eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin 1 › ODBIÓR Z ZAGOSPODAROWANIEM USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Lubin 1: ODBIÓR Z ZAGOSPODAROWANIEM USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN
Numer ogłoszenia: 292548 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach , Księginice 14, 59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie, tel. 076 8408174, faks 076 8408174.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR Z ZAGOSPODAROWANIEM USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 190805) z przeznaczeniem do dalszego zagospodarowania (odzysku lub unieszkodliwiania) z podziałem na części: I. Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 190805) w okresie letnim z oczyszczalni ścieków w Osieku i Chróstniku po prasie taśmowej: - przewidywana ilość osadów ok. 450 Mg; - preferowany odbiór od poniedziałku do piątku w godz. 7,00 - 14,00 po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym; - odzysk ustabilizowanego komunalnego osadu ściekowego wyłącznie na terenie województwa dolnośląskiego w okresie letnim (odbiór w miesiącach: wrzesień, październik, listopad) z zachowaniem wymogów określonych przepisami: - Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.) - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 137, poz.924) - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.). II. Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 190805) w okresie letnim z poletek osadowych z oczyszczalni ścieków Niemstów, Obora, Osiek, Raszówka, Składowice, Siedlce, Szklary Górne: - przewidywana ilość osadów ok. 300 Mg - preferowany odbiór od poniedziałku do piątku w godz. 7,00 - 14,00 po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym; - odzysk ustabilizowanego komunalnego osadu ściekowego wyłącznie na terenie województwa dolnośląskiego w okresie letnim (odbiór w miesiącach: wrzesień, październik, listopad) z zachowaniem wymogów określonych przepisami: - Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.) - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 137, poz.924) - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.39.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt.1. Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt.2. Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt.3. Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt.3. Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt.4. Załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Oświadczenie jaki będzie sposób zagospodarowania w/w ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 19 08 05), czy będzie to: a) odzysk (poza odzyskiem wyszczególnionym w art.43 ust.1 ustawy o odpadach), b) unieszkodliwianie (w tym składowanie), c) odzysk na zasadach określonych w art.43 ust.1 ustawy o odpadach - ze wskazaniem na konkretny sposób odzysku odpadów art.43 ust.1 pkt1-5: - stosowanie w rolnictwie (uprawa wszystkich płodów rolnych w tym do produkcji pasz), - do rekultywacji terenów w tym gruntów na cele rolne, - do dostosowania gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, - do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu, - do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz. 2. W przypadku stosowania osadów w celach określonych w art.43 ust. 1 dokument potwierdzający prawo do władania gruntami spełniającymi wymagania w/w ustawy o odpadach o powierzchni niezbędnej do zagospodarowania wytwarzanych w ciągu trwania umowy osadów ściekowych (należy określić jaką powierzchnią gruntów dysponuje i pod jakie cele/uprawy w ciągu najbliższych lat są one przeznaczone), w przypadku gdy stosowanie osadów ściekowych odbywać się będzie na gruntach dzierżawionych lub użyczonych wymagane jest dostarczenie kopii umowy dzierżawy lub użyczenia, akt notarialny właściciela gruntu, potwierdzający jego własność oraz pisemną zgodę właściciela dzierżawionego lub użyczonego gruntu na stosowanie komunalnych osadów ściekowych wraz ze wskazaniem jak te grunty będą zagospodarowane w ciągu najbliższych lat, tj.: - czy będą one użytkowane rolniczo - uprawa wszystkich płodów rolnych w tym do produkcji pasz (zgodnie z art.43 ust.1 pkt.1), - czy do rekultywacji terenów w tym gruntów na cele rolne (zgodnie z art.43 ust.1 pkt.2), - czy do dostosowania gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami (zgodnie z art.43 ust.1 pkt.3), - czy do czy do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu (zgodnie z art.43 ust.1 pkt.4), - czy do czy do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz (zgodnie z art.43 ust.1 pkt.5), 3. oświadczenie, że grunty wymienione w pkt. 11.10. nie są objęte zakazami ustalonymi w art. 43, ust. 6 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach /Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, z późn. zmianami) oraz że spełniają wymagania § 2 pkt. 4, 5, 6 i 7 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. Nr 137, poz.924). 4. oświadczenie podmiotu posiadającego prawo do władania gruntami oraz właściciela tych gruntów, co będzie uprawiane na gruncie w okresie stosowania osadów ściekowych; 5. oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do stosowania osadów ściekowych na wskazanych gruntach, że na danych gruntach będą stosowane wyłącznie osady z oczyszczalni ścieków w Osieku bądź Chróstniku w dawce wyliczonej przez Zleceniodawcę oraz że w ciągu 24 godzin po dowiezieniu osadów na wskazane grunty dokona on we własnym zakresie zmieszania (przeorania) osadu z gruntem. 6. W przypadku unieszkodliwiania (w tym składowania) lub odzysku osadów ściekowych: a) kopia ważnej decyzji - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania lub odzysku odpadów - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 19 08 05) ze wskazaniem miejsca prowadzenia w/w działalności; b) oświadczenia, że po odebraniu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod:190805) z oczyszczalni, będą one stosowane w sposób i w miejscu określonym w w/w decyzji; c) w przypadku niejasności co do sposobu zagospodarowania osadów wskazanego w posiadanych decyzjach Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dodatkowych dokumentów. 7. Kopia ważnego zezwolenia na transport odpadu o kodzie 19 08 05 (komunalne ustabilizowane osady ściekowe) na terenie powiatów, gdzie transport ten będzie się odbywał (m.in. lubińskiego) lub kopię umowy na usługi transportowe z firmą posiadającą w/w zezwolenie oraz kopię decyzji - zezwolenia firmy świadczącej usługę transportu na transport odpadów - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 19 08 05) zgodnie z ustawą z dnia 27 stycznia 2001 o odpadach (Dz.U.2010 Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) 8. W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca obowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów: 8.1. W przypadku stosowania osadów ściekowych na zasadach określonych w art.43 ust.1 ustawy o odpadach Wykonawca zobowiązany będzie do: a) każdorazowego dostarczania Zamawiającemu map ewidencji gruntów, na których będą rolniczo stosowane osady ściekowe z zaznaczeniem innym kolorem numerów działek i ich powierzchni na których osady te mają być stosowane. b) wykonania w imieniu Zamawiającego badania gruntów, na których będą rolniczo stosowane osady ściekowe oraz przekazania badań gruntów Zamawiającemu (1 próbka / 5 ha) przed odebraniem kolejnych partii osadów. Pobór i badania gruntu należy zlecać laboratorium posiadającemu akredytację na wykonywanie tego typu badań. Badania gruntów wraz z mapami ewidencyjnymi gruntów oraz oświadczeniem w jaki sposób grunty te będą zagospodarowane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=71&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach. Księginice 14, 59-300 Lubin 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach. Księginice 14, 59-300 Lubin 1. sekretariat zakładu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 190805) w okresie letnim z oczyszczalni ścieków w Osieku i Chróstniku po prasie taśmowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana ilość: 450 t Osad na oczyszczalni jest sukcesywnie odwadniany, w związku z powyższym wymagane jest podstawianie na bieżąco kontenerów celem załadunku osadu ściekowego. Z przeznaczeniem do dalszego zagospodarowania (odzysku bądź unieszkodliwiania)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.39.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 190805) w okresie letnim z poletek osadowych z oczyszczalni ścieków Niemstów, Obora, Osiek, Raszówka, Składowice, Siedlce, Szklary Górne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana ilość: 300 t z przeznaczeniem do dalszego zagospodarowania (odzysku bądź unieszkodliwiania)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.39.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.