do każdego urządzenia dokumentu (karta gwarancyjna) potwierdzającego ważność gwarancji oraz okres na jaki została ona udzielona a także wskazanie autoryzowanych punktów serwisowych. 8. Urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności CE oraz potwierdzenie spełnienia norm Energy Star dla urządzeń, których to dotyczy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.82.00.00 - Serwery 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 31.21.33.00 - Szafy kablowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego: serwera, laptopów, zasilaczy do komputerów przenośnych, baterii do laptopów, zasilacza awaryjnego, zasilaczy awaryjnych do stacji roboczych PC, przełącznika 24-portowego i przełączników 48-portowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polsoft Engineering Sp. z o.o., ul. Ks. Bpa H. Bednorza 19, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221125,71

  • Oferta z najniższą ceną: 221125,71 / Oferta z najwyższą ceną: 221125,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa macierzy dyskowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Business Booster Marzena Narewska, ul. Handlowa 7, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17873,87

  • Oferta z najniższą ceną: 17873,87 / Oferta z najwyższą ceną: 18239,67

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa kserokopiarki kolorowej i kserokopiarek monochromatycznych wraz z materiałami eksploatacyjnymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KC Consulting Jerzy Wawryszczuk, ul. Piątkowska 116B/1, 60-649 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39593,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38991,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38991,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38991,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa szafy serwerowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGC Systems Sp. z o.o., ul. Zwoleńska 127/31, 04-761 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.