eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Ruda Śląska: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 294463 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej , ul. Puszkina 7, 41-704 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2481774, faks 032 2481774 w. 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dps-senior

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.61.00.00-7, 15.82.11.50-5, 15.83.00.00-5, 15.84.10.00-5, 15.85.10.00-8, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.50.00.00-3, 15.43.00.00-1, 15.89.80.00-9, 15.81.00.00-9, 03.22.00.00-9, 03.21.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.31.11.00-2, 15.11.20.00-6, 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.11.40.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie artykułów żywnościowych wskazanych w poszczególnych pakietach na kwotę min.: Pakiet nr 1 - 9400,00 zł brutto; Pakiet nr2 - 12600,00 zł brutto; Pakiet nr 3- 41000,00 zł brutto; Pakiet nr 4 - 25000,00 zł brutto; Pakiet nr 5 - 9000,00 zł brutto; Pakiet nr 6 - 24000,00 zł brutto; Pakiet nr 7 - 9700,00 zł brutto; Pakiet nr8 - 4200,00 zł brutto; Pakiet nr 9 - 15000,00 zł brutto;. Pakiet nr 10 - 15700,00 zł brutto; Pakiet nr 11 - 10500,00 zł brutto; Pakiet nr 12 - 42000,00.zł brutto; Pakiet nr 13 - 3700,00.zł brutto; Pakiet nr 14 - 3000,00 zł brutto; Pakiet nr 15 - 2600,00 zł brutto. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, częstotliwości dostaw (w zależności od rodzaju Pakietu) i podobnym okresie realizacji umowy- zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. b) dokumenty (referencje - minimum dwie) potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. c) wymagane próbki artykułów spożywczych (dotyczy Pakietów nr 4,5,12),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej 1 samochód spełniający wymogi obowiązujących przepisów sanitarnych. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) oświadczenie o dysponowaniu środkiem transportu niezbędnym do wykonania zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dps-senior.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej 41-704 Ruda Śląska ul. Puszkina 7 pok.nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 11:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej 41-704 Ruda Śląska ul. Puszkina 7 pok.nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 DOSTAWA PRZETWORÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PRZETWORÓW SPOŻYWCZYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5, 15.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 DOSTAWA ARTYKUŁÓW SYPKICH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SYPKICH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00-7, 15.82.11.50-5, 15.83.00.00-5, 15.84.10.00-5, 15.85.10.00-8, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.43.00.00-1, 15.89.80.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 DOSTAWA PIECZYWA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PIECZYWA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 DOSTAWA WYPIEKÓW CUKIERNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYPIEKÓW CUKIERNICZYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 DOSTAWA WARZYW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WARZYW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 03.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 DOSTAWA OWOCÓW ŚWIEŻYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OWOCÓW ŚWIEŻYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 DOSTAWA RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW RYBNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW RYBNYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO ORAZ PODROBÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO ORAZ PODROBÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 DOSTAWA MIĘSA I PODROBÓW DROBIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MIĘSA I PODROBÓW DROBIOWYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 DOSTAWA WĘDLIN DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WĘDLIN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 DOSTAWA JAJ KURZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA JAJ KURZYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 DOSTAWA CZEKOLAD I WYROBÓW CUKIERNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OSTAWA CZEKOLAD I WYROBÓW CUKIERNICZYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15 DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ SENIOR W RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.