eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu warsztatów z zakresu modernizacji programów nauczania informatyki i przedsiębiorczości, w ramach projektu Nowe Aspiracje - zmiana postaw i kompetencji uczniów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Łomża: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu warsztatów z zakresu modernizacji programów nauczania informatyki i przedsiębiorczości, w ramach projektu Nowe Aspiracje - zmiana postaw i kompetencji uczniów
Numer ogłoszenia: 29384 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Poznańska 141B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu warsztatów z zakresu modernizacji programów nauczania informatyki i przedsiębiorczości, w ramach projektu Nowe Aspiracje - zmiana postaw i kompetencji uczniów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty zostaną przeprowadzone w dwóch sesjach: a) Sesja I - 5 warsztatów, realizowanych w grupach 20 osobowych, w wymiarze 12 godzin szkoleniowych. Przewidywany termin realizacji pierwszej części warsztatów od 01.04.2009 r. do 30.06.2009 r. b) Sesja II - 5 warsztatów realizowanych w grupach 20 osobowych, w wymiarze 12 godzin szkoleniowych. Celem drugiej części będzie ostateczne opracowanie programów nauczania informatyki i przedsiębiorczości. Przewidywany termin realizacji drugiej części warsztatów od 01.09.2009 r. do 31.12.2009 r. Istotą zaplanowanych warsztatów jest przeprowadzone cyklu dwóch sesji warsztatowych w 5 powiatach, tj. powiat łomżyński, grajewski, kolneński, wysokomazowiecki, zambrowski. Grupą docelową mają być szkoły ponadgimnazjalne i ich organy prowadzące oraz uczniowie tych szkół z obszarów wiejskich z w/w powiatów. Podczas pierwszej części warsztatów uczestnicy pod kierunkiem ekspertów/trenerów określą potrzeby w zakresie modernizacji realizowanych przez siebie programów nauczania (informatyki i przedsiębiorczości). Zostaną im także przedstawione wymagania uczelni odnośnie warunków, jakie powinny spełniać programy, aby zwiększyć szanse absolwentów na podjęcie i ukończenie nauki na promowanych kierunkach studiów. Część warsztatów zostanie poświęcona metodologii tworzenia programów nauczania, zagadnieniom z zakresu metodyki nauczania obydwu przedmiotów oraz treningowi technik twórczego myślenia i rozwiązywania problemów, a także technikom pracy grupowej. Efektem pierwszej części warsztatów ma być określenie szczegółowych wymagań odnośnie projektowanych programów nauczania. Skuteczny program nauczania powinien być dostosowany do potrzeb gospodarki regionalnej. Różnice w strukturze gospodarczej dotyczą także obszarów lokalnych. W związku z tym programy nauczania opracowane dla poszczególnych powiatów nie mogą być identyczne. Podczas pierwszej sesji warsztatowej uczestnicy poznają metody analizy potrzeb lokalnego rynku pracy. Pod kierunkiem trenerów sporządzą listy czynników, które należy brać pod uwagę dostosowując program nauczania do potrzeb lokalnych. Opracowana zostanie także lista kluczowych dla powiatu pracodawców oraz kwestionariusze wywiadów, za pomocą których zostaną wśród lokalnych przedsiębiorców przeprowadzone badania na temat ich oczekiwań odnośnie umiejętności i kwalifikacji, które powinni posiadać absolwenci chcący podjąć u nich pracę. Po zakończeniu pierwszej sesji warsztatowej, w oparciu o wypracowane narzędzia, uczestnicy przystąpią do analizy lokalnych potrzeb odnośnie programów prowadzonych przez siebie zajęć. Wykorzystają w tym celu dane statystyczne oraz dane pierwotne gromadzone w drodze wywiadów i ankiet. Na tej podstawie opracują propozycje programów dla zajęć prowadzonych w szkołach powiatu, wraz z uszczegółowieniem w postaci konspektów, scenariuszy zajęć, w tym lekcji terenowych prowadzonych w lokalnych firmach, zadań itp. Celem drugiej sesji warsztatowej będzie ostateczne opracowanie programów nauczania uwzględniających propozycję nauczycieli oraz wymagania uczelni. Realizacja zajęć w szkołach objętych projektem według opracowanych programów zwiększy szanse ich absolwentów na podjęcie nauki na promowanych kierunkach studiów. Rezultatem warsztatów ma być przygotowany i powielony przez Wykonawcę zmodernizowany program nauczania wypracowany w wyniku warsztatów, przygotowany indywidualnie dla każdego z powiatów. Wykonawca jest zobowiązany do: a) przeprowadzenia rekrutacji i selekcji uczestników warsztatów; b) opracowania programów warsztatów; c) opracowania i powielania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia warsztatów dla wszystkich uczestników warsztatów; d) zapewnienia wszystkim uczestnikom warsztatów materiałów piśmienniczych; e) zapewnienia wysoko wykwalifikowanej kadry wykładowej; f) zapewnienia sal wykładowych z pełnym wyposażeniem multimedialnym; g) zapewnienia noclegów uczestnikom warsztatów; h) przygotowania i powielenia zmodernizowanych programów nauczania, wypracowanych w wyniku warsztatów przygotowany indywidualnie dla każdego z powiatów; i) przygotowania, podpisania i wręczenia uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu warsztatów; j) przygotowania dokumentacji warsztatów - listę obecności, dziennik zajęć, kwestionariusze oceny warsztatów, sprawozdanie z realizacji warsztatów, i przedłoży zamawiającemu oryginał dokumentów niezwłocznie po zakończeniu warsztatów; k) oznaczenia wszystkich materiałów dydaktycznych, dokumentów związanych z wykonywaniem przedmiotu oraz miejsca przeprowadzania warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.p lub www.funduszestrukturalne.gov.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust 1 ustawy Pzp: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.5 złożą ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych; 1.6 dostarczą wszystkie wymagane w dziale VI siwz dokumenty i oświadczenia. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Pzp opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4; 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą; 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp; 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 3.5 zawiera błędy w obliczeniu ceny; 3.6 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2 do SIWZ. 2. Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp (załącznik nr 1 do oferty) - w formie oryginału. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: stosuje się odpowiednio §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605). 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzający przeprowadzenie co najmniej 2 warsztatów szkoleń dla pracowników samorządowych zrealizowanych w ramach zamówień współfinansowanych z EFS (załącznik nr 3 do oferty). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż usługi zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 4 do oferty). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia trenerów do prowadzenia warsztatów (CV, certyfikaty, itp.) W przypadku wskazania osób, którymi wykonawca będzie dysponował należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zmówienia. 6. Ponadto do oferty należy dołączyć: 6.1 program na całość usługi; 6.2 harmonogram zajęć (co najmniej ramowy); 6.3 informacje dotyczące warunków lokalowych miejsca, w którym będą prowadzone warsztaty; 6.4 kalkulację kosztu usługi z uwzględnieniem podania kosztu 1 osoby; 6.5 wzory zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 7.2 Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu; 7.3 Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej części prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 7.4 Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8. Składając ofertę wspólnie ( art. 23 ustawy) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: 8.1 następujące dokumenty i oświadczenia: ­ oferta ­ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału podanych w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy (załącznik nr 1 do oferty) ­ wykaz wykonanych usług (załącznik nr 3 do oferty) ­ wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do oferty) ­ program na całość usługi; ­ harmonogram zajęć (co najmniej ramowy); ­ kalkulację kosztu usługi z uwzględnieniem podania kosztu 1 osoby; ­ wzory zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów; podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. 8.2 następujące dokumenty i oświadczenia: ­ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału podanych w art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy (załącznik nr 1 do oferty); ­ odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. 9. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w Dziale VI pkt. 3 niniejszej specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 10. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 12. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonania lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 k.c..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Program, kwalifikacje kadry, warunki lokalowe - 30
  • 3 - Doświadczenie wykonawcy - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek wykonawcy przesłany faxem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w PWSIP w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.02.2009r. o godz. 12.30 w PWSIP w Łomży, ul. Akademicka 14, pokój nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Warsztaty są realizowane w ramach projektu pt. Nowe Aspiracje -zmiana postaw i kompetencji uczniów współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.