Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Bogatynia: Termomodernizacja budynków w Zespole Szkół Zawodowych w Bogatyni - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na stolarkę z PCV
Numer ogłoszenia: 294249 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych w Bogatyni , ul. Kościuszki 33, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7733374, faks 0-75 7732179.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szmorządowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków w Zespole Szkół Zawodowych w Bogatyni - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na stolarkę z PCV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z PCV w budynku warsztatowym I i II piętro oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na stolarkę z PCV w budynku szkoły parter i półpiętra. W ramach projektowanych prac remontowych wykonane zostaną: - demontaż istniejących skrzydeł okiennych i drzwiowych wraz z wykuciem z muru ościeżnic, - odpowiednie przygotowanie otworów okiennych i drzwiowych, - montaż nowych okien i drzwi z PCV, - montaż parapetów zewnętrznych stalowych powlekanych - kolor biały, - montaż parapetów wewnętrznych z PCV kolor biały, - wykonanie nowych tynków ościeży okiennych i drzwiowych oraz gładzi, - malowanie wnęk okiennych farbami emulsyjnymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058), mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegajacy się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWIZ 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi zawarte w art.22 ust.1 - załącznik nr 2 do SIWIZ. 3. Wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót i legendy załącznik nr 3 do SIWIZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Jeżeli Wykonawca takich osób lub podmiotów nie posiada - winien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWIZ. 6. Wykaz uprawnianych osób zadeklarowanych jako Kierownik Budowy uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z określonym dniem terminem ważności wpisu chyba, że przepisy szczególne dopuszczają inne dokumenty poświadczające posiadanie tych uprawnień - załącznik nr 5 do SIWIZ. 7. Wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencji. Wykonawca zobowiązany jest wykazać realizację przynajmniej dwóch roboty budowlanych wartości brutto, co najmniej 60 000,00 zł. - załącznik nr 6 do SIWIZ. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) Zamawiający żąda dokumenty potwierdzające pochodzenie materiałów stosowanych w realizacji zadania zgodnie z opisem zamówienia, które będą złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszbogatynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych, ul. Kościuszki 33, 59-920 Bogatynia pok.102 Kierownik zespołu,Kadry.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych, ul. Kościuszki 33, 59-920 Bogatynia pok.101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Budowa placu zabaw na terenie działki nr 20/5 AM-5, obr. Bogatynia I w ramach projektu "Budowa placu zabaw w Markocicach jako miejsce integracji rodzin" - II RAZ
- DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORM PRZYSCHODOWYCH, POCHYLNI SCHODOWEJ ORAZ ELEMENTÓW DŹWIGU OSOBOWEGO NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W BOGATYNI
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby modernizacji instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Sieniawce przy ul. Rolniczej 35 i 37.
- "Zakup z dostawą dwóch używanych samochodów ciężarowych z urządzeniem hakowym w formie leasingu operacyjnego."
- Remont dachu budynku przy ul. Daszyńskiego 2 w Bogatyni - II RAZ
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń Klubu Karlik w budynku DS Alfa przy ul. Reymonta 17 w Krakowie na potrzeby Samorządu Studenckiego AGH w Krakowie - DE-dzp.272-242/24
- Robota budowlana - remont budynku nr 3 na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w Nowej Dębie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Utworzenie Klubu Dziecięcego "Strzemięcin"
- Budowa budynku garażowego przy budynku OSP w Dębinie Łętowskiej, gm. Wojnicz - etap I
- Robota budowlana - remont budynku nr 513 (PZS) na terenie Obozowiska OSPWL-Dęba w Nowej Dębie.
- Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.