eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/32/2008 DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I BIELIZNY W 2009 R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Opole: P/32/2008 DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I BIELIZNY W 2009 R.
Numer ogłoszenia: 294611 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231025 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/32/2008 DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I BIELIZNY W 2009 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynów zamawiającego środków do dezynfekcji i produktów medycznych (tj. bielizny szpitalnej) w 2009 roku (od 1.01.2009 - do 31.12.2009) według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 2 pakietów (zadań). Pakiety nazwano: Pakiet 1 - bielizna szpitalna Pakiet 2 - dezynfekcja powierzchni i sprzętu medycznego WARUNKI OGÓLNE (dotyczy pakiet 2): Do obowiązków Wykonawcy należy dołączenie w cenie środka: - pasków kontrolnych w ilości 100 szt. (dotyczy pozycja 1), jeśli wskazana jest kontrola aktywności roztworu roboczego - urządzeń dozujących do każdego jednostkowego opakowania środka (np. atomizera, miarki lub innych przewidzianych przez producenta środka) w przypadku, gdy dany preparat wymaga rozcieńczenia lub rozpuszczenia. - dołączenie przy dostawie do co piątego zakupionego przez Zamawiającego środka do dezynfekcji wymagającego użycia atomizera - atomizera zapasowego; - Termin ważności produktów nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Uwaga! Niespełnienie warunków ogólnych spowoduje odrzucenie oferty w całości. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39820000-6 Środki organiczne powierzchniowo czynne 39518000-6 Bielizna szpitalna 35113410-6 Odzież ochrony biologicznej i chemicznej hematologiczne 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca musi na etapie składania ofert udowodnić równoważność swojej oferty np. poprzez odpowiednie przeliczenie powodujące otrzymanie odpowiedniej ilości roztworu roboczego, dołączenie ulotek na potwierdzenie zastosowania równoważnych rozwiązań, parametrów, itp. Oferty równoważne: - Wykonawcy mogą zaoferować środki, produkty w opakowaniach o wielkości zbliżonej do wskazanej przez Zamawiającego rodzaju i wielkość opakowania z jednoczesnym przeliczeniem ilości średniego rocznego zużycia dla tych opakowań, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć, tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ. Przy czym zaoferowane opakowanie może być mniejsze niż podane przez Zamawiającego, lub większe, ale większe tylko o max. do 25% objętości środka. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Wyliczoną wielkość należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Skreślenia wynikające z przeliczeń należy parafować. Dopuszcza się również wydruk załącznika nr 1 A - formularza cenowego, po dokonaniu zmian wynikających z przeliczenia wielkości opakowania; - dla preparatów do dezynfekcji oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ; może jednak posiadać dodatkowe, lepsze cechy np. dodatkowe spektrum działania. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. 3.2. zamówień cząstkowych - max. 3 dni robocze od złożenia zamówienia cząstkowego 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski. 6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: próbek, opisów lub fotografii (dotyczy pakietu 2) tzn.: W odniesieniu do środków dezynfekcyjnych dodatkowo do oferty należy załączyć (etykietę, ulotkę informacyjną lub kartę charakterystyki preparatu) zawierającą informacje dotyczące: nazwy handlowej produktu i nazwy producenta przeznaczenia preparatu zakresu działania czasu działania na pełne spektrum rodzaju i pojemności opakowań parametrów stosowania oraz oświadczenia, że wszystkie parametry, właściwości preparatu zostały potwierdzone w odpowiednich jednostkach; środki do dezynfekcji (dotyczy pakietu 2) muszą posiadać aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 2002r o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz.U.07.39.252.), a dla pakietu 1 wyroby muszą posiadać deklaracje CE wynikające z przepisów: Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896 z póżn. zmn. Na potwierdzenie tego faktu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia stwierdzającego, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu. Należy złożyć jedno oświadczenie dotyczące wszystkich oferowanych pozycji. (UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać na etapie badania ofert przedłożenia do wglądu dokumentu potwierdzającego spełnienie przez oferowane produkty wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w siwz, w tym posiadanie znaku CE, a w trakcie realizacji umowy do załączenia do pierwszej dostawy produktów odpowiednich certyfikatów, deklaracji zgodności zgłoszenia do rejestracji...). Karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego w języku polskim musi zostać dołączona do pierwszej dostawy preparatów do dezynfekcji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39.82.00.00 - Środki organiczne powierzchniowo czynne 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 35.11.34.10 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14350.02 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pakiet 1 bielizna

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-CENTRUM Bożena i Cezariusz Wirkowscy sp. j., ul. Chodakowska 10,, 96-503 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2862
  • Oferta z najniższą ceną: 2862 oferta z najwyższą ceną: 2862
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: pakiet 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3 Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11488,02
  • Oferta z najniższą ceną: 11488,02 oferta z najwyższą ceną: 11488,02
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.