eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Kampania promocyjna Ziemi Kłodzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Kłodzko: Kampania promocyjna Ziemi Kłodzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka 2
Numer ogłoszenia: 293508 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297860 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Ziemi Kłodzkiej, ul. Łukasiewicza 4a/2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 74 867 07 64, faks 74 865 91 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna Ziemi Kłodzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi w ramach projektu Wspólna promocja Ziemi Kłodzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007 -2013 w zakresie wzmocnienia pozycji subregionu na rynku turystycznym obejmujące przeprowadzenie Kampanii promocyjnej Ziemi Kłodzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka 2 zawierającej: 1. Opracowanie, skład i dostarczenie przygotowanej do druku wersji co najmniej 24 stronnicowych folderów o trasach rowerowych na Ziemi Kłodzkiej, Górach Orlickich i Podorlicku w formacie B5 (format brutto przed obcięciem), zawierające: - wstęp o regionie, - aktualny opis trasy wraz atrakcjami (6 tras po polskiej stronie polskiego pogranicza, 2 trasy transgraniczne oraz 2 po stronie czeskiego Partnera ) uwzględniające oprócz technicznych aspektów tras ich otoczenie w zakresie atrakcji oraz możliwości wypoczynku i rekreacji - min. 1800 znaków ze spacjami; trasy mają stanowić zamknięte pętle o długości od 20 do max. 80 km, - mapkę w formacie B5 (zawierającą - ukształtowanie terenu, warstwice, nazwy szczytów z podaną wysokością, formy skalne, jaskinie, wieże widokowe, kamieniołomy, miejsca widokowe, przełęcze, granice państw, nazwy miejscowości i ich części administracyjnych, informacje turystyczne, stacje paliw, tereny leśne, parki krajobrazowe i rezerwaty, obszary chronionego krajobrazu, leśniczówki, miejsca odpoczynku i parkingi, drogi i szosy z numerami dla wojewódzkich i krajowych, drogi leśne i polne, linie kolejowe ze stacjami, linie kolejowe nieczynne, wody, rzeki z podaniem nazwy dla głównych potoków, tereny podmokłe, zabytki, zamki i pałace, muzea, ruiny, grodziska, budowle zabytkowe, wieże, kościoły z wezwaniem, baza noclegowa, hotele, ośrodki wypoczynkowe, pola biwakowe, schroniska turystyczne, agroturystyka, restauracje, wyciągi narciarskie, baseny i kąpieliska, szlaki turystyczne piesze, rowerowe, samochodowe, ścieżki przyrodnicze i dydaktyczne), - długość trasy, - przybliżony czas pokonania trasy, - układ przewyższeń jako profil, - na 2-3 stronach należy przedstawić 16 gmin Ziemi Kłodzkiej w minimalnym układzie nazwa, strona www, aktualny adres punktu informacji turystycznej z numerami telefonów i e-mailem oraz wymienieniem kluczowych atrakcji gminy - zwłaszcza wszystkich udostępnionych do zwiedzania, - 2 stronnicowy artykuł (-kuły) o turystyce rowerowej, wpływu uprawiania turystyki rowerowej na zdrowie lub wywiad ze znaną osobowością ze świata rowerów wzbogacone 2-4 fotografiami. - fotografie po 2 na trasę, 2 do wstępu, 6 do prezentacji gmin, 4 na okładkę w tym wewnętrzne (min 300 dpi); koszty praw autorskich do fotografii, tłumaczeń w ramach projektu ponosi wykonawca. Fotografie na okładkę mają przedstawiać atrakcje Ziemi Kłodzkiej: Błędne Skały, Szczeliniec, Wodospad Wilczki, Jaskinię Niedźwiedzią, Twierdzę Kłodzką lub Zakład przyrodoleczniczy Wojciech w Lądku Zdr., - tłumaczenie tekstów na język czeski. Termin przekazania projektu folderu do akceptacji zamawiającego - 31 stycznia 2012 roku. Termin wykonania - 29 luty 2012 2. Druk 380 000 tys. sztuk folderu w formacie B5 - 24 strony - papier kreda 70 gr, okładka papier kreda 150 gr , maksymalnie do 3 kwietnia 2012. 3.W okresie 13 kwietnia 2012 - 28 maja 2012 dystrybucja jako inserty minimum 380 000 sztuk - w układzie ok. 190 000 egz. do 23 kwietnia 2012 roku w pierwszym wydawnictwie oraz ok. 190 000 egz. do 28 maja 2012 roku w drugim wydawnictwie - dopuszczalna jest kampania w miesięczniku, tygodniku lub w wydaniu weekendowym gazety regionalnej lub o zasięgu ogólnopolskim co najmniej na obszarze województw: dolnośląskiego, opolskiego, lubuskiego, śląskiego i wielkopolskiego pod warunkiem dostosowania określonych wartości nakładu i zmieszczenia się terminach wynikających z zamówienia. Zamawiający będzie miał prawo zamiany wydawnictw zaproponowanych przez oferenta do insertowania w kwietniu i maju 2012 roku jeżeli zaakceptuje to wskazane wydawnictwo i nie będzie miało to wpływu na zmianę ceny oferty. Wykonawca zapewnić musi dostarczenie do siedziby zamawiającego zwrotów nakładu insertów od wydawców gazet/tygodników. W ofercie należy uwzględnić koszty transportu folderów z drukarni do firmy zajmującej się insertowaniem dla zaproponowanych wydawnictw medialnych. Inserty mają być poprzedzone zapowiedziami prasowymi w zaproponowanym medium z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem i kampanią bilbordową turystyki rowerowej na Ziemi Kłodzkiej poprzedzającą insert (minimum 5 szt., o wymiarach min. 6 mkw, w okresie tygodniowym poprzedzającym majowy insert w 2012 roku) w miastach wojewódzkich lub przy drogach krajowych wjazdowych do miast wojewódzkich - w przypadku woj. Lubuskiego dopuszczalna jest Zielona Góra lub Gorzów Wielkopolski. Na bilbordzie ma być wskazany tytuł wydawnictwa, w którym będzie majowy insert o Ziemi Kłodzkiej Projekt bilboardu oraz lokalizacji powinien być zaakceptowany przez zamawiającego na miesiąc przed terminem montażu. 4.Wykonawca ma zaprojektować i wykonać trzy stand up o wymiarach 900 na 2000mm lub trzyczęściowy panel promocyjny w wymiarach min. 2700 na 2000mm zawierający informacje o Ziemi Kłodzkiej w językach polskim, czeskim i angielskim oraz minimum 10 fotografii pogranicza z prawami autorskimi (min 300 dpi). Termin wykonania - 18 grudnia 2011 5.Realizator kampanii zorganizuje również 4 stoiska promocyjne podczas imprez promocyjno - targowych na których prezentowana będzie wraz z partnerem czeskim oferta obszaru współpracy (min. 21 mkw zabudowanej powierzchni). Zamawiający dysponuje własnym stoiskiem promocyjnym. Pozycja przewiduje magazynowanie - przechowywanie stoiska w okresie od zawarcia umowy do 31 maja 2012 roku (potem stoisko zostanie przekazane zamawiającemu) oraz koszt powierzchni targowych oraz obowiązkowych opłat związanych z udziałem w targach, podłączenia zasilania oraz sprzątania stoiska po każdym dniu targowym; transport, montaż i demontaż stoiska na cztery imprezy targowe: międzynarodowe targi Tour Salon - Poznań X.2011, GLOB Katowice - marzec 2012, Lato w Warszawie kwiecień 2012, GTT Gdańsk - kwiecień 2012. Na stoiskach wykonawca zapewni catering dla 12 osób (ciepły posiłek ok.13.00 godz.), oraz kawę, herbatę, napoje, paluszki, ciasto - zaplanowane 4 imprezy targowe trwają łącznie 13 dni. 6. Wykonane ma zostać do 15 grudnia 2011 roku 200 koszulek rowerowych promujących region oraz projekt w rozmiarach po 50 szt. S,M,L,XL wiosenno - letnie, bez rękawków, zamek kryty, zapinana tylna kieszeń, wykonana z przewiewnego, szybko schnącego, lekkiego, oddychającego, antybakteryjnego materiału 100 % poliester. Na koszulce powinno się znajdować logo regionu Ziemi Kłodzkiej, oraz informacje o dofinansowaniu projektu z EU (2 logotypy). Projekt wizualny koszulki powinien być przedstawiony zamawiającemu do 17 listopada 2011 roku...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Wspólna promocja Ziemi Kłodzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007 -2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Formind S.C. W.Domanik, M. Leśnik, Pl. Osiedlowy 2/63, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 339268,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 350519,25

  • Oferta z najniższą ceną: 288890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 488100,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.