eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów zawodowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Konin: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów zawodowych.
Numer ogłoszenia: 293196 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267162 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koninie, ul. Przyjaźni 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 242 62 32, faks 0-63 242 62 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów zawodowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów zawodowych dla 172 osób, w tym 71 osób niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie, zatrudnionych lub pozostających bez pracy. Przedmiotem zamówienia są następujące szkolenia i warsztaty: Zamawiający wymaga przeprowadzenia następujących szkoleń: 1. Spawanie metodą TIG 141-szkolenie podstawowe-dla 13 osób. Liczba godzin szkolenia: 103 godziny, w tym 80 godzin zajęć praktycznych. 2. Operator koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień-dla 9 osób. Liczba godzin szkolenia: 202 godziny, w tym 86 godzin zajęć praktycznych. 3.Magazynier/hurtownik-dla 17 osób. Liczba godzin szkolenia: 70 godzin. 4. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym- dla 22 osób. Liczba godzin szkolenia: 67 godzin, w tym 20 godzin zajęć praktycznych. 5. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem-dla 42 osób. Liczba godzin szkolenia: 35 godzin. 6. Kucharz-dla 16 osób. Liczba godzin szkolenia: 160 godzin. 7. Przedstawiciel handlowy-dla 13 osób. Liczba godzin szkolenia: 80 godzin. 8. Język niemiecki-podstawowy - dla 10 osób. Liczba godzin szkolenia: 140 godzin. 9. Język angielski - podstawowy-dla 18 osób. Liczba godzin szkolenia: 140 godzin. 10. Pracownik ds. kadrowych i płac-dla 20 osób. Liczba godzin szkolenia: 100 godzin. 11. Opieka nad osobą starszą i niepełnosprawną-dla 20 osób. Liczba godzin szkolenia: 100 godzin, w tym 25 godzin zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga przeprowadzenia następujących warsztatów: 1. Bukieciarstwo z elementami dekoracyjnymi-dla 10 osób niepełnosprawnych intelektualnie. Liczba godzin warsztatu: 50 godzin. 2. Obsługa urządzeń biurowych-dla 11 osób niepełnosprawnych intelektualnie. Liczba godzin warsztatu: 30 godzin. 3. Kulinarny-dla 15 osób niepełnosprawnych intelektualnie. Liczba godzin warsztatu: 50 godzin. 4. Podstawy pielęgnacji terenów zielonych i obsługi urządzeń ogrodniczych-dla 11 osób niepełnosprawnych intelektualnie. Liczba godzin warsztatu: 60 godzin, w tym maksymalnie 20 godzin zajęć teoretycznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu systemowego: Wykorzystaj swoją szansę! z poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa MOGILMED Paweł Kraśny, Beata Kraśny s.c., Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 357600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171015,00

  • Oferta z najniższą ceną: 171015,00 / Oferta z najwyższą ceną: 299702,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.