eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Remont dróg gruntowych - ul. Kościelna Droga, administrowana przez Gminę Łomianki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Łomianki: Remont dróg gruntowych - ul. Kościelna Droga, administrowana przez Gminę Łomianki
Numer ogłoszenia: 294639 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230969 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, faks 0-22 7686302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gruntowych - ul. Kościelna Droga, administrowana przez Gminę Łomianki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu ul. Kościelna Droga zlokalizowanej na trenie Gminy Łomianki o długości 0537,6 km. Droga ma być wykonana na podbudowie z żużla stalowniczego z wierzchnia warstwą ekologiczną tj. mieszanki kruszywa naturalnego - pospółki i kruszonego betonu z zachowaniem ciągłości uziarnienia na podstawie analizy sitowej. Powyższa droga umożliwi poruszanie się użytkowników na odcinku od ul. Wiślanej do ul. Ogrodowej w Łomiankach. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający dokona odbioru robót w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej ze zwróceniem szczególnej uwagi na prawidłowy dobór kruszywa w mieszance ekologicznej oraz z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż i branżowych. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zamówienia z materiałów własnych przy dyspozycji sprzętu oraz osób niezbędnych do wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z Panem Zbigniewem Brzeskim Tel. 22/751 18 73 w godz. 9:00 - 15:00.Wprowadzenie wykonawcy na teren budowy nastąpi po upływie 5 dni od dnia zawarcia umowy. Sposób rozliczenia się z wybranym Wykonawcą - fakturowanie całościowe Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Warunki gwarancji: 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 122653.48 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowe, Handel Opałem i Materiałami Budowlanymi Ireneusz Ziemiecki, Stare Pieścirogi ul. Kolejowa 1, 05-191 Nasielsk, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 122653.48
  • Oferta z najniższą ceną: 122653.48 oferta z najwyższą ceną: 152985,24
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.